Valmieras Ziņas

Lielā Talka tiek pārcelta uz 16. maiju

Lasīšanas laiks: 3 min

Latvijā noteiktais ārkārtas stāvoklis ir satraucis visus mūsu valsts iedzīvotājus. Tāpēc Lielās Talkas organizatori, rūpējoties par Latvijas iedzīvotāju veselību, pieņēma lēmumu pārcelt talku no šā gada 25. aprīļa uz 16. maiju un piedāvā jaunu iespēju – organizēt savas individuālās SOLO talkas.

Vita Jaunzeme, Lielās Talkas vadītāja: “Lielā Talka vienmēr ir bijis brīdis, kad cilvēki pulcējas un sanāk kopā radu, darba kolēģu, skolas un studiju biedru vai vienkārši kaimiņu lokā, tāpēc ņemot vērā neviennozīmīgo situāciju, esam nolēmuši pārcelt talkas norises laiku. Tomēr es vēlētos rosināt cilvēkus neieslēgties savās mājās, bet gan vairāk laika pavadīt svaigā gaisā, ko iesaka arī ārsti. Tāpēc tiem, kuri vēlas talkot jau līdz un pēc 16. maija Lielās Talkas, izmantot šo pavasara laiku apkārtnes sakopšanai, mēs piedāvājam un aicinām rīkot savas individuālās SOLO TALKAS, kurās piedalītos ierobežots cilvēku skaits. Taču tikpat labi, talkot var arī vienkārši dodoties pastaigā pa mežu un nepaejot garām zemē nomestiem gružiem, tos izmetot atkritumu tvertnē. Jo katrs Latvijas kvadrātmetrs ir mūsu zeme, mūsu sēta. Uzturēsim to tīru, zaļu un skaistu!”

Tiem, kuri izvēlēsies doties SOLO TALKĀS, iesakām būt uzmanīgiem un ievērot visas piesardzības un higiēnas prasības, tomēr, nepārspīlējot un nezaudējot veselo saprātu, uzturot možu garu un labvēlīgu attieksmi pret visiem apkārtējiem.

SOLO TALKU vietas, līdzīgi kā pārējās talkošanas vietas, aicinām atzīmēt arī interaktīvajā kartē, kuru atradīsiet Talkas mājas lapā: www.talkas.lv. Šī karte var kalpot arī par uzskates līdzekli, kurā cilvēki redzēs citu solo talkotāju aktivitātes, tādēļ, sniedzot iespēju savu SOLO TALKU rīkot drošā attālumā vai citā dienā. Visi solo talcinieki ir aicināti ar savām aktivitātēm dalīties sociālajos tīklos, izmantojot mirkļbirkas: #solotalka #esmuvesels #parveselulatviju. Talkas organizatori sekos līdzi solo talcinieku aktivitātēm un sniegs padomus drošai talkošanai.

Savukārt visiem pārējiem, kuri plānotu pievienoties kopīgajai talkas dienai 16. maijā, šogad tiks sniegta jauna iespēja, kā pieteikt savu talku.

Talkas vietu kartē, sākot ar šo gadu, ikviens talkotājs un talkas organizators varēs atzīmēt un pieteikt divu veidu talkas – uzkopšanas un labiekārtošanas.

Ar ko atšķiras šīs talkas: labiekārtošanas talkas var pieteikt ikviens talkotājs, neatkarīgi, vai talkošanas notiek privātajā vai publiskajā sektorā. Tās var būt ģimeņu talkas, organizāciju, uzņēmumu vai citas talkas, kuras tiek organizētas uz privātas zemes un kurām nav vajadzīgs saskaņojums ar pašvaldību un kurās atkritumus, ja tādi ir radušies, aizved paši rīkotāji. Uzkopšanas talkas ir tās, kuras notiek publiskās teritorijās un kurām ir nepieciešams pašvaldības saskaņojums, lai saņemtu bezmaksas maisus un kurās tiek nodrošināta savākto atkritumu izvešana.

Līdz ar labiekārtošanas vai uzkopšanas talkas vietas atzīmēšanu kartē cilvēks saņems pieeju savam talkas profilam, kas ļaus dalīties ar informāciju par konkrēto talkošanas vietu sociālajos tīklos, kā arī aicināt pievienoties notikumam arī citus talkotājus un sazināties ar viņiem.

Aicinām kā katru gadu sūtīt aprakstītu informāciju ar foto un video no talku norises vietām, lai varam dalīties un izplatīt šo informāciju ar talkas sociālo kontu palīdzību gan Latvijā, gan ārpus tās.

Savukārt tos, kuriem noteikta karantīna vai kuri vienkārši vēlas pārlaist šo laiku drošībā savās mājās, aicinām piedalīties Ideju Talkā. Tā, Lielās Talkas ietvaros, notiek jau otro gadu, un cilvēki ir aicināti dalīties ar savām idejām, kā padarīt Latviju un pasauli zaļāku, ilgtspējīgāku, drošāku un skaistāku, un to, kā risināt samilzušās vides problēmas ilgtermiņā. Savas idejas sūtiet uz e-pastu: talkas@talkas.lv vai aizpildiet elektronisko anketu mājas lapā www.talkas.lv zem Ideju Talkas sadaļas.

Esiet veseli, uzturiet možu garu, rūpējaties par sevi un saviem tuvākajiem, kā arī rīkojaties atbildīgi pret līdzcilvēkiem.

Tiekamies Lielajā Talkā šī gada 16. maijā!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku) Ar iespēju strādāt Valmierā, Madonā, Cēsīs, Balvos, Daugavpilī vai Rīgā. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un ikdienā pildīt darba pienākumus, kas saistīti ar nodokļu maksātāju nesavlaicīgu norēķināšanu ar valsts budžetu, konkrētas situācijas analīzi un risinājumu piedāvāšanu, vienojoties ar parādnieku par parāda atmaksu, vai nodokļu parādu atgūšanas procesa uzsākšanu parādniekam, piesakies! Obligātās prasības: vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledža) izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām*; nevainojama reputācija. Ja Tev piemīt kāda no šādām īpašībām, mēs Tevi gaidām Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļā: esi nosvērts; patīk meklēt risinājumus; spēj sekot līdzi informācijai; proti analizēt informāciju; atbildīgi risini izveidojušos situāciju; saskati likumsakarības; strādā ar datoru un programmām; komunicē ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: jākomunicē ar nodokļu maksātājiem attālināti vai rakstiski; jārīko un jāpiedalās attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem; jāgatavo pieprasījumi un rīkojumi nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām; jāstrādā ar informācijas sistēmām un jāiegūst informācija par nodokļu maksātāju; jāanalizē nodokļu maksātāja saimnieciskā darbība; jāvērtē finanšu dokumenti, jāapkopo informācija un jāgatavo argumentēti lēmumu projekti; jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1130 līdz 1388 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1200 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;. Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: ˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledža) izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera; Raiņa iela 3, Madona; Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis; Brīvības iela 81, Balvi; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Talejas iela 1, Rīga Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_GNI_norādi pašvaldību_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123733. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. *Šā panta pirmās daļas 4. punkts neattiecas uz personu, kura pretendē uz ierēdņa amatu, kas ir vakants uz noteiktu laiku. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 3 Aktuāla līdz: 2025-07-28 Kontaktpersona: vid.konkursi@vid.gov.lv, 67122633

Mūsu partneri