Valmieras Ziņas

Līdzdalības budžets – iesaki infrastruktūras attīstības vajadzības pašvaldībai

Lasīšanas laiks: 3 min

Kopā 30 000 EUR pašvaldības budžeta šogad ir paredzēti iedzīvotāju ieteiktu infrastruktūras projektu attīstīšanai. Tādēļ Valmieras novada pašvaldība līdz 18. septembrim aicina novada iedzīvotājus un biedrības tiešā veidā iesaistīties novada attīstībā un aktivitātē “Līdzdalības budžets” ieteikt idejas infrastruktūras attīstības vajadzībām, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības Attīstības pārvaldes Attīstības nodaļas vadītājas vietniece, Attīstības plānotāja Līga Bieziņa.

Plašāka informācija un idejas pieteikuma veidlapa ir pieejama Valmieras novada pašvaldības mājaslapas sadaļā “Sabiedrība” – “Sabiedrības līdzdalība” – “Līdzdalības budžets”. Līdzdalības budžetam tiek gaidītas infrastruktūras uzlabošanas idejas ar paliekošu un sabiedriski nozīmīgu vērtību, kuru ieviešana paredzēta pašvaldībai piederošā publiskā ārtelpā un kuru kopējās īstenošanas izmaksas no idejas līdz pilnīgam izpildījumam būs robežās no 10 000 līdz 30 000 EUR. Lai projekta idejas pieteikums būtu veiksmīgi sagatavots, ņem vērā šādus ieteikumus: 

  • pārliecinies, vai Tevis plānoto infrastruktūras attīstības ideju esat paredzējuši ieviest Valmieras novada pašvaldībai piederošā īpašumā. Visērtāk, to iespējams izdarīt, atverot tīmekļa vietni kadastrs.lv un atrodot plānoto projekta realizēšanas vietu vietnes sadaļā “Kartes”. Tur sniegtā informācija par attiecīgo zemes vienību, parāda gan tā kadastra apzīmējumu, gan platību, gan īpašuma piederību; 
  • plānojot projekta realizēšanu un sastādot projekta idejas tāmi, apsver, vai projekta ilgtspējas nodrošināšanai nav nepieciešama arī videonovērošana. Ja tas tā ir, tās noteikti būs papildu tāmē iekļaujamas izmaksas; 
  • plānojot projekta ilgtspēju, pārdomā arī attīstītās infrastruktūras turpmāko uzturēšanu – ja tāda nepieciešama, kurš to darīs, kādas ir aptuvenās izmaksas; 
  • ja projekta ideja saistīta ar būvniecību, ļoti iespējams, būs nepieciešams izstrādāt arī būvniecības dokumentāciju. Ja tā saistīta ar izmaksām, arī šīs izmaksas iekļaujamas kopējā projekta idejas tāmē; 
  • pārliecinies, vai plānotajai infrastruktūrai ir nepieciešamas kādas komunikācijas, piemēram, elektrība. Ja tas tā ir, svarīgi apsvērt, vai tā ir pieejama, kādā veidā tā tiks piesaistīta; 
  • darba un dažādu materiālu izmaksas šobrīd ir ļoti mainīgas. Ir grūti prognozēt kopējās projekta izmaksas. Tādēļ izmaksu aprēķināšana jāveic ļoti piesardzīgi. Ieteicams paredzēt rezervi. Arī pakalpojumu sniedzēju, preču un materiālu piegādātāju cenu aptaujas ir ļoti noderīgs instruments pēc iespējas pilnīgākai projekta tāmes sastādīšanai. 

Projekta idejas pieteikuma sagatavošanā ar padomu labprāt palīdzēs Valmieras novada pašvaldības speciālisti. Tādēļ lūdzam sazināties ar pašvaldības Attīstības nodaļu, Līgu Bieziņu pa tālruni 26495997 vai e-pastā liga.biezina@valmierasnovads. Praktiskus padomus projektu jautājumos labprāt sniegs arī pašvaldības Projektu vadības nodaļa, Maija Zālamane pa tālruni 64207141.

Valmieras novada pašvaldība atgādina arī, ka idejām, kas neprasa tik lielus finansiālus ieguldījumus, kas ir vērstas uz sabiedrisko labumu un veicina kopienas attīstību, neformālas iedzīvotāju grupas, biedrības un nodibinājumi līdz 15. septembrim var pieteikt projektus iedzīvotāju iniciatīvu projektu konkursā un lūgt līdz 1000 EUR pašvaldības finansējumu. Plašāka informācija www.valmierasnovads.lv sadaļā “Sabiedrība” – “Sabiedrības līdzdalība” – “Iedzīvotāju iniciatīvu projektu konkurss”. 

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri