Valmieras Ziņas

Donoru diena Strenčos

Lasīšanas laiks: 3 min

Strenču apkaimes iedzīvotāji aicināti izmantot iespēju ziedot asinis Valsts asins donoru centra izbraukuma laikā Strenčos, 19. jūlijā no plkst. 10.00 līdz plkst. 13.00, Strenču kultūras centrā, Baznīcas ielā 2, informē Valsts asins donoru centrs.

Covid-19 vīrusa izplatība un ieviestie drošības pasākumi radījuši daudz jaunus izaicinājumus visiem, tai skaitā donoru kustībai. Tomēr vīruss  nav apturējis citas smagas saslimšanas un nelaimes gadījumus. Arī šobrīd slimnīcās atrodas daudzi pacienti, kuriem vajadzīga asins pārliešana. Lai glābtu šo pacientu dzīvības, nepieciešams donoru atbalsts.  Ņemot vērā to, ka katram asins komponentam ir savs dzīves ilgums – trombocītu derīguma termiņš ir 5 dienas, eritrocītu masai – 35 dienas, donori ir ļoti gaidīti katru dienu.

VADC gaida visus veselus donorus, kuri ir pārliecināti par savu veselības stāvokli  un var ziedot asinis. Pēc starptautiskajām rekomendācijām, asins ziedošana nav uzskatāma par masu pulcēšanās pasākumu, bet ir atbalstāma un veicināma arī šajā sarežģītajā laikā.

VADC vērš uzmanību:

  • pēc atgriešanās no valstīm, kuras iekļautas SPKC sarakstā kā valstis ar augstu COVID-19 saslimstību, pastāv aizliegums ziedot asinis 10 dienas, izņemot tās valstis, kurās noteikts vēl ilgāks lieguma periods saskaņā ar Endēmisko valstu karti: https://www.vadc.lv/donoriem/endemisko-valstu-karte. Aktuālie valstu saslimstības rādītāji apskatāmi Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC)  mājaslapā: https://www.spkc.gov.lv/lv/valstu-saslimstibas-raditaji-ar-covid-19-0;
  • personas, kas pārslimojošas Covid-19,  drīkst nodot asinis 14 dienas pēc pilnīgas izveseļošanās;
  • pēc jebkuras Latvijā apstiprinātas Covid-19 vakcīnas, asinis drīkst ziedot pēc 7 dienām.

Asinis var ziedot, ja:

  • donors jūtas labi un ir pārliecināts par savu veselības stāvokli;
  • pēdējo 14 dienu laikā nav bijis saskarsmē ar cilvēkiem, kuriem ir aizdomas par saslimšanu ar Covid – 19;
  • atbilst visiem nepieciešamajiem kritērijiem, vairāk informācijas VADC mājaslapā: https://www.vadc.lv/donoriem/vai-vari-ziedot

Donoru drošībai un ērtībai VADC aicina:

  • pirms ierašanās, donora anketu aizpildīt elektroniskā formā: https://www.vadc.lv/donoriem/asins-donora-anketa. Anketu nepieciešams aizpildīt ne ātrāk kā dienu pirms asins ziedošanas. Izbraukumos donora anketas izdrukāšana netiek nodrošināta, jāierodas ar izdrukātu anketu. Gadījumā, ja nav iespējams to izdrukāt, anketu varēs aizpildīt arī uz vietas;
  • godīgi atbildēt uz anketā uzdotajiem jautājumiem un atklāti pārrunāt savu veselības stāvokli ar ārstu;
  • šaubu gadījumā  par  veselības stāvokļa atbilstību, aicinām konsultēties ar VADC medicīnas personālu, zvanot uz VADC bezmaksas tālruni 8000 0003 (darba dienās no plkst.08.30 līdz 17.00).

Ziedošanas vietās tiek ievēroti šādi drošības pasākumi:

  • tiek regulētas donoru plūsmas, lai ievērotu nepieciešamo  2m distanci;
  • ir nodrošināti pastiprināti dezinfekcijas pasākumi;
  • ir pieejami individuālie aizsardzības līdzekļi (sejas maskas) gan donoriem, gan darbiniekiem.

Donoriem visā Latvijā, papildu obligātajiem testiem, tiek piedāvāta iespēja noteikt antivielu esamību pret COVID-19 infekcijas izraisītāju (SARS-CoV-2 vīrusu). Testēšanas rezultāti tiks anonīmi  nodoti Slimību kontroles un profilakses centram (SPKC), lai vērtētu kopējās tendences un imunitātes līmeni donoru vidū. Plašāka informācija: https://www.vadc.lv/aktualitates/jaunumi/vadc-turpmak-donoriem-noteiks-antivielas-pret-covid-19-infekcijas-izraisitaju.

Kā vienmēr, donoram līdzi jābūt derīgam personu apliecinošam dokumentam (pasei, personas apliecībai (eID) vai jebkurai citai personu identificējošai apliecībai, kas satur sekojošu informāciju – personas kodu, vārdu, uzvārdu un foto. Bez personu apliecinoša dokumenta donorus nepieņem. Lai saņemtu kompensāciju ir nepieciešams bankas konta numurs.

Jautājumu gadījumā, ikviens ir aicināts sazināties ar VADC – sociālo tīklu kontos, mājaslapas jautājumu sadaļā vai zvanot uz bezmaksas tālruni 8000 0003.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku) Ar iespēju strādāt Valmierā, Madonā, Cēsīs, Balvos, Daugavpilī vai Rīgā. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un ikdienā pildīt darba pienākumus, kas saistīti ar nodokļu maksātāju nesavlaicīgu norēķināšanu ar valsts budžetu, konkrētas situācijas analīzi un risinājumu piedāvāšanu, vienojoties ar parādnieku par parāda atmaksu, vai nodokļu parādu atgūšanas procesa uzsākšanu parādniekam, piesakies! Obligātās prasības: vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledža) izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām*; nevainojama reputācija. Ja Tev piemīt kāda no šādām īpašībām, mēs Tevi gaidām Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļā: esi nosvērts; patīk meklēt risinājumus; spēj sekot līdzi informācijai; proti analizēt informāciju; atbildīgi risini izveidojušos situāciju; saskati likumsakarības; strādā ar datoru un programmām; komunicē ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: jākomunicē ar nodokļu maksātājiem attālināti vai rakstiski; jārīko un jāpiedalās attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem; jāgatavo pieprasījumi un rīkojumi nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām; jāstrādā ar informācijas sistēmām un jāiegūst informācija par nodokļu maksātāju; jāanalizē nodokļu maksātāja saimnieciskā darbība; jāvērtē finanšu dokumenti, jāapkopo informācija un jāgatavo argumentēti lēmumu projekti; jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1130 līdz 1388 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1200 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;. Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: ˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledža) izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera; Raiņa iela 3, Madona; Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis; Brīvības iela 81, Balvi; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Talejas iela 1, Rīga Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_GNI_norādi pašvaldību_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123733. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. *Šā panta pirmās daļas 4. punkts neattiecas uz personu, kura pretendē uz ierēdņa amatu, kas ir vakants uz noteiktu laiku. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 3 Aktuāla līdz: 2025-07-28 Kontaktpersona: vid.konkursi@vid.gov.lv, 67122633

Mūsu partneri