Valmieras Ziņas

Kā nokļūt Google meklētāja TOP rezultātos?

Lasīšanas laiks: 4 min

Viens no mērķiem, ko sev uzstāda uzņēmumi, kuri darbojas interneta vidē, ir nokļūšana pēc iespējas augstāk Google meklējumos. Kāpēc tas ir tik svarīgi, un ko lietas labā darīt? Iegūsti atbildes uz šiem jautājumiem raksta turpinājumā!

Kāpēc atrasties Google meklējumu augšgalā ir tik svarīgi?

39% – pēc 2020. gada maijā iegūtiem pētījuma datiem (to veica Mastercard un Finanšu nozares asociācija sadarbībā ar pētījumu centru SKDS) tik daudz Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi mēnesī iepērkas internetā, un šāda prakse kļūst aizvien izplatītāka. 70% respondentu arī norādīja, ka viņiem kopumā ir svarīgi, lai preces būtu iespējams iegādāties internetā.

Taču kā visbiežāk cilvēki atrod sev nepieciešamās preces un pakalpojumus internetā? Meklētājservisā (visbiežāk – Google) ievadot kādu atslēgvārdu/-us, piemēram, jaunas ziemas riepas, lēti mobilie telefoni vai datoru remonts. Vari trīsreiz minēt, pie kuriem uzņēmumiem pirkums tiek veikts biežāk – pie tiem, kuru mājaslapa pēc konkrētā meklējuma atrodas 1., vai 14. Google meklējumu lapā.

Divi efektīvi veidi, kā sasniegt Google TOP pozīcijas

Foto: Pixabay.com

Ja vēlies, lai arī tavs uzņēmums, Google ievadot kādus noteiktus atslēgvārdus, atrastos pietiekami saredzamā pozīcijā, iecienītākie risinājumi ir divi: Google Ads un SEO (Search engine optimization) jeb meklētāju optimizācija.

1. veids: Google Ads

Šis ir salīdzinoši ātrs veids, kā kļūt redzamam – Google Ads piedāvā iespēju maksāt par to, lai reklāma būtu redzama lapas augšpusē vai apakšpusē (ar norādi Reklāma vai Ad), un no tā, kur reklāma atrodas, atkarīga tās cena. Tāpat cenu ietekmē vairāki citi faktori, piemēram, konkrētie atslēgvārdi un konkurences līmenis, kurā uzņēmums darbojas. Šī risinājuma priekšrocība: rezultāts ir redzams uzreiz, kā arī jāmaksā tikai par reālām darbībām, proti, klikšķiem (tāpēc Google Ads tiek dēvētas par PPC (Pay-per-click) reklāmām). Arī budžetu iespējams ērti regulēt – atliek vien noteikt konkrētu slieksni, pēc kura sasniegšanas reklāmas vairs netiks rādītas.

2. veids: SEO jeb meklētāju optimizācija

Šis ir organisks veids, kā nokļūt TOP rezultātos Google lapās. Skaidrojot ļoti vienkāršoti, SEO optimizācija ir mājaslapas pielāgošana Google algoritmiem – ja tava uzņēmuma vietne tiem šķitīs pievilcīga, mājaslapa, Google meklējot noteiktas frāzes un vārdus, automātiski parādīsies labākajās pozīcijās. Lūk, daži no aspektiem, ko sevī ietver SEO optimizācija:

  • mājaslapas satura radīšana un pielāgošana SEO vajadzībām (strukturēšana, atslēgvārdu iekļaušana, un daudzas citas darbības);
  • saites jeb linki uz tava uzņēmuma mājaslapu;
  • mājaslapas lietošanas ērtums un ātrums;
  • atbilstošu domēnu un URL struktūru izveide;
  • mājaslapas pielāgošana dažādām platformām (laptopiem un personālajiem datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem).

Kā jau droši vien saproti, mērķu sasniegšanai ar meklētāju optimizāciju nepieciešama profesionāla stratēģija, līdzekļi, un arī laiks, taču SEO sniegtie rezultāti nes rezultātus ilgtermiņā.

Darīt pašiem vai meklēt speciālistus?

Foto: Freepik.com

Nav noslēpums, ka gan Google Ads, gan SEO optimizācijas ieviešanai nepieciešamas specifiskas zināšanas, tāpēc uz apakšvirsrakstā uzdoto jautājumu atbilde ir visai vienkārša – jāizvēlas attiecīgās nozares eksperti. Google Ads gadījumā ir jāzina virkne nianšu, un to neievērošana ne vien ietekmēs kampaņas rezultātus, bet arī būtiski palielinās iztērētās naudas apjomu. Tas pats attiecas arī uz SEO optimizāciju, turklāt Google algoritmi nemitīgi attīstās un mainās, tāpēc darbības, kas derēja vakar, šodien var arī nestrādāt.

Ja vēlies, lai arī tava uzņēmuma mājaslapa atrastos Google labākajās pozīcijās, ienāc Infinitum.agency – šajā digitālā mārketinga aģentūrā darbojas augstākā līmeņa SEO un digitālās reklāmas (tostarp Google Ads) speciālisti ar daudzu gadu pieredzi attiecīgajā nozarē!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

Mūsu partneri