Valmieras Ziņas

Darbu uzsāk jaunā Vēlēšanu platforma

Lasīšanas laiks: 2 min

Valsts digitālās attīstības aģentūra (VDAA) ir sākusi nodrošināt publisku pieeju jaunajai Vēlēšanu platformai, lai pašvaldību vēlēšanu komisijas un partiju pārstāvji savlaicīgi uzsāktu kandidātu sarakstu un kandidātu informācijas ievadi pirms oficiālā kandidātu saraksta iesniegšanas termiņa 19. martā, kā arī lai nepieciešamības gadījumā savlaicīgi nodrošinātu tehnisku atbalstu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts digitālās attīstības aģentūrā

VDAA ir sākusi pieņemt pašvaldību vēlēšanu komisiju iesniegumus (saite uz veidlapu ir pieejama VDAA mājaslapā), uz kuru pamata aģentūra piešķirs piekļuves tiesības attiecīgās pašvaldības vēlēšanu komisijas pārstāvim jaunajā Vēlēšanu platformā. Iegūstot minēto pieeju, attiecīgās pašvaldības vēlēšanu komisija varēs pieņemt partiju kandidātu sarakstu gatavotāju pieteikumus, reģistrēt partijas (vai partiju apvienības) attiecīgajā vēlēšanu apgabalā un piešķirt attiecīgajiem kandidātu sarakstu gatavotājiem piekļuvi Vēlēšanu platformai.

Savukārt partiju (partiju apvienību, vairāku partiju vai to apvienību kopu) pārstāvjiem tiesību ieguvei nepieciešams aizpildīt CVK mājaslapā publicēto veidlapu atbilstoši instrukcijai (pieejama turpat) un nosūtīt to attiecīgajai pašvaldībai vai CVK (ja ir nepieciešams veikt reģistrāciju vairākos apgabalos).

VDAA aicina komisijas darbiniekus un partiju pārstāvjus iegūt nepieciešamās piekļuves savlaicīgi, lai vajadzības gadījumā varētu saņemt nepieciešamo tehnisko palīdzību no VDAA speciālistiem pa tālruni: 67 079 006 (darba laikā no 9.00 līdz 16.00) vai rakstot uz e-pastu: CVK.palidziba@vdaa.gov.lv .

Kandidātu sarakstu iesniegšana šā gada pašvaldību vēlēšanām sāksies 19. martā un noslēgsies 8. aprīlī.

Pašvaldību vēlēšanas Latvijā notiks 2025. gada 7. jūnijā.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri