Valmieras Ziņas

Ekonomikas ministrija rīkos seminārus par kvalitatīvu mājokļu atjaunošanu

Ekonomikas ministrija (EM) organizēs astoņus tematiskus seminārus četrās Latvijas pilsētās par pamatnosacījumiem ēkas uzturēšanai pēc tās atjaunošanas, padomiem energoefektivitātes tālākai paaugstināšanai un biežāk pieļautajām kļūdām ēku atjaunošanas procesā, aģentūrai LETA pavēstīja ministrijā.

Seminārs 6.februārī notiks Jelgavā, 7.februārī – Liepājā, 5.martā – Valmierā un 6.martā – Rēzeknē.

Katrā pilsētā paralēli notiks divi semināri – daudzdzīvokļu ēku dzīvokļu īpašnieki un namu pārvaldnieki aicināti uz semināru “Ēkas dzīve pēc atjaunošanas”, savukārt būvniecības nozares pārstāvji aicināti uz semināru “Būtiskākās kļūdas un ieteikumi ēku atjaunošanā”.

“Desmit gadu laikā Latvijā, piesaistot Eiropas Savienības fondu līdzekļus, atjaunotas gandrīz 900 daudzdzīvokļu dzīvojamās ēkas, valsts un pašvaldības iestādes atjaunojušas virkni sabiedrisko ēku, tādējādi nodrošinot būtisku energoresursu un līdz ar to arī finanšu resursu ietaupījumu,” pauda EM valsts sekretāra vietnieks Edmunds Valantis, vienlaikus piebilstot, ka ir svarīgi nodrošināt ēku ilgtspēju un turpmāku energoefektivitātes kāpināšanu arī pēc tās atjaunošanas.

Semināra “Ēkas dzīve pēc atjaunošanas” mērķis ir sniegt ieteikumus kvalitatīvai ēkas uzturēšanai pēc tās atjaunošanas, lai tajā būtu iedzīvotājiem labvēlīga un ērta vide un tā kalpotu pēc iespējas ilgāk.

Seminārā plānots informēt par fasāžu (apmesto un ventilējamo) un logu kopšanu, par ventilāciju un mikroklimatu ēkā, par dzīvokļu īpašnieku un namu pārvaldnieku pienākumiem un tiesībām, kā arī par nepieciešamo sadarbību ēkas uzturēšanā. Tāpat tiks sniegta informācija par siltumenerģijas maksas sadalītājiem un to piedāvātajām iespējām, kā arī par to, kā ēkai kļūt vēl energoefektīvākai un kā pareizi piemērot Ugunsdrošības noteikumus daudzstāvu daudzdzīvokļu dzīvojamajās ēkās.

Pasākumā piedalīsies EM, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta, Latvijas Namu pārvaldītāju un apsaimniekotāju asociācijas, Būvmateriālu ražotāju asociācijas, kā arī Latvijas Logu un durvju ražotāju asociācijas eksperti. 

Savukārt semināra “Būtiskākās kļūdas un ieteikumi ēku atjaunošanā” mērķis ir akcentēt, ka jebkurā būvniecības un ēku atjaunošanas projektā svarīga ir gan tehniskā projekta un iepirkuma dokumentācijas sagatavošana, gan būvniecības process. 

Šajā seminārā tiks sniegta informācija par biežāk pieļautajām kļūdām apmesto un ventilējamo fasāžu montāžā, par prasībām reglamentētās sfēras būvmateriāliem, par būvdarbiem, kvalitātes kontroli un ēkas pieņemšanu ekspluatācijā, par projektu vadības nozīmi būvniecības līguma izpildē un iepirkuma līguma būtiskākajiem aspektiem, kā arī plānots sniegt ieteikumus kvalitatīvai logu montāžai ieprojektētās (plānotās) ēkas energoefektivitātes nodrošināšanai.

Papildus tiks stāstīts, kādas ir aktuālās problēmas ēku elektroinstalāciju būvniecībā un ekspluatācijā – kā sakārtot vēsturisko mantojumu un nodrošināt ilgtspējīgu ēku elektrotīklu ekspluatāciju nākotnē. 

Pasākumā piedalīsies EM, “Attīstības finanšu institūcijas “Altum”, Iepirkumu uzraudzības biroja, Būvniecības valsts kontroles biroja, Patērētāju tiesību aizsardzības centra, Būvmateriālu ražotāju asociācijas, Latvijas Logu un durvju ražotāju asociācijas un Latvijas Siltumuzņēmumu asociācijas eksperti. 

Detalizētāka informācija par visu semināru norises vietām, dienas kārtību un reģistrēšanos dalībai tajos pieejama Ekonomikas ministrijas mājaslapā. Papildu informāciju var saņemt Ekonomikas ministrijā (dzivosiltak@em.gov.lv, 67 013 240). Jaunumiem par ēku energoefektivitāti aicinām sekot līdzi arī twitter.com/siltinam un facebook.com/dzivosiltak.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA „VTU Valmiera” Reģ. Nr. 40003004220 aicina darbā AUTOBUSA VADĪTĀJU Rūjienas autoostā DARBA PIENĀKUMI: pasažieru pārvadāšana ar autobusu saskaņā ar grafiku darbs ar kases aparātu biļešu pārdošana pasažieriem pasažieru apkalpošana PRASĪBAS PRETENDENTIEM: vidējā izglītība D kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība ar ierakstu par profesionālajām zināšanām (95.kods) labas saskarsmes un komunikācijas prasmes latviešu valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas atbilstoši darba raksturam UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: ·darbu stabilā uzņēmumā ·darba samaksu 800 – 1100 EUR (bruto) ·sociālās garantijas ·dinamisku un profesionālu darba vidi · profesionālu apmācību un karjeras izaugsmes iespējas Īsu profesionālās dzīves aprakstu (CV) - ar norādi „Autobusa vadītājs Rūjienas autoostā” iesniegt: ·sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv ·personīgi Rūjienas autoostas kasē Brīvības ielā 12,Rūjienā,Rūjienas novadā,LV-4240 vai SIA „VTU Valmiera” administrācijas ēkas „Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads, 205. kabinetā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 · Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informācija: 26481361 * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: AUTOBUSA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 12, Rūjiena, Rūjienas nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-02-18 Kontaktpersona: CV ar norādi „Autobusa vadītājs Valmieras autoparkā” sūtīt uz info@vtu-valmiera.lv Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:kristaps.lapsa@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:rihards.veide@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri