Valmieras Ziņas

Kur meklēt sadarbības partnerus ārvalstīs

Lasīšanas laiks: 6 min

Eiropas Biznesa atbalsta tīkls (Enterprise Europe Network – EEN) ir apjomīgākais informācijas un atbalsta resurss Eiropas Savienībā jebkuram uzņēmējam, kurš vēlas attīstīt savu darbību starptautiskā mērogā. Papildus bezmaksas konsultācijām par plašu jautājumu klāstu saistībā ar uzņēmējdarbību Eiropas Savienībā, jebkurš interesents var izmantot EEN nodrošinātu praktisku atbalstu – datu bāzes un katalogu partneru meklēšanai ārvalstīs.

EEN uztur Biznesa sadarbības datu bāzi (Business Cooperation Database – BCD), kurā atrodami biznesa un tehnoloģiju sadarbības piedāvājumi un pieprasījumi no vairāk nekā 60 pasaules valstīm, tai skaitā 28 Eiropas Savienības dalībvalstīm. Ja partnerus neizdodas atrast šajā sludinājumu klāstā, EEN piedāvā vēl divus resursus: izmantot starptautisko uzņēmumu katalogu, kurā iekļauti dažādu valstu un nozaru uzņēmumu kontakti, vai arī iegūt potenciālo sadarbības partneru sarakstus, uzrunājot partnerorganizācijas ārvalstīs, kurām ir zināšanas un pieredze par attiecīgas valsts uzņēmumiem.

Latvija EEN tīklam pievienojās 2008. gadā. Šajā projektā piedalās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) un Latvijas Tehnoloģiskais centrs (LTC), kas abas kopā veido vienu konsorciju – EEN Latvija. EEN kontaktpunktam Latvijā ir liela kompetence dažādos ar uzņēmējdarbību saistītos jautājumos, to skaitā – potenciālo sadarbības partneru atlasē gan Eiropas Savienībā, gan ārpus tās.

KAS UN KĀ VAR IZMANTOT BIZNESA SADARBĪBAS DATU BĀZES?

Izmantojot EEN palīdzību, uzņēmums vai organizācija var meklēt un atrast sadarbības partnerus gan pētniecībai, gan uzņēmējdarbībai, neizbraucot no Latvijas. Tas ir iespējams vai nu atrodot citu valstu uzņēmumu un/vai pētnieku ievietotus sludinājumus par partneru meklēšanu, vai arī pašiem ievietojot šādu sludinājumu BCD. Biznesa sadarbības datu bāze ir tiešsaistē pieejama ikvienam interneta lietotājam.

Latvijas uzņēmumi pārsvarā izmanto šo datu bāzi, lai meklētu izplatītājus saviem produktiem ārvalstīs, savukārt ārvalstnieki Latvijā meklē gan izplatītājus, gan apakšuzņēmējus. Populārākās nozares ir tekstilrūpniecība, kokrūpniecība, poligrāfija, farmācija, loģistika un pārtikas rūpniecība. Savstarpējā sadarbība izveidojusies gan ar ES valstīm, gan ar trešajām valstīm, piemēram, Armēniju, Apvienotajiem Arābu Emirātiem u.c.

BCD iespējams izmantot arī informācijas iegūšanai par jaunizstrādātām tehnoloģijām, to izstrādes stadiju, tehnoloģiskajiem parametriem, pieejamību un iegūt informāciju arī par pašiem izstrādātājiem. Šī opcija var noderēt tiem Latvijas uzņēmumiem, kas saskārušies ar kādu tehnoloģisku problēmu, kuras atrisināšanai nepietiek ar paša uzņēmumam resursiem. BCD pēc atslēgas vārdiem piedāvā meklēt iespējamos risinājumus, kas šobrīd jau pieejami Eiropā. Ja Latvijas uzņēmumam pašam ir pilnībā izstrādāta kāda tehnoloģija, ko tas vēlas piedāvāt citiem, tad arī šādam nolūkam var izmantot BCD.

Tomēr, lai sludinājumu ievietotu datu bāzē, uzņēmumam jāatbilst konkrētiem kritērijiem: tam jābūt Latvijā reģistrētam uzņēmumam, tā interneta mājas lapai ir jābūt pieejamai angļu valodā, kā arī pašiem uzņēmuma pārstāvjiem jāspēj komunicēt angļu vai citā atbilstošā svešvalodā (atkarībā no izvēlētās valsts, kurā iecerēts paplašināt uzņēmējdarbību). Un visbeidzot, ir jābūt rūpīgi sagatavotam biznesa sadarbības piedāvājumam. Aizpildot Biznesa sadarbības piedāvājuma anketu, uzņēmums sniedz informāciju par sevi, aprakstot uzņēmuma darbību, produktus vai pakalpojumus, kā arī norāda vēlamās eksporta / sadarbības valstis. Tāpat partneru meklētājs izklāsta savu priekšlikumu par veidojamo sadarbību, un pēc iespējas sīkāk raksturo potenciālo sadarbības partneri.

EEN sniedz atbalstu un konsultācijas arī BCD sludinājuma sagatavošanas un anketas aizpildīšanas procesā, tādā veidā nodrošinot, ka klienta piedāvājums noteikti būs izveidots korekti.

Šī detalizētā informācija datu bāzē tiek uzglabāta 12 mēnešus, un to var apskatīt pilnīgi jebkurš interesents ārvalstīs (arī Latvijā) un piedāvāt savu partnerību. Vēl vairāk – šie sludinājumi ne tikai atrodas datu bāzē – EEN partnerorganizācijas ārvalstīs bieži vien šos sadarbības piedāvājumus izplata, izmantojot savas mājas lapas, informatīvos izdevumus, biznesa portālus, kā arī izlases veidā nosūta pa tiešo saviem klientiem.

KĀ PANĀKT PĒC IESPĒJAS LABĀKU REZULTĀTU?

Uzņēmumi Latvijā galvenokārt meklē izplatītājus, un biznesa sadarbības datubāzē pagājušajā gada laikā tika izvietoti 32 Latvijas uzņēmumu profili un kopā saņemti vairāk nekā 80 vaicājumi no ārvalstīm. Salīdzinoši nelielais Latvijas uzņēmumu sadarbības profilu skaits skaidrojams ar to, ka būtiski augušas prasības BCD profila publicēšanai datu bāzē. Uzņēmumam ir jāatbilst visiem iepriekš uzskaitītajiem kritērijiem. Kā arī uzņēmējam ir jāspēj pamatot profila izveides nepieciešamība, un jāsaprot, vai šī darbība nesīs vēlamo rezultātu attiecībā pret ieguldīto darbu un laiku.

Uzņēmumiem neiesaka likt savu profilu datubāzē, ja uzņēmums ražo samēra vienkāršu produktu vai piedāvā vienkāršu pakalpojumu (piemēram, ražo paletes un grib tās pārdot), jo datubāzē šādu piedāvājumu jau ir daudz. Daudz efektīvāk ir skatīties jau ievietotus sludinājumus un reaģēt uz tiem.

EEN Latvija klientu lokā bieži vien nonāk uzņēmumi, kas vēlas eksportēt, bet nav pietiekami gatavi to uzsākt uzreiz. Piemēram, trūkst svešvalodu zināšanu, nav mārketinga materiālu vai tie ir kļūdaini. Dažreiz uzņēmumi sevi un savus produktus pārvērtē, piemēram, domājot, ka viņu produkts ir unikāls, bet īstenībā, ārzemēs ir daudz līdzīgu produktu. Bieži tiek pieļautas kļūdas komunikācijā, piemēram, uzņēmumi neatbild uz e-pastiem laicīgi, vai neatbild vispār.

Ja uzņēmuma produkts vai pakalpojums ir unikāls vai būtiski atšķiras no tirgū esošajiem, tad izredzes atrast partneri ir lielākas. Tāpat, ja uzņēmums vēlas iegādāties, piemēram, izejvielas vai atrast ražotāju, izredzes atrast piemērotu sadarbības partneri palielinās.

Pats meklēšanas process datu bāzē aizņem samērā īsu laiku, jo ir detalizēta meklēšanas funkcija un informācijas filtri. Savukārt līgumu / vienošanos noslēgšanas procesa ilgums var atšķirties – no mēneša līdz pat gadam. Tas galvenokārt ir atkarīgs no produkta, no sadarbības valsts, kā arī to ietekmē daudzi citi apstākļi.

Datubāze var kalpot arī, lai atrastu partnerus dalībai kādā no ES projektiem (Horizon2020, klasteru aktivitātēs, Eurostars utt).

UZŅĒMĒJA PIEREDZES STĀSTS

Viens no Latvijas uzņēmumiem, kas veiksmīgi izmantojis biznesa sadarbības datu bāzi ir SIA “Koka dekori”. Uzņēmums specializējas mēbeļu izgatavošanā no dažādiem materiāliem (masīvkoka, lamināta u.c.). SIA “Koka dekori” izgatavo mēbeles pēc individuāla pasūtījuma un nodrošina pilnu servisu: uzmērīšanu, projektēšanu, izgatavošanu un uzstādīšanu.

Jānis Fišers, uzņēmuma SIA “Koka dekori” vadītājs, par iegūto pieredzi, izmantojot biznesa sadarbības datu bāzi: “BCD izmantojām, lai paplašinātu savu darbību ārvalstu tirgos, jo uzskatām, ka eksports, it īpaši ar dažādiem partneriem, ir veids kā saglabāt konkurētspēju jebkuros tirgus apstākļos. BCD šobrīd izmantojam tikai kontaktu atlasei un partneru uzrunāšanai, bet nākotnē plānojam izvietot arī savu kontaktinformāciju un piedāvāt savus produktus.

Partnerus atradām salīdzinoši īsā laikā, bet līguma saskaņošana, prototipa izgatavošana un pirmās partijas piegāde aizņēma vairāk nekā 6 mēnešus. Tas ir arī saprotams, jo Skandināvu uzņēmumi ir piesardzīgi attiecībā pret Baltijas valstīm, un cenšas līgumos paredzēt visus riskus. Meklējot partnerus, būtībā reģionam nebija nozīmes, bet iepriekšējā veiksmīgā pieredze ar Somijas uzņēmumiem, deva papildu stimulu strādāt tieši ar Skandināvu valstīm, jo tās ir daudz disciplinētākas līgumu nosacījumu izpildē.

Vissarežģītākais, izmantojot BCD, ir tas, ka uzreiz netiec pie potenciālā partnera kontaktiem. Ir jāgaida, vai potenciālais partneris ir ieinteresēts sadarbībai, un tikai tad saņemam kontaktinformāciju. Ļoti daudz palīdzēja abu pušu atbalsta centri, kuri visu darbību koordinēja un uzraudzīja. Datu bāze ir viegli izprotama, un ļauj veikt atlasi pēc daudziem kritērijiem, tādā veidā paātrinot interesējošās sfēras caurskatīšanu.

Izmantojot šo datu bāzi, esam ieguvuši klientu, kuram ražojam gala produktu pēc viņa vēlmēm. Atradām risinājumus, kā nodrošināt, ka klienta produkts tiek pilnībā nokomplektēts šeit pat Latvijā. Papildu tam nodrošinām pasūtījumus arī citām Latvijas kompānijām (iepakojumu materiālu izgatavotājiem, tipogrāfijām, pārvadātājiem).”

NODERĪGA UN AKTUĀLA INFORMĀCIJA

LIAA aktuālo pasākumu kalendārs – par aktuālajiem semināriem, tirdzniecības misijām un starptautiskajām izstādēm.

Šis projekts tiek finansēts no Eiropas Savienības COSME programmas (2014 -2020) finansējuma līguma Nr. 649336 ietvaros.

Logo rinda_gv2016

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA SolarRoof Solution, reģ. Nr. 40203610314aicina darbā  KURJERU Galvenie pienākumi: - Spēja doties regulāros komandējumos uz Vāciju; - Nodrošināt labu servisu piegādājot un saņemot sūtījumus no mūsu klientiem (Latvijā un Vācija); - Veikt sūtījumu, preču vai dokumentu savlaicīgu piegādi klientiem norādītajās adresēs; - Spēja komunicēt ar klientiem piegādes laikā;  - Saudzīgi apieties ar transportējamo preci un ievērot drošības prasības; -Ievērot ceļu satiksmes noteikumus un darba grafiku; -Nodrošināt profesionālu un laipnu apkalpošanu; Prasības: - Precizitāte un atbildības sajūta; - B kategorijas autovadītāja apliecība; - Autovadītāja pieredze ar vieglo vai kravas automašīnu Vācijā/Eiropā; - Spēja orientēties un prasme izmantot navigāciju un CRM sistēmu; - Vācu valodas zināšanas komunikācijai ar klientiem Vācijā; - Pieredze darbā vai braukšanā Vācijā/Eiropā; - Punktualitāte – spēja plānot savu laiku, stresa noturība; - Augsta atbildības sajūta par uzticētajām materiālajām vērtībām; Vakancei pieteikties sūtot CV uz e - pastu: solarroof@inbox.lv Profesija: KURJERS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Straupes iela 2C, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-30 Darba sākšanas datums: 2025-08-25 Kontaktpersona: Tatjana Vrubļevska

SIA “ZAAO” izsludina konkursu uz valdes locekļa/-les - aprites ekonomikas centra “Daibe” vadītāja/-as amatu ar kompetenci inženiertehniskajā jomā. SIA “ZAAO” sniedz kvalitatīvus atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus – atkritumu savākšanu, šķirošanu, pārvadāšanu, apstrādi un apglabāšanu videi draudzīgā veidā, kā arī veic sabiedrības informēšanu un izglītošanu. SIA “ZAAO” ir publiski privāta 11 pašvaldību – Alūksnes, Balvu, Cēsu, Gulbenes, Limbažu, Madonas, Saulkrastu, Siguldas, Smiltenes, Valkas un Valmieras – kapitālsabiedrība. Obligātās minimālās prasības: Valsts valodas zināšanas ne zemākas par C1 līmeni un angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni; Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā inženiertehniskā izglītība (ja izglītība iegūta ārzemēs, tad pretendents iesniedz izziņu no Augstākās izglītības centra par izglītības pielīdzināšanu), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus Sabiedrībā; Vismaz divu gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 (desmit) gados) valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (līdzvērtīgs vadošs amats ir padomes loceklis, uzņēmuma vadītājs, struktūrvienības vadītājs, nodaļas vadītājs, departamenta vadītājs vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei) vidējā vai lielā uzņēmumā vai valsts vai pašvaldības iestādē vides pārvaldības un vides aizsardzības jomā; Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo; Kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem. Atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām; Kandidātam nav noteikti ierobežojumi Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā. Pieredze uzņēmumam stratēģisku un/vai vides aizsardzības projektu vadībā; Pieredze iepirkumu procesos un vadībā. Papildu punkti tiks piešķirti: Par pieredzi vides pārvaldības un vides aizsardzības jomā atkritumu apsaimniekošanas nozarē; Par pieredzi uzņēmumam stratēģisku un/vai vides aizsardzības projektu vadībā atkritumu apsaimniekošanas jomā/nozarē; Par iepirkumu procesos un vadībā atkritumu apsaimniekošanas jomā/nozarē. Citas būtiskas kompetences, kuras tiks vērtētas: Izpratne par vides pārvaldību; Prasmes strādāt ar lielu dokumentācijas/datu apjomu (iepirkumu procedūras, uzņēmumam stratēģiski projekti) atbilstoši jomai; Izpratne par ESG jautājumu savstarpējā mijiedarbībā un ietekmē uz uzņēmuma darbības virzieniem. Par pieredzi ESG jautājumu savstarpējā mijiedarbībā un ietekmē uz uzņēmuma darbības virzieniem vides pārvaldības un vides aizsardzības jomā atkritumu apsaimniekošanas nozarē tiks piešķirti papildus punkti. Valdes locekļa/-es amata pienākumu pildīšanai nepieciešamas šādas vadības kompetences: Stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence); Lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence); Orientācija uz attīstību; Orientācija uz rezultāta sasniegšanu.  Pieteikuma iesniegšanas prasības Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 21. jūlijam (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: valdes_loceklis@astralexecutive.com Kandidātus/-es lūdzam iesniegt šādus dokumentus: 1. Elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību; 2. Dzīves gaitas un darba pieredzes aprakstu (izmantojot CV formu), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām, norādot pēdējo desmit gadu laikā būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, Pretendenta atbildību un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, kā arī Pretendenta kontaktinformāciju (e-pasta adrese, tālruņa numurs); 3. Valdes locekļa/-es amata kandidāta/-es elektroniski parakstītu apliecinājumu, izmantojot pievienoto apliecinājuma formu un apliecinot (Apliecinājums): • atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām; • ka kandidāts/-e ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā”  noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā. 4. Augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā). 5. Valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz tikai gadījumā, ja izglītība nav iegūta valsts valodā un tā nav dzimtā valoda). 6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi. Mēneša atlīdzība valdes loceklim (bruto): 3980,83 EUR. SIA “ZAAO” valdes locekļa/-es personāla atlases un novērtēšanas process sastāvēs no 3 (trim) kārtām un to īstenos atlases konkursa nominācijas komisija un personāla atlases kompānija SIA “ASTRAL Executive Search”. Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā, līdz 15 minūtēm) par SIA “ZAAO” galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka Jūsu: 1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti SIA “ZAAO” sadarbības partnerim – personāla atlases pakalpojumu sniedzējam SIA „ASTRAL Executive Search”; 2. personas datu apstrādes pārzinis: SIA “ZAAO”, reģistrācijas numurs: 44103015509. Pārziņa adrese ir Rīgas iela 32, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201 Kontaktinformācija saziņai: Tālrunis: +371 64281250 Elektroniskā pasta adrese: zaao@zaao.lv Vairāk informācijas par SIA “ZAAO” veikto personas datu apstrādi personāla atlases procesā atrodama SIA “ZAAO” tīmekļvietnē šeit. Ja ir radušies jautājumi par atlases procesu vai iesniedzamajiem dokumentiem, lūgums sazināties ar SIA “ASTRAL Executive Search” konsultanti Kristu Kristiānu Ziediņu (krista.ziedina@astralexecutive.com; +371 26681185) Profesija: VALDES LOCEKLIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 32, Valmiera, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Vadība / Administrēšana Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-07-21 Kontaktpersona: Krista Ziediņa

Ja Tev rūp vides aizsardzība, Tev ir drosme pārstāvēt valsti darbā par zaļāku un labvēlīgāku vidi un Tevi interesē darbs ar normatīvo aktu piemērošanu, iespējams, tieši Tevi gaidām mūsu komandā Valsts vides dienesta (Nr. 90000017078) Atļauju pārvaldes Piesārņojuma un dabas resursu departamenta Piesārņojuma novēršanas daļas eksperta amatā  (viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) Šajā amatā Tev piedāvājam: iegūt vērtīgu pieredzi vides aizsardzības jomā un profesionālās attīstības iespējas; jaunā darbinieka apmācību un kvalifikācijas celšanas pasākumus; darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem; mēnešalgu no 1008 līdz 1512 euro pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kvalifikācijai un kompetencei; veselības apdrošināšanu; atvaļinājuma pabalstu, papildatvaļinājumu no 8 līdz 10 darba dienām, kā arī citus valsts pārvaldē paredzētus, ar papildu atlīdzību saistītus pasākumus; darba vietu kādā no mūsu reģionālajiem birojiem (Rīga, Valmiera, Madona, Daugavpils, Rēzekne, Jelgava, Ventspils, Liepāja), ar iespēju pēc pārbaudes laika strādāt daļēji attālināti. Uzticēsim Tev:  sagatavot atļaujas A un B kategorijas piesārņojošai darbībai;  reģistrēt C kategorijas piesārņojošas darbības; sagatavot izziņas un atzinumus par piesārņojošas darbības kategoriju; ievadīt un aktualizēt informāciju Valsts vides dienesta informācijas sistēmās; sagatavot vides informāciju un atbildes uz iesniegumiem par jautājumiem kompetences jomā. Sagaidām, lai Tev ir: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā, inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību); izpratne par normatīvo aktu piemērošanu un vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana; profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību; labas datora lietošanas prasmes (Microsoft Office). Taču tikpat svarīgi, lai Tev piemīt prasme un vēlēšanās strādāt komandā, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās, augsta atbildības sajūta, kā arī labas komunikācijas un sadarbības prasmes. Gaidīsim Tavu pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) Valsts vides dienestam uz e-pasta adresi: CV@vvd.gov.lv (ar norādi „Konkursam – Piesārņojuma eksperts”) Tālrunis uzziņām: 67084203  Vairāk par iestādi: http://www.vvd.gov.lv/ Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Valsts vides dienests, reģistrācijas numurs 90000017078, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV 1045. Profesija: EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Pāvila Rozīša iela 13, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-07-21 Kontaktpersona: Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi: CV@vvd.gov.lv, tel.67084203 Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri