Valmieras Ziņas

Bijušā Burtnieku novada senioriem braukšanas kartes Valmieras pilsētā būs derīgas līdz janvāra beigām

Lasīšanas laiks: 3 min

Bijušā Burtnieku novada senioru ērtībām ir noteikts pārejas laiks – 2022. gada janvārī braucieniem Valmieras pilsētas maršrutu autobusos būs derīgas esošās personalizētās braukšanas kartes, taču no 1. februāra atlaides saņemšanai būs jāuzrāda Valmieras novada braukšanas karte, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras novada pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas vietniece Zane Bulmeistare.

Braukšanas maksas atlaide piemērojama Valmieras pilsētas maršrutu autobusos, tādējādi no 2022. gada 1. janvāra bijušā Burtnieku novada senioriem spēkā vairs nebūs braukšanas maksas atlaides reģionālās nozīmes maršrutos. Jāpiemin, ka par braukšanas maksas atlaidēm visiem Valmieras novada senioriem braucieniem reģionālo maršrutu autobusos lems, pieņemot Valmieras novada pašvaldības 2022. gada budžetu.

Pieteikumu pieņemšana un fotografēšana kartes izgatavošanai notiks no 3. janvāra darba dienās, uzrādot personu apliecinošu dokumentu un pensionāra apliecību vai lēmumu par statusa piešķiršanu, klientu apkalpošanas centrā Valmierā un septiņos Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros. Kad karte būs izgatavota, iedzīvotājs tiks informēts telefoniski, lūdzot ierasties pēc tās.

Klientu apkalpošanas centri Valmieras novadā: Valmierā (Lāčplēša iela 2), Kocēnos (Alejas iela 8, Kocēnu ciems), Matīšos (Skolas iela 11, Matīšu ciems), Mazsalacā (Pērnavas iela 4, Mazsalacas pilsēta), Naukšēnos (“Pagasta nams”, Naukšēnu ciems, Naukšēnu pagasts); Rūjienā (Raiņa iela 3, Rūjienas pilsēta), Strenčos (Rīgas iela 7, Strenču pilsēta), Trikātā (Nākotnes iela 3, Trikātas ciems).

Valmieras novada pašvaldība pieņēmusi lēmumu, ka no 2022. gada 1. janvāra Valmieras novadā dzīvojošiem pensionāriem braucieni Valmieras pilsētas maršrutu autobusos būs bez maksas. Lai saņemtu braukšanas maksas atlaidi, seniora dzīvesvietai Valmieras novadā jābūt deklarētai vismaz pēdējos 12 mēnešus. Tāpat nepieciešama personalizēta braukšanas karte, kas jāuzrāda, iekāpjot autobusā.

Personalizētās braukšanas kartes ir beztermiņa, tādējādi seniori, kuriem jau ir šādas kartes, turpina izmantot jau esošās (kā minēts, bijušā Burtnieku novada sagatavotās braukšanas kartes būs derīgas līdz 2022. gada 31. janvārim). Tāpat personalizētās braukšanas kartes nav jāgatavo pensionāriem, kuriem ir invaliditātes apliecība, kas ļauj braukt bez maksas jebkurā sabiedriskajā transportā, jo šo pakalpojumu nodrošina valsts.

2022. gada 1. janvārī stājoties spēkā noteikumiem Nr.22 “Par braukšanas maksas atvieglojumiem Valmieras valstspilsētas nozīmes maršrutu tīklā”, no 2022. gada 1. janvāra spēku zaudē bijušā Burtnieku novada pašvaldības saistošo noteikumu Nr. 16/2020 “Par braukšanas maksas atvieglojumiem un ceļa izdevumu (degvielas) kompensēšanas kārtību Burtnieku novadā” 3.6. punkts, kas noteica, ka personas, kuras “saskaņā ar likuma “Par valsts pensijām” 11. panta pirmajā daļā noteikto ir sasniegušas pensionēšanās vecumu un deklarētā dzīvesvietas pēdējos 10 (desmit) mēnešus ir Burtnieku novadā, ir tiesības saņemt kompensāciju 100 % apmērā, par braukšanas izdevumiem, kas radušies, izmantojot Valmieras pilsētas sabiedrisko transportu, kā arī Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VTU Valmiera”, reģ. Nr. 40003004220 (turpmāk – SIA “VTU Valmiera”), reģionālās nozīmes maršrutu un kas saistīti ar braucieniem personas izvēlēta viena maršruta posmā vienā vai abos virzienos Administratīvo teritoriju un apdzīvoto vietu likuma pielikuma 41. punktā minētajā administratīvajā teritorijā”.

Par citām atlaidēm Valmieras pilsētas maršrutu autobusos var uzzināt SIA “VTU Valmiera” mājaslapā vtu-valmiera.lv, sadaļā “Atlaides”.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: https://www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku) Ar iespēju strādāt Valmierā, Madonā, Cēsīs, Balvos, Daugavpilī vai Rīgā. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un ikdienā pildīt darba pienākumus, kas saistīti ar nodokļu maksātāju nesavlaicīgu norēķināšanu ar valsts budžetu, konkrētas situācijas analīzi un risinājumu piedāvāšanu, vienojoties ar parādnieku par parāda atmaksu, vai nodokļu parādu atgūšanas procesa uzsākšanu parādniekam, piesakies! Obligātās prasības: vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledža) izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām*; nevainojama reputācija. Ja Tev piemīt kāda no šādām īpašībām, mēs Tevi gaidām Otrās juridisko personu parādu atgūšanas daļā: esi nosvērts; patīk meklēt risinājumus; spēj sekot līdzi informācijai; proti analizēt informāciju; atbildīgi risini izveidojušos situāciju; saskati likumsakarības; strādā ar datoru un programmām; komunicē ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: jākomunicē ar nodokļu maksātājiem attālināti vai rakstiski; jārīko un jāpiedalās attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem; jāgatavo pieprasījumi un rīkojumi nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām; jāstrādā ar informācijas sistēmām un jāiegūst informācija par nodokļu maksātāju; jāanalizē nodokļu maksātāja saimnieciskā darbība; jāvērtē finanšu dokumenti, jāapkopo informācija un jāgatavo argumentēti lēmumu projekti; jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1130 līdz 1388 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1200 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;. Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: ˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledža) izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera; Raiņa iela 3, Madona; Kr.Valdemāra iela 2, Cēsis; Brīvības iela 81, Balvi; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Talejas iela 1, Rīga Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_2JPPAD_GNI_norādi pašvaldību_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123733. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. *Šā panta pirmās daļas 4. punkts neattiecas uz personu, kura pretendē uz ierēdņa amatu, kas ir vakants uz noteiktu laiku. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 3 Aktuāla līdz: 2025-07-28 Kontaktpersona: vid.konkursi@vid.gov.lv, 67122633

Mūsu partneri