Valmieras Ziņas

Burtnieku novadā pašvaldība un iedzīvotāji pielāgojas dzīvei ārkārtējās situācijas apstākļos

Lasīšanas laiks: 5 min

Lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību un rūpētos par darbinieku un apmeklētāju veselību, līdz 2020. gada 14. aprīlim vai citiem rīkojumiem Burtnieku novada pašvaldības iestādēs ierobežota apmeklētāju pieņemšanas klātienē, īstenojot principu – pirms nāc, piesakies, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Burtnieku novada pašvaldība.

Pakalpojumus nodrošina attālināti

Pašvaldība aicina iedzīvotājus būt apzinīgiem, izvērtēt savu veselības stāvokli un klātienē pakalpojumus saņemt tikai gadījumos, ja nav iespējams to izdarīt elektroniski, saņemt konsultāciju telefoniski vai atlikt. Tāpat netiek pieņemti skaidras naudas maksājumi.

Maksājumus var veikt internetbankā, bet nekustamā īpašuma nodokli samaksāt portālā epakalpojumi.lv Pašvaldības darbinieku kontakti pieejami burtniekunovads.lv vai zvanot uz uzziņu tālr. 64226643.

Pašvaldības vadītājs uzrunā iedzīvotājus

“Diemžēl neviens nevar būt pasargāts no inficēšanās ar jauno koronavīrusu, tā izplatīšanās ir atkarīga no katra cilvēka pieņemtajiem lēmumiem un atbildības sajūtas pret profilakses pasākumu ievērošanu! Nekautrējaties lūgt līdzcilvēku palīdzību, sazināties ar sociālo dienestu, ja ir jāievēro karantīna, bet iegādāties pārtiku un medikamentus ir nepieciešams! Situācija ar katru dienu kļūst nopietnāka, palielinās inficēto skaits, bet pagaidām Burtnieku novadā nav konstatēts neviens saslimšanas gadījums ar „Covid-19” vīrusu. Pašreiz nevar prognozēt, cik ilgi turpināsies jaunā vīrusa izplatība, vai nebūs jāievieš ļoti krasi cilvēku pārvietošanās ierobežojumi, tāpēc šobrīd ir nepieciešams ievērot piesardzību, lai vīruss strauji neizplatītos. Noteikti vajag saglabāt mieru, saskatīt situācijas gaišās puses un pavadīt laiku ar ģimeni, doties dabā, lasīt grāmatu, apgūt kādu tālmācības kursu, svešvalodu, noskatīties kādu filmu. Novēlu visiem veselību, atbalstīt vienam otru un izturēties pret situāciju nopietni,” stāsta Burtnieku novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Edvīns Straume.

Apziņo iedzīvotājus, izplatot informatīvo lapu

Ievērojot informācijas mainību un nepieciešamību informēt novada iedzīvotājus par ārkārtējo situāciju valstī, Burtnieku novada pašvaldība 18.martā sagatavoja informatīvo lapu, kas tika izplatīta visā novadā, nogādājot to līdz pastkastītēm iedzīvotāju dzīvesvietās. To jau ir atzinīgi novērtējuši novada iedzīvotāji. Informatīvajā lapā iekļauta informācija par ierobežojumiem, kas attiecas uz iedzīvotājiem, piemēram par pašizolāciju, ja atgriežas no ārzemēm, kā arī par to, kā izplatās vīruss. Savukārt lapas otrā pusē ir informācija par Burtnieku novada pašvaldības darbu ārkārtējās situācijas laikā un aicinājums iedzīvotājiem nopietni attiekties pret situāciju, uzziņu tālruņi, kur meklēt informāciju. Informatīvo lapu pašvaldība izplatīja saviem spēkiem, lai būtu pārliecība, ka informācija līdz iedzīvotājiem nonāk savlaicīgi. 

Ārkārtējais stāvoklis ietekmē pašvaldības darbu

Daļa no pašvaldības darbiniekiem strādā attālināti, taču ir jomas, kurās tas nav iespējams, atzīst Burtnieku novada pašvaldības izpilddirektors Mārtiņš Kļaviņš.

“Visi darbinieki, kuriem ir iespējams, strādā attālināti. Taču ir jomas, kurās šādas opcijas nav, jo savus pienākumus darbinieks var veikt tikai darbavietā. Piemēram, saimnieciskajā nodaļā darbs norit pilnā sparā, jo ir sākušies ierastie pavasara darbi – apkārtnes sakopšana, ceļu greiderēšana,” skaidroja izpilddirektors.

Lai rūpētos par darbinieku drošību, pašvaldība sagādājusi profesionālos dezinfekcijas līdzekļus gan individuālai lietošanai, gan telpu dezinfekcijai.

Izpilddirektors atzina, ja ārkārtējā situācija turpināsies vairākus mēnešus, nāksies veikt grozījumus pašvaldības budžetā un atlikt iecerēto projektu īstenošanu. Tāpat nav skaidrības, vai valstī nebūs jāievieš vēl stingrāki sociālās distancēšanās vai karantīnas ierobežojumi, kas varētu ietekmēt arī būvkompāniju un citu uzņēmumu darbu. Taču pašlaik visi plānotie būvdarbi turpinās ierastajā režīmā. Ņemot vērā to, ka pašlaik skolu telpās nenorit mācību process un nav skaidrības, vai mācību gads netiks pagarināts uz vasaras mēnešu rēķina, Burtnieku novada pašvaldība ir gatava jau drīzumā organizēt skolu telpu remontu.

Pašvaldība gatava sniegt sociālo palīdzību

Mārtiņš Kļaviņš pastāstīja, ka daļa iedzīvotāju laukos neapmeklē veikalus, jo paļaujas uz autoveikalu piegādēm. Iespējams, tādēļ pagaidām sociālajā dienestā nav pieaudzis palīdzības pieprasījumu skaits, taču pašvaldība gatavojas tam, ka aizvien vairāk iedzīvotājiem būs nepieciešams atbalsts. Šim nolūkam paredzēts veidot Eiropas Savienības palīdzības paku rezervi, lai varētu sniegt palīdzību ārkārtas situācijā. Tāpat pašvaldībai ir laba sadarbība ar Sarkano Krustu un Samariešu apvienību, kas ir pauduši gatavību iesaistīties palīdzības sniegšanā.

Izglītības iestādēs darbs norit attālināti

Burtnieku novada pašvaldības pamatskolas šonedēļ uzsāk izmēģinājumu – mācības attālināti. Vispirms tika apzināts, kāds ir skolēnu nodrošinājums ar datoriem, viedtālruņiem un interneta pieslēgumu. Lielākajai daļai skolēnu tehniskais nodrošinājums bija pietiekams, lai būtu iespējams mācīties attālināti.

Pavasara brīvlaika nedēļu pedagogi pavadīja, lai sagatavotu mācību plānu, materiālus un nodrošinātu saziņas iespējas ar skolēniem, jo attālināta mācīšanās nenozīmē klātienes stundu tiešsaistes pārraidi, liekot skolēniem un skolotājiem ilgstoši vienlaikus pavadīt laiku pie datora. Galvenokārt izglītības iestādes izmanto skolvadības sistēmu “E-KLASE”, lai nodrošinātu saziņu ar skolēniem, viņu vecākiem, kā arī nosūtītu mācību materiālus un saņemtu atgriezenisko saiti.

Lai gan ārkārtējās situācijas laikā novada pirmsskolas nodrošina dežūrgrupu darbību, vismaz 85% no vecākiem ir raduši iespēju bērniem palikt mājās. Neskatoties uz to, darbs pirmsskolās nav apstājies, audzinātājas un viņu palīgi gatavo metodiskos materiālus, kā arī brīvprātīgi nodrošina iespēju vecākiem bērnus mācīt attālināti mājās, īpaši pievēršot uzmanību piecgadīgo un sešgadīgo apmācībai, kā arī bērniem, kuriem nepieciešams apmeklēt logopēdu. Tiek gatavoti materiāli un video ieteikumi artikulācijas aparāta vingrināšanai. Vecāki iespēju novērtē un aktīvi sniedz arī atgriezenisko saiti par to, kā bērnam veicies, pildot sagatavotos uzdevumus. 

Pirmsskolas izglītības iestādē “Namiņš” vecāki informāciju saņem ne tikai ar WhatsApp grupas starpniecību, bet arī caur Eliis tiešsaistes sistēmu, ko iestāde izmanto mācību darba organizēšanai. Eliis sistēmā šobrīd tiek veikta mācību darba plānošana un pievienoti ieteikumi vecākiem. Jāsaka, ka, pateicoties šai situācijai, arvien vairāk vecāku izrāda interesi un izmanto iespēju reģistrēties Eliis sistēmā, lai saņemtu informāciju un iesaistītos mācību procesā, laikā, kad bērni neapmeklē pirmsskolas izglītības iestādi. Eliis sistēma šobrīd ir izstrādājusi pielāgotu nedēļas plānu, lai pedagogiem būtu ērtāk nodot informāciju vecākiem. Pamatā šis plāns ir domāts 5-6 gadīgo apmācāmo vecākiem, taču iestāde to ir izvēlējies pievienot visām grupām. Arī mūzikas skolotāja plāno attālināto mācību procesu. Vecākiem tiek nosūtīti videoieraksti ar skolotājas iedziedātām dziesmām, kā arī pievienotas iespēlētas melodijas un dziesmas vārdi, lai brīvos brīžos bērni varētu turpināt mācību procesu arī kultūras jomā.

Pirmsskolas izglītības iestādē “Burtiņš” saziņa notiek E-KLASĒ un ar WhatsApp grupu starpniecību. Vecākiem tiek sagatavoti ieteikumi, kā darboties ar bērnu mājās, tiek sūtīti dažādi uzdevumi, piemēram, kā palīdzēt iepazīt dabu, dodoties pastaigā. Sporta skolotāji ir sagatavojuši videomateriālu ar vingrojumiem, kurus bērns var pildīt mājās. 

Vidzemes slimnīca aicina savā komandā ergoterapeitu Galvenie amata pienākumi: · Sadarbībā ar pacientu novērtēt viņa fizisko un garīgo veselības stāvokli, personību un psiholoģiskās īpatnības, identificēt klienta pašaprūpes spējas un to trūkumu; · Veikt iegūto datu analīzi, izmantojot ergoterapijas tehnoloģijas; · Sastādīt individuālo rehabilitācijas plānu atbilstoši pacienta/klienta vajadzībām; · Vadīt ergoterapijas individuālās un grupu nodarbības; · Apmācīt pacientus ikdienas aktivitātēs un izglītot par vides pieejamību, ergonomiku un tehniskajiem palīglīdzekļiem; · Traumu un balsta - kustību aparāta slimību profilaksei konsultēt pacientus par ergonomikas principu ievērošanu darbā, sadzīves procesā, veicot pašaprūpi vai cita cilvēka aprūpi; · Pamatojoties uz rakstveida pieprasījumu veikt ergoterapeita slēdziena vai izziņas sagatavošanu par pacienta funkcionālām spējām un/vai fiziskās vides izvērtēšanas rezultātiem u.c.; · Uzturēt drošu darba vidi. Prasības kandidātiem: · profesionālā bakalaura grāds veselības aprūpē ar kvalifikāciju – ergoterapeits; · reģistrēts ārstniecības personu valsts reģistrā; · vēlams ergoterapeita sertifikāts; · ļoti labas komunikācijas prasmes; · spēja strādāt patstāvīgi un komandā; · spēja ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās; · precizitāte un atbildība; · zināšanas darbā ar datoru; · valsts valodas zināšanas; · veselīgas profesionālās ambīcijas. Jaunā kolēģa ieguvumi: · iespēja veikt atbildīgu un interesantu darbu vienā no labākajām ārstniecības iestādēm Vidzemē, TOP 10 labākā darba devēja Vidzemē un jaunās Rehabilitācijas centra telpās ar mūsdienīgu aprīkojumu; · atbildīgs, dinamisks un interesants darbs profesionāļu komandā; · stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas; · papildus piemaksas un prēmijas; · motivējošs labumu grozs; · darba devēja apmaksātas profesionālās izaugsmes iespējas; · veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām); · stabila, droša un sakārtota darba vide; · darba devēja apmaksāti veselību veicinošie pasākumi;  · Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201.  Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2025.gada 10.decembrim uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Rehabiltācijas centra vadītājas Kristīnes Matukas, tel.28716807. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “Vidzemes slimnīca” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos SIA “Vidzemes slimnīca” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201, tālrunis 25277799. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi SIA “Vidzemes slimnīca”: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/ Profesija: ERGOTERAPEITS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (canva, photoshop u.c.); • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 12.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 29446642. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-12 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 29446642

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 10.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 27807444

Mūsu partneri