Valmieras Ziņas

Kā iekrāt?

Lasīšanas laiks: 3 min

Mūsdienu pasaulē finansiālā stabilitāte ir kļuvusi par vienu no galvenajām cilvēku prioritātēm. Lai gan Jūsu ienākumi laika gaitā var pieaugt, arī izdevumi mēdz palielināties. Tāpēc ir svarīgi apgūt prasmi ietaupīt naudu. Neatkarīgi no tā, vai Jums nauda nepieciešama nopietnākiem tēriņiem, kā aizdevuma nomaksa, vai Jūs vēlaties iekrāt naudu, lai izklaidētos, dodoties ceļojumā vai spēlējot azartspēles kazino Latvijā, šajā rakstā esam apkopojuši dažus noderīgus padomus, kas palīdzēs iekrāt ikvienam!

Kādēļ nepieciešams iekrāt?

Mūsdienās ir svarīgi iekrāt vairāku iemeslu dēļ:

  • Neparedzētiem izdevumiem: Dzīve ir neparedzama, un vienmēr pastāv risks sastapties ar negaidītiem tēriņiem, piemēram, automašīnas remontu vai medicīnas rēķiniem. Ietaupījumi var kalpot kā drošības spilvens šādās situācijās, palīdzot izvairīties no parādiem vai finansiālām grūtībām.
  • Ilgtermiņa mērķiem: Neatkarīgi no tā, vai vēlaties iegādāties māju, doties pensijā vai vienkārši nodrošināt komfortablu nākotni, ietaupījumi ir būtiski, lai sasniegtu savus ilgtermiņa mērķus. Regulāri ieguldot pat nelielas summas, laika gaitā var uzkrāt diezgan daudz.
  • Finansiālā stabilitāte: Nav noslēpums, ka ietaupījumi sniedz finansiālu drošību un ļauj justies drošāk par savu nākotni.

Noderīgi padomi

Lūk, septiņi noderīgi padomi, kas palīdzēs Jums iekrāt naudu:

1.     Nosakiet skaidrus finanšu mērķus

Pirms uzsākat uzkrājumu veidošanas ceļojumu, ir svarīgi noteikt savus finanšu mērķus. Nosakiet īstermiņa, vidēja termiņa un ilgtermiņa mērķus, piemēram, izveidot avārijas fondu vai ietaupīt pirmajai iemaksai par mājokli. Skaidri formulēti mērķi Jums dos vīziju un motivāciju sākt iekrāt.

2.     Izveidojiet savu budžetu

Budžets ir ceļvedis, lai pārvaldītu savas finanses un kontrolētu izdevumus. Sāciet, aprēķinot savus mēneša ienākumus un uzskaitot visus savus izdevumus, tostarp fiksētās izmaksas, piemēram, īres/ hipotekāro kredītu un komunālos maksājumus, kā arī mainīgos izdevumus, piemēram, pārtikas produktu, transporta un izklaides izdevumus. Nodaliet vajadzības un vēlmes un attiecīgi sadaliet līdzekļus. Regulāri pārskatiet un pēc vajadzības koriģējiet savu budžetu, lai nodrošinātu, ka tas atbilst Jūsu finanšu mērķiem.

3.     Sekojiet līdzi saviem tēriņiem

Izdevumu uzskaite ir būtiska, lai saprastu, kur tērējat naudu, un noteiktu jomas, kurās varat samazināt izdevumus. Izmantojiet budžeta veidošanas rīkus un lietotnes, lai pārraudzītu savus izdevumu paradumus. Uzmanīgi sekojot līdzi saviem izdevumiem, jūs varat pieņemt apzinātus lēmumus un piešķirt prioritāti ietaupījumiem, nevis nevajadzīgiem izdevumiem.

4.     Samaziniet diskrecionāros izdevumus

Nosakiet jomas, kurās varat samazināt diskrecionāros izdevumus, nezaudējot dzīves kvalitāti. Izvērtējiet, vai Jums tiešām nepieciešams žurnāla abonements vai regulāras maltītes smalkā restorānā. Apsveriet iespēju ieviest nogaidīšanas periodu pirms nebūtisku pirkumu veikšanas, lai izvairītos no impulsīviem pirkumiem.

5.     Salīdziniet cenas

Pirms nozīmīga pirkuma veikšanas izpētiet un salīdziniet dažādu mazumtirgotāju vai pakalpojumu sniedzēju cenas. Pērciet dārgas lietas, kad ir izpārdošanas sezonas vai spēkā ir kāds akcijas piedāvājums.

6.     Samaziniet komunālo pakalpojumu rēķinus

Samaziniet savus komunālo pakalpojumu izdevumus, veicot vienkāršus pielāgojumus savā mājoklī. Izslēdziet gaismu un ierīces, kad tās netiek lietotas, noregulējiet termostata iestatījumus un izolējiet mājokli, lai taupītu enerģiju un samazinātu komunālo pakalpojumu rēķinus. Apsveriet iespēju pāriet uz energoefektīvām ierīcēm un spuldzēm, lai vēl vairāk samazinātu enerģijas patēriņu.

7.     Parādu atmaksāšana kā prioritāte

Augsti procentu parādi var kavēt Jūsu spēju ietaupīt naudu un sasniegt finansiālo brīvību. Prioritāri atmaksājiet parādus, vispirms pievēršot uzmanību parādiem ar augstiem procentiem. Kad esat atmaksājis parādus, novirziet šos līdzekļus uzkrājumiem.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Tevi interesē labs atalgojums?Piesakies darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā.Mēs piedāvājam:- Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto- Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu- Ceļa izdevumu kompensāciju- Ērtu darba formu- Elastīgu darba grafiku- Apmaksātus pārtraukumusGalvenie darba pienākumi:- Sabiedriskās kārtības uzraudzība- Preču kontrole- Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana- VideonovērošanaPrasības kandidātiem:- Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt)- Latviešu valodas zināšanas- DatorzināšanasDarba laiki:7.45-20.158.00-8.00Darbam pieteikties var, zvanot uz 29460593, elektroniski sūtot CV uz e-pastu: darbs@secure-latvia.lv.Ir iespēja apskatīt citus objektus un pieteikties darbam mūsu mājaslapā.Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-08-26 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Pamatizglītība

 SIA "BPO" - Zvanu centrs, kurš veiksmīgi darbojas jau 12 gadus un ir: PAR ētisku pārdošanu, PAR ambiciozu mērķu izvirzīšanu un to sasniegšanu, PAR sadarbību ar fleksibliem, zinošiem, radošiem un atsaucīgiem aģentiem, PAR aģentu attīstību, izaugsmi un labbūtību. Aicina pievienoties savai strauji augošajai komandai  Pārdošanas speciālista amatā Šis noteikti IR ceļš uz panākumiem! Pie mums Tu saņemsi: Profesionālas apmācības pārdošanā un klientu apkalpošanā Atbalstu mērķu sasniegšanā Darba pieredzi inovatīvās un modernās tehnoloģijās Darbam nepieciešamo tehniku Interneta pieslēgumu Nenovērtējamas studijas BPO Akadēmijā Personīgo izaugsmi Apziņu, ka pārdošana ir Dāvana Motivējošu atalgojuma sistēmu, kas sastāv no pamatalgas un bonusiem Tas no Tevis prasīs: Spēju veikt aktīvus izejošos zvanus 8h dienā! Spēju ātri apgūt jaunas lietas Spēju aktīvi un ilgtermiņā strādāt ar sevi Spēju uzņemties atbildību par sevi Spēju analizēt, RĪKOTIES un mainīties Spēju sadzirdēt Spēju objektīvi izanalizēt atgriezenisko saiti Spēju iedziļināties un spēju risināt situācijas pēc būtības Spēju brīvi komunicēt latviešu un vienā svešvalodā  Darba laiks no 08:30 līdz 17:00 Ja Tu esi gatavs jauniem izaicinājumiem, saņemt kolēģu atbalstu un iegūt stabilitāti, PIEVIENOJIES mūsu komandai! Pieteikties var uz e pastu vakances@bposervices.lv, tel saziņai 23079063 Sazināsimies ar visiem kandidātiem, kas iesūtīs savus pieteikumus. Darbs veicams attālināti! Sazināsimies ar visiem kandidātiem, kas iesūtīs savus pieteikumus. Piesakoties, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā. Jums ir iespēja atsaukt piekrišanu savu iesniegto datu apstrādei. Dati tiks saglabāti 2 mēnešus skaitot no saņemšanas brīža. Profesija: PĀRDOŠANAS SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-08-27 Darba sākšanas datums: 2024-08-29 Kontaktpersona: CV uz e-pastu: vakances@bposervices.lv tālr.: 23079063 Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienības “Sociālo pakalpojumu nodaļa” vecāko sociālo darbinieku/-ci darbam ar projekta pakalpojumiem uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt sociālos pakalpojumus visām iedzīvotāju grupām; • koordinēt projektu pakalpojumu piešķiršanu un administrēšanu, t.sk. valsts apmaksātos pakalpojumus; • veikt lietišķo dokumentu (lēmumu, pārskatu, statistikas, pētījumu, datu analīzes, u.c.) sagatavošanu; • sekot līdzi likumdošanas izmaiņām un sniegt viedokli par to ietekmi uz nozari pašvaldībā; • sadarboties ar kolēģiem, citu profesiju pārstāvjiem, klientiem, kopienas pārstāvjiem vajadzību identificēšanai; • novērtēt sociālo pakalpojumu kvalitāti; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā, karitatīvajā sociālajā darbā (vai esi pēdējā kursa students/-e ar plānoto iegūstamo profesionālo bakalaura grādu sociālajā darbā un sociālā darbinieka kvalifikāciju); • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, zināšanas vismaz vienā svešvalodā (vācu un/vai angļu) profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību; • izpratne un prasme pielietot labklājības nozari reglamentējošos normatīvos aktus; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku; • kompetences: labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes; prasme strādāt komandā; spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās; • priekšrocības pretendentiem, kuriem ir zināšanas un pieredze sociālajā darbā/ projektu vadībā, kā arī ir pieredze darbā ar programmu SOPA; • vēlams: B kategorijas autovadītāja tiesības; mēs piedāvājam: • darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1399,- EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483,- EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Vecākā sociālā darbinieka/-ces amatam Sociālo pakalpojumu nodaļā” līdz 2024.gada 15.augustam. Tālrunis papildu informācijai: 29372138. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SOCIĀLAIS DARBINIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-08-15 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 29372138

Mūsu partneri