Valmieras Ziņas

Kā uzņēmumi ikdienas darbā izmanto “Bite” nākamās paaudzes tīklu?

Lasīšanas laiks: 4 min

Sīvas konkurences un ekonomisko izaicinājumu apstākļos ikviens bizness meklē iespējas, kā efektivizēt ikdienas darbu un komunikāciju ar klientiem, tā paaugstinot savu konkurētspēju.

Mūsdienās digitālo iespēju pamatā ir stabils tīkla pārklājums un ātrs internets, ko arvien attīsta IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite”, uzņēmumiem piedāvājot izmantot arī 5G tehnoloģijas iespējas. Kā uzņēmumi ikdienas darbā un komunikācijā ar klientiem izmanto “Bite” nākamās paaudzes tīklu?

Ikdienā jaudīgais “Bite” tīkls nodrošina ne tikai kvalitatīvus mobilos sakarus un zibenīgu internetu, bet arī virkni IKT risinājumu privāto uzņēmumu un valsts sektoram.

Augstas kvalitātes telefonsarunas ar VoLTE tehnoloģiju “Bite” tīklā

Gadu no gada īsziņu sūtīšana kļūst par mazāk populāru saziņas veidu, tikmēr balss sakari un zvanu veikšana nav zaudējusi savu aktualitāti, nodrošinot cilvēcisku, personīgu kontaktu kā darbinieku vidū, tā komunikācijā ar klientiem. Zvanu nodrošināšana ir viena no mobilo sakaru tīkla prioritātēm, tāpēc, attīstoties tehnoloģijām, tā tiek nemitīgi pilnveidota. Piemēram, nodrošinot jaunākās paaudzes balss sakaru iespējas, šogad “Bite” tīklā visā Latvijā ir ieviesta VoLTE tehnoloģija, kas piedāvā augstāku balss un video zvanu kvalitāti, kā arī būtiski ātrāku zvana savienojuma laiku. Proti, VoLTE ir modernākā zvanu veikšanas tehnoloģija 4G tīklā, kas nodrošina augstāku skaņas kvalitāti telefonsarunas laikā, nodrošina interneta lietošanas iespējas zvana veikšanas brīdī un līdz pat 3 reizēm ātrāku savienojumu ar sarunas adresātu.

“Viedais zvanu pārvaldnieks” liela ienākošo zvanu skaita administrēšanai

Viena no nepatīkamākajām situācijām, ar kuru nevēlas saskarties neviens klients, ir brīdis, kad pakalpojumu sniedzējs viņam neatzvana vai neatbild, lai atrisinātu kādu būtisku jautājumu. Cenšoties saglabāt augstu klientu servisu, liela ienākošo zvanu skaita administrēšana var būt kritisks izaicinājums ikvienam uzņēmumam. Šī iemesla dēļ “Bite” mobilo sakaru tīkls nodrošina IKT risinājuma “Viedais zvanu pārvaldnieks” darbību. Tas ir risinājums, ko uzņēmumi aktīvi izmanto, lai pārvaldītu un organizētu visa uzņēmuma komunikāciju ar klientiem gan no mobilajiem, gan fiksētajiem tālruņu numuriem. Piemēram, “Viedais zvanu pārvaldnieks” sniedz iespēju novirzīt ienākošos zvanus pie atbilstošajiem darbiniekiem, pārvirza zvanus balss pastam vai konkrētiem telefona numuriem, kā arī kārto tos rindā, nodrošina zvanu ierakstīšanu un uzglabāšanu FTP serverī u.tml. Tā faktiski ir iespēja uzņēmumiem ne vien organizēt klientu apkalpošanu, nodrošinot augstu servisu, bet arī analizēt klientu apkalpošanas kvalitāti.

Aizsargāts e-pasts un droša datu uzglabāšana mākoņpakalpojumos

E-pasti joprojām ir būtiska jebkuras biznesa komunikācijas platformas sastāvdaļa, lai izsūtītu informatīvus ziņojumus, reklāmas piedāvājumus un citus paziņojumus, pievienojot arī pielikumus, piemēram, prezentācijas vai ērtāk izsekojamas saites uz produktiem un pakalpojumiem. Īpaši aktuāli ir personalizēti e-pasta ziņojumi, kas ir efektīvs veids veiksmīgu attiecību uzturēšanai ar klientiem.

Taču sensitīvu datu, komercinformācijas u.c. īpaši aizsargājamas informācijas nonākšana trešo personu, t.sk. kibernoziedznieku rokās, ir risks, no kura vēlas izvairīties ikviens bizness.

Tādēļ uzņēmumiem ir iespēja šādas informācijas drošību uzticēt ārpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, izvēloties “Bite” piedāvāto risinājumu e-pastu izvietošanai un uzturēšanai, kas garantē ērtu piekļuvi neierobežotam e-pasta kontu skaitam un to lietošanu no dažādām ierīcēm jebkurā pasaules vietā, saglabājot augstu datu drošību un konfidencialitāti. “Bite” uzņēmuma e-pasta sistēmu izvieto drošā un modernā datu centrā un nodrošina tehnisko atbalstu visu diennakti bez brīvdienām.

Domājot par datu un informācijas drošību, arvien vairāk cilvēki izvēlas mākoņpakalpojumus, uzņēmumam svarīgos datus uzglabājot virtuālā serverī. “Bite” mākoņpakalpojumi sniedz iespēju uzglabāt uzņēmuma datus drošā un modernā vidē, kas pieejama neatkarīgi no atrašanās vietas, kā arī saņemt profesionālu tehnisko atbalstu jebkurā dienā un laikā.

Operatīvs atbalsts saziņas platformās  

Lai gan ikdienas saziņa biznesa vidē tiek lielākoties organizēta ar e-pastu sarakstēm, dinamiskie darba procesi ir radījuši nepieciešamību pēc vēl operatīvākas informācijas apmaiņas. Tāpēc tādu plašai auditorijai pieejamu saziņas platformu kā “WhatsApp”, “Signal”, “Facebook Messenger” u.c. izmantošana ir populāra ne vien kolēģu starpā, bet arī uzņēmumu komunikācijā ar klientiem. Lielākos ieguvumus šo platformu izmantošanā saskata tieši mazo un vidējo uzņēmumu segments, ņemot vērā, ka pašu lietotņu izmantošana ir bez maksas gan klientam, gan uzņēmumam, tikmēr “Bite” mobilie sakari nodrošina to pieejamību no jebkuras vietas pasaulē. Gādājot par ierīču aizsardzību, uzņēmums var aprīkot darbinieku telefonus ar

“Bite” drošības pakalpojumu “Antivīruss+”, kas katru mēnesi novērš vairākus miljonus drošības risku. Tā būs papildu aizsardzība gan uzņēmumam, gan klientiem, piemēram, novēršot gadījumus, kad no darbinieka “WhatsApp” nosūtās inficiētas saites, paziņojumi klientiem.

Video zvanu iespējas attālinātai komunikācijai

“Bite” tīkls nemitīgi attīstās, kas ir būtiski arī video zvanu plānošanai, organizējot attālinātas tikšanās un prezentācijas ar klientiem. Piemēram, efektīva un ērta saziņas platforma ir “Microsoft Teams”, kas nodrošina plašas videokonferenču iespējas un kopumā ir daudzpusīgs darba organizēšanas rīks, sekmējot komunikāciju, sadarbību un produktivitāti darba vietā. Šajā platformā ir iespēja tūlītēji apmainīties ar failiem un ziņojumiem darbinieku starpā, plānot sapulces, izmantojot vienotu kalendāru, kopīgi rediģēt dokumentus, plānot darbus, apmācības, kā arī tas kopumā nodrošina datu drošību un labu pārvaldību.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku) Ar iespēju strādāt Valmierā, Madonā, Cēsīs, Balvos, Daugavpilī vai Rīgā. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un ikdienā pildīt darba pienākumus, kas saistīti ar nodokļu maksātāju nesavlaicīgu norēķināšanu ar valsts budžetu, konkrētas situācijas analīzi un risinājumu piedāvāšanu, vienojoties ar parādnieku par parāda atmaksu, vai nodokļu parādu atgūšanas procesa uzsākšanu parādniekam, piesakies! Obligātās prasības: vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledža) izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām*; nevainojama reputācija. Ja Tev piemīt kāda no šādām īpašībām, mēs Tevi gaidām Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļā: esi nosvērts; patīk meklēt risinājumus; spēj sekot līdzi informācijai; proti analizēt informāciju; atbildīgi risini izveidojušos situāciju; saskati likumsakarības; strādā ar datoru un programmām; komunicē ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: jākomunicē ar nodokļu maksātājiem attālināti vai rakstiski; jārīko un jāpiedalās attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem; jāgatavo pieprasījumi un rīkojumi nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām; jāstrādā ar informācijas sistēmām un jāiegūst informācija par nodokļu maksātāju; jāanalizē nodokļu maksātāja saimnieciskā darbība; jāvērtē finanšu dokumenti, jāapkopo informācija un jāgatavo argumentēti lēmumu projekti; jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1130 līdz 1388 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1200 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;. Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: ˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledža) izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera; Raiņa iela 3, Madona; Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis; Brīvības iela 81, Balvi; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Talejas iela 1, Rīga Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_GNI_norādi pašvaldību_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123733. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. *Šā panta pirmās daļas 4. punkts neattiecas uz personu, kura pretendē uz ierēdņa amatu, kas ir vakants uz noteiktu laiku. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 3 Aktuāla līdz: 2025-07-28 Kontaktpersona: vid.konkursi@vid.gov.lv, 67122633

Mūsu partneri