Valmieras Ziņas

Lielā Talka tiek pārcelta uz 16. maiju

Latvijā noteiktais ārkārtas stāvoklis ir satraucis visus mūsu valsts iedzīvotājus. Tāpēc Lielās Talkas organizatori, rūpējoties par Latvijas iedzīvotāju veselību, pieņēma lēmumu pārcelt talku no šā gada 25. aprīļa uz 16. maiju un piedāvā jaunu iespēju – organizēt savas individuālās SOLO talkas.

Vita Jaunzeme, Lielās Talkas vadītāja: “Lielā Talka vienmēr ir bijis brīdis, kad cilvēki pulcējas un sanāk kopā radu, darba kolēģu, skolas un studiju biedru vai vienkārši kaimiņu lokā, tāpēc ņemot vērā neviennozīmīgo situāciju, esam nolēmuši pārcelt talkas norises laiku. Tomēr es vēlētos rosināt cilvēkus neieslēgties savās mājās, bet gan vairāk laika pavadīt svaigā gaisā, ko iesaka arī ārsti. Tāpēc tiem, kuri vēlas talkot jau līdz un pēc 16. maija Lielās Talkas, izmantot šo pavasara laiku apkārtnes sakopšanai, mēs piedāvājam un aicinām rīkot savas individuālās SOLO TALKAS, kurās piedalītos ierobežots cilvēku skaits. Taču tikpat labi, talkot var arī vienkārši dodoties pastaigā pa mežu un nepaejot garām zemē nomestiem gružiem, tos izmetot atkritumu tvertnē. Jo katrs Latvijas kvadrātmetrs ir mūsu zeme, mūsu sēta. Uzturēsim to tīru, zaļu un skaistu!”

Tiem, kuri izvēlēsies doties SOLO TALKĀS, iesakām būt uzmanīgiem un ievērot visas piesardzības un higiēnas prasības, tomēr, nepārspīlējot un nezaudējot veselo saprātu, uzturot možu garu un labvēlīgu attieksmi pret visiem apkārtējiem.

SOLO TALKU vietas, līdzīgi kā pārējās talkošanas vietas, aicinām atzīmēt arī interaktīvajā kartē, kuru atradīsiet Talkas mājas lapā: www.talkas.lv. Šī karte var kalpot arī par uzskates līdzekli, kurā cilvēki redzēs citu solo talkotāju aktivitātes, tādēļ, sniedzot iespēju savu SOLO TALKU rīkot drošā attālumā vai citā dienā. Visi solo talcinieki ir aicināti ar savām aktivitātēm dalīties sociālajos tīklos, izmantojot mirkļbirkas: #solotalka #esmuvesels #parveselulatviju. Talkas organizatori sekos līdzi solo talcinieku aktivitātēm un sniegs padomus drošai talkošanai.

Savukārt visiem pārējiem, kuri plānotu pievienoties kopīgajai talkas dienai 16. maijā, šogad tiks sniegta jauna iespēja, kā pieteikt savu talku.

Talkas vietu kartē, sākot ar šo gadu, ikviens talkotājs un talkas organizators varēs atzīmēt un pieteikt divu veidu talkas – uzkopšanas un labiekārtošanas.

Ar ko atšķiras šīs talkas: labiekārtošanas talkas var pieteikt ikviens talkotājs, neatkarīgi, vai talkošanas notiek privātajā vai publiskajā sektorā. Tās var būt ģimeņu talkas, organizāciju, uzņēmumu vai citas talkas, kuras tiek organizētas uz privātas zemes un kurām nav vajadzīgs saskaņojums ar pašvaldību un kurās atkritumus, ja tādi ir radušies, aizved paši rīkotāji. Uzkopšanas talkas ir tās, kuras notiek publiskās teritorijās un kurām ir nepieciešams pašvaldības saskaņojums, lai saņemtu bezmaksas maisus un kurās tiek nodrošināta savākto atkritumu izvešana.

Līdz ar labiekārtošanas vai uzkopšanas talkas vietas atzīmēšanu kartē cilvēks saņems pieeju savam talkas profilam, kas ļaus dalīties ar informāciju par konkrēto talkošanas vietu sociālajos tīklos, kā arī aicināt pievienoties notikumam arī citus talkotājus un sazināties ar viņiem.

Aicinām kā katru gadu sūtīt aprakstītu informāciju ar foto un video no talku norises vietām, lai varam dalīties un izplatīt šo informāciju ar talkas sociālo kontu palīdzību gan Latvijā, gan ārpus tās.

Savukārt tos, kuriem noteikta karantīna vai kuri vienkārši vēlas pārlaist šo laiku drošībā savās mājās, aicinām piedalīties Ideju Talkā. Tā, Lielās Talkas ietvaros, notiek jau otro gadu, un cilvēki ir aicināti dalīties ar savām idejām, kā padarīt Latviju un pasauli zaļāku, ilgtspējīgāku, drošāku un skaistāku, un to, kā risināt samilzušās vides problēmas ilgtermiņā. Savas idejas sūtiet uz e-pastu: talkas@talkas.lv vai aizpildiet elektronisko anketu mājas lapā www.talkas.lv zem Ideju Talkas sadaļas.

Esiet veseli, uzturiet možu garu, rūpējaties par sevi un saviem tuvākajiem, kā arī rīkojaties atbildīgi pret līdzcilvēkiem.

Tiekamies Lielajā Talkā šī gada 16. maijā!

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

AS "Smiltenes piens" - viens no Latvijas vadošajiem piena produktu pārstrādes uzņēmumiem ar 100 gadu uzkrāto un apgūto pieredzi šajā nozarē, aicina darbā REMONTATSLĒDZNIEKU Darba pienākumi: • Veikt ražošanas iekārtu plānotās tehniskās apkopes; • Veikt ražošanas iekārtu neplānotu bojājumu remontu; • Ievērot un uzraudzīt, lai tiktu ievērota iekārtas ražotāja ekspluatācijas instrukcijas; • Stingri ievērot darba drošības instrukcijas, saglabāt un uzturēt kārtībā darba instrumentus, kas ir izsniegti darba veikšanai. Prasības: • Vidējā profesionālā izglītība; • Vēlama praktiskā darba pieredze līdzīgā amatā ražošanas uzņēmumā; • Atbildības sajūta par veicamo darbu; • Spēja plānot un organizēt savu darbu. Piedāvājam: • Atbildīgu darbu un vērtīgu pieredzi stabilā un atpazīstamā uzņēmumā; • Draudzīgu un uz sadarbību vērstu kolektīvu; • Konkurētspējīgu atalgojumu; • Karjeras un profesionālās izaugsmes iespējas; • Veselības apdrošināšanas polisi; Ja vēlies pieteikties uz šo amatu, sūti savu CV uz e-pastu: birojs@smiltenespiens.lv, info pa tālruni:64707603 Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai šīs vakances atlases procesu. Datu pārzinis ir AS „Smiltenes piens”, reģistrācijas numurs 43903002031, juridiskā adrese Mūrnieku iela 2, Smiltene, Smiltenes novads, LV-4729.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pilsētas pašvaldība aicina darbā Valmieras pilsētas pašvaldības IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI,  ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU amatu uz nenoteiktu laiku Valmierā uzņēmējdarbība un attīstība iet roku rokā ar dabisku, sakoptu un sakārtotu vidi. Tā iedvesmo augstiem sasniegumiem sportā, izglītībā, radošiem risinājumiem kultūrā un jaunu virsotņu sasniegšanai! Ja Tev ir vēlme: nodrošināt Valmieras pilsētas ilgtspējīgas attīstības stratēģijas un attīstības programmas izstrādi un īstenošanu, veikt regulāru stratēģijas un programmas izpildes monitoringu; nodrošināt Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) sadarbību ar uzņēmējiem, veicināt uzņēmējdarbības attīstību pilsētā, uzņēmējdarbības atbalsta institūcijām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī nodrošināt uzņēmēju interešu pārstāvniecību valsts un pašvaldību institūcijās; nodrošināt Pašvaldībai piederošo kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldību un Pašvaldības politikas īstenošanu kapitālsabiedrībās; analizēt jaunu projektu ieviešanas iespējas, piesaistīt investīcijas no nacionālajām un starptautiskajām finanšu institūcijām, Eiropas Savienības programmām un fondiem; nodrošināt Pašvaldības projektu pieteikumu izstrādi un to ieviešanu; organizēt un plānot Pašvaldības ārējo sakaru un sadarbības procesu; pārraudzīt kultūras, sporta un tūrisma stratēģijas izstrādi un īstenošanu, pārzināt šo jomu attīstību Valmieras pilsētā; uzraudzīt pakļautībā esošo Pašvaldības iestāžu darbu atbilstoši normatīvo aktu noteikumiem; un ja Tev ir: otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību biznesa vadībā, ekonomikā vai līdzīgās jomās, un pretendentiem ar maģistra grādu minētajā jomā); vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā (vadot ne mazāk kā 10 darbinieku komandu) (priekšrocība uzņēmējdarbības vadības un/vai attīstības plānošanas jomā); zināšanas par plānošanas dokumentu izstrādi, realizāciju un uzraudzību; pieredze un izpratne par nacionālo, pārrobežu un tiešo Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu piesaisti, sagatavošanu un ieviešanu; valsts valodas prasme augstākā līmenī; labas angļu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību; kompetences: orientācija uz rezultāta sasniegšanu; labas komunikācijas, prezentācijas un argumentācijas spējas; spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, precizitāte un augsta atbildības sajūta; spēja motivēt komandu; labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām; mēs piedāvājam: darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; stabilu atalgojumu (atbilstoši 15.mēnešalgu grupai no 2000 līdz 2265 EUR, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv, vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, ar norādi „Izpilddirektora vietnieka, Attīstības pārvaldes vadītāja amatam” līdz 2020.gada 30.septembrim plkst.12.00. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64207156 vai 29448574. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektora vietnieka, iestādes “Attīstības pārvalde” vadītāja amatam" varat iepazīties šeit. Pēc pretendentu atlases 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas pretendentu atlases nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par pretendentu atlases rezultātiem tikai uz darba interviju uzaicinātos pretendentus. Iesniegtos personas datus Valmieras pilsētas pašvaldība izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos Valmieras pilsētas pašvaldības personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi Valmieras pilsētas pašvaldībā: http://www.valmiera.lv/images/userfiles/VPP_privatumapolitika%281%29.pdf Profesija: PAŠVALDĪBAS IZPILDDIREKTORA VIETNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2020-09-30

Mūsu partneri