Valmieras Ziņas

Darbu sāk “Latvenergo” jaunais klientu pašapkalpošanās portāls “elektrum.lv”

Lasīšanas laiks: 2 min

Līdzšinējā Latvijas energoapgādes kompānijas “Latvenergo” klientu pašapkalpošanās portāla “e-latvenergo.lv” vietā darbu sācis jaunais portāls “elektrum.lv”, aģentūrai BNS pavēstīja kompānijas preses sekretāre Ivita Bidere.

Viņa norādīja, ka portāla modernizācija notikusi līdz ar jaunās klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas maiņu. “Portālā būs ērtāk labot klienta datus un pārlūkot maksājumu vēsturi, būs iespējams apmaksāt citas personas rēķinu, kā arī atjaunots viedo skaitītāju datu pārskats, kurā iespējams ērti salīdzināt elektrības patēriņu dažādos laika periodos,” skaidroja Bidere.

Pēc viņas klāstītā, “Elektrum” vārds klientiem ir labi zināms kā uzņēmuma piedāvāto elektroenerģijas produktu nosaukums, tāpēc šādi nosaukts arī modernizētais portāls.

“Latvenergo” pārstāve atzīmēja – iepriekš analizējot pašapkalpošanās portāla statistiku, secināts, ka no reģistrētajiem 475 tūkstošiem portāla apmeklējumiem mēnesī vairāk nekā 10% pieslēgšanās notiek izmantojot mobilās ierīces. “Tādēļ jaunais pašapkalpošanās portāls ieguvis responsīvu dizainu – tas automātiski pielāgojas lietotās ierīces ekrāna izmēriem un tehniskajiem parametriem, kļūstot daudz ērtākam darbam gan ar datoru, gan planšetdatoru, gan viedtālruni,” norādīja Bidere.

Jaunajā portālā, pēc viņas paustā, būs parocīgāka klienta kontaktu datu labošana, kā arī atjaunots viedo skaitītāju datu pārskats, kurā iespējams salīdzināt elektrības patēriņu dažādos laika periodos. Tāpat būs iespējams apmaksāt citas personas, piemēram, vecāku, rēķinus par elektroenerģiju. “Jaunizveidotajā sadaļā “Patēriņa pārskats” kļuvis ērtāk pārlūkot veiktos maksājumus, šie jauninājumi ļaus klientiem salīdzināt patērētās elektroenerģijas datus ar iepriekšējiem periodiem, tādējādi būs iespējams izdarīt secinājumus, kā izmaiņas elektroenerģijas lietošanas paradumos un energoefektivitātē atspoguļojas ikmēneša patēriņā. Portālā uzlabots arī “Elektrum” produktu katalogs un modernizēts produktu izvēles kalkulators, kļuvuši pieejami detalizēti ikmēneša pārskati par mainīgās elektroenerģijas cenas aprēķinu un ieviesti citi jauninājumi, kas atvieglos mūsu klientu ikdienu,” klāstīja Bidere.

Līdz ar notikušo pāreju uz jaunu norēķinu un klientu apkalpošanas sistēmu un jauna “Latvenergo” klientu pašapkalpošanās portāla izveidi, adreses “e-latvenergo.lv” vietā lietotājs automātiski tiks novirzīts uz jauno portālu ar jauno adresi “elektrum.lv”. Līdzšinējā adrese būs pieejama vēl ierobežotu laiku, piebilda Bidere.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka laikā no 21. līdz 26. augustam “Latvenergo” veica pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu, kā laikā nebija pieejams portāls “e-latvenergo.lv”, kā arī apmeklētājiem īslaicīgi bija slēgti klientu apkalpošanas centri, bet klientu serviss strādāja ar ierobežotu informācijas apjomu.

“Latvenergo” ir Latvijas valstij piederošs energoapgādes komersants, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un tirdzniecību, kā arī sniedz telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras bibliotēka aicina darbā Dikļu pagasta bibliotēkas (turpmāk – bibliotēka) vadītāju, valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu/-i uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt bibliotēkas darbību, tai skaitā dokumentu apriti, finanšu plānošanu; ● kvalitatīvi veikt bibliotēkas lietotāju bibliotekāro un informacionālo apkalpošanu; ● palīdzēt iedzīvotājiem digitālo rīku lietošanā un izglītot iedzīvotāju grupas digitālajās prasmēs; ● organizēt bibliotēkas profilam atbilstošus pasākumus un sadarboties ar Valmieras novada bibliotēkām un citām organizācijām; ● veikt bibliotēkas krājuma uzskaiti, organizēšanu un papildināšanu; ● veikt novadpētniecības darbu; ● nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbu Dikļu pagasta bibliotēkā; un ja Tev ir: ● augstākā izglītība; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● teicamas zināšanas un iemaņas darbā ar informācijas tehnoloģijām un vēlme tās pilnveidot un praktizēt darbā; ● kompetences: labas komunikācijas un prezentācijas prasmes; teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; ● drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras bibliotēkā, adrese: Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums Dikļu pagasta bibliotēkas vadītāja/-as amatam”, līdz 2025. gada 20. novembra plkst. 16.00. Tālrunis papildu informācijai: 64250830. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bibliotēkas struktūrvienības VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cielaviņa, Dikļi, Dikļu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-20 Kontaktpersona: kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv 64250830

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris, kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem. Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība) Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli radi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un iesi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga : 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-07 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Mūsu partneri