Valmieras Ziņas

Kampaņa “Zināšanas vairo iespējas” aicinās Latvijas uzņēmumus saņemt līdz 70% līdzfinansējumu darbinieku apmācībām IKT jomā

Lasīšanas laiks: 3 min

Aicinot Latvijas uzņēmumus saņemt līdzfinansējumu darbinieku apmācībām IKT jomā, Latvijas IT klasteris un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) šodien uzsāk informatīvo kampaņu Zināšanas vairo iespējas”. Kampaņas mērķis ir pievērst Latvijas IKT nozares un ar to saistīto uzņēmumu uzmanību iespējām saņemt līdz pat 70% Eiropas Savienības līdzfinansējumu savu darbinieku profesionālās kompetenču celšanai tādās mācību programmās kā datorsistēmas, programmēšana, projektu vadība, kvalitātes vadība, kiberdrošība, elektroniskā komercija, mārketings un citās, portālu “Valmieras Ziņas” informēja kampaņas organizatori.

Kampaņa tiek organizēta Eiropas Savienības fonda projekta “Partnerībā organizētas IKT profesionāļu apmācības inovāciju veicināšanai un nozares attīstībai” Nr. 1.2.2.1/19/A/005 ietvaros, un apmācības ir pieejamas ikvienam uzņēmumam, sākot no mikro līdz lielajiem uzņēmumiem.

Aiga Irmeja, Latvijas IT klastera vadītāja: Laikā, kad pasaule kļūst tehnoloģijām bagātāka, ikvienām prasmēm ir izšķiroša loma efektīvas un konkurētspējīgas uzņēmējdarbības veidošanā. Digitalizācija un tehnoloģiskās inovācijas ir nopietns izaicinājums uzņēmēju vidū, tāpēc IKT profesionāļu apmācību atbalsta programma ir vērtīgs instruments, kā ar salīdzinoši nelielu finansiālo ieguldījumu uzņēmumi saviem darbiniekiem var sniegt nepieciešamās zināšanas. Līdzšinējie projekta rezultāti apliecina, ka apmācības rada nozīmīgu pievienoto vērtību gan individuālā līmenī, gan kopumā virza nozares attīstību.”

Apmācībās jau piedalījušies vairāk kā 1260 darbinieku, lielākā interese no mazo uzņēmēju vidus

Eiropas Savienības darbinieku apmācību projekts tiek īstenots jau vairākus gadus. Līdz šim apmācības īstenojuši vairāk kā 50 uzņēmumi, no tiem lielākā daļa jeb 37,25% bijuši mazie uzņēmumi, 33,3% vidējie, savukārt lielie uzņēmumi veidojuši 29,4% no kopējā uzņēmumu skaita. Savas zināšanas klātienes un tiešsaistes kursos IKT jomā papildinājuši vairāk kā 1260 profesionāļi. Pieprasītākie kursi darbinieku vidū bijuši IT infrastruktūras pārvaldība (ITIL® 4), uz klientu orientēts serviss, verbālā komunikācija online vidē, lietojamības un UX pamati, veiktspējas paaugstināšana darbam ar grūtām situācijām un citi.*

Signe Bāliņa, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) prezidente: Viena no katra uzņēmuma, īpaši IKT nozares uzņēmuma, pamatvērtībām ir kompetenti un zinoši darbinieki. Darba tirgus Latvijā katru gadu pieprasa aizvien jaunus un jaunus IKT jomas absolventus ar mūsdienu tehnoloģiju tendencēm atbilstošām prasmēm. Arī starptautiskās analītikas kompānijas “McKinsey” jaunākais pētījums par tehnoloģiju tendencēm norāda, ka pastāv liela atšķirība starp prasmēm, kas darba devēju vidū ir vispieprasītākās, un tirgū pieejamajiem talantiem. Tas nozīmē, ka darba tirgū esošiem darbiniekiem ir jāpaplašina savs zināšanu un prasmju loks, lai mēs visi būtu kompetenti un konkurētspējīgi. Digitālo tehnoloģiju ieviešana nav pašmērķis, tas ir veids, kā uzņēmumiem uzlabot darbības efektivitāti un produktivitāti, tāpēc aicinu Latvijas uzņēmējus izmantot sniegto iespēju un paaugstināt savu darbinieku kvalifikāciju.

Līdz gada beigām darbinieku apmācībām vēl pieejami vairāk kā 200 tūkstoši eiro; mācību kursi pieejami arī ārvalstīs

Katra uzņēmuma komandai nepieciešamās zināšanas un profesionālās prasmes ir atšķirīgas, tāpēc būtisks mācību ieguvums ir iespēja pašiem izvēlēties piemērotākās apmācības saviem darbiniekiem. Uzņēmumi var izvēlēties kursus no LIKTA un Latvijas IT klastera piedāvātā kursu projekta e-kataloga vai izvēlēties sev interesējošos kursus, kurus projekta īstenotāji iepērk atbilstoši uzņēmuma vajadzībām. Būtiski, ka uzņēmumiem ir iespējams iegādāties kursus gan no vietējiem, gan starptautiskiem mācību pasniedzējiem.

Finansējums darbinieku apmācībām ir pieejams līdz 2023. gada beigām, un budžeta limits apmācībām nav noteikts. Kopumā līdz gada beigām darbinieku apmācībām ir pieejami vairāk kā 200 tūkstoši eiro.

Lai saņemtu līdzfinansējumu, uzņēmumam ir jāaizpilda pieteikuma dokumenti. Vairāk par projektu iespējams uzzināt https://www.itbaltic.com/apmacibu-iespejas.

Projektu līdzfinansē Eiropas Savienības fonds un REACT-EU finansējums pandēmijas krīzes seku mazināšanai.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri