Valmieras Ziņas

Bērzu aleja pie Valmieras Valsts ģimnāzijas tiks atjaunota

Lasīšanas laiks: 2 min

Valmieras pilsētas pašvaldības Koku novērtēšanas komisija līdz 2018.gada 10.decembrim ir izsludinājusi koku ciršanas publisko apspriešanu par 10 bīstamu bērzu nociršanu Grants ielas posmā pie Valmieras Valsts ģimnāzijas, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste vides komunikācijā Līga Bieziņa.

Apmēram 70 gadu vecumu sasniegušie, jau daļēji nokaltušie alejas bērzi ir kļuvuši bīstami, ar lūstošiem zariem ikdienā apdraudot gan bērnu un skolas apmeklētāju, gan transporta līdzekļu drošību. “Līdz šim Valmieras Valsts ģimnāzijas bērzu aleja tika kopta, apzāģējot koku bīstamos zarus, kā arī pakāpeniski izņemot bērzus, kuru saglabāšana vairs nebija iespējama. Bērzi ir ļoti trausli koki, ar mīkstu koksni. Tādēļ tie ātri noveco un kļūst bīstami tiem tuvumā esošajiem cilvēkiem un objektiem. Īpaši pilsētvidē bērzu stāvoklim ir ļoti rūpīgi jāseko līdzi, lai nepieļautu bīstamu situāciju veidošanos.  Šī iemesla dēļ koki tika kopti saskaņā ar 2016.gadā SIA “Labie koki” izstrādāto Valmieras Valsts ģimnāzijas koku novērtējumu,” skaidro Valmieras pilsētas pašvaldības Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītājas vietnieks Ilmārs Eglītis.  Šobrīd arī atlikušajos alejas bērzos kaltušo zaru ir kļuvis pārāk daudz. To apzāģēšana vairs nevar nodrošināt ikdienā nepieciešamo skolas apmeklētāju drošību.

Apzinoties bērzu alejas īpašo nozīmi, Valmieras Valsts ģimnāzijas direktors Artūrs Skrastiņš stāsta par skolas un bērzu alejas atjaunošanas nākotnes plāniem: “Bērzu alejai ir jābūt. 2020.gadā skola svinēs 100 gadu jubileju. Gribētos, lai jau uz šo salidojumu skolas absolventi varētu nākt caur jauno bērzu aleju. Taču vienlaikus bērzu alejas atjaunošana būs skolas un Valmieras pilsētas pašvaldības kopīgs kompleksi risināms uzdevums. Tas jāplāno, paredzot Grants ielas posma līdz Valmieras Valsts ģimnāzijai un tās krustojuma ar Smilšu ielu pārbūvi. Šobrīd sliktā stāvoklī ir gan ielas brauktuve, gan ietve. Būtu nepieciešams arī drošs veloceliņš. Bērzu alejai šajā pārbūves projektā ir jāparedz vieta. Vienlaikus skolai šobrīd tiek gatavots tās apkārtnes labiekārtošanas projekts un sporta kompleksa pārbūves projekts. Tādēļ konkrētu bērzu alejas atdzimšanas laiku pagaidām ir grūti prognozēt.”

Valmieras pilsētas pašvaldības Koku novērtēšanas komisijas lēmumi par publiskās apspriešanas rīkošanu un būvprojekta koku ciršanas plāns pieejami Valmieras pilsētas pašvaldības mājaslapas www.valmiera.lv sadaļā “Pašvaldība” – “Sabiedrības līdzdalība” – “Publiskās apspriešanas”, kā arī Valmieras pilsētas pašvaldības Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldē Lāčplēša ielā 2, 109.kabinetā. Priekšlikumi un ierosinājumi par koku ciršanas ieceri iesniedzami rakstveidā Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā Lāčplēša ielā 2.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienības “Sociālo pakalpojumu nodaļa” sociālo darbinieku/-ci. Ja Tev ir vēlme: • nodrošināt sociālos pakalpojumus visām iedzīvotāju grupām; • administrēt valsts apmaksātos pakalpojumus; • veikt personu funkcionālo un aprūpes spēju vērtējumus; • strādāt komandā ar kolēģiem - sociālajiem darbiniekiem un pakalpojumu sniedzējiem; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālajā darbā, karitatīvajā sociālajā darbā (vai esi pēdējo kursu students/-e ar plānoto iegūstamo bakalaura grādu sociālajā darbā un sociālā darbinieka kvalifikāciju); • prasme pielietot normatīvos aktus, kas reglamentē sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanu; • prasme sagatavot vēstules, vērtējumus lēmumus, līgumus; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasme; prasme strādāt komandā; spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās; • B kategorijas autovadītāja tiesības; • priekšrocības pretendentiem, kuriem ir zināšanas un pieredze sociālajā darbā, kā arī ir pieredze darbā ar programmu SOPA (sociālo pabalstu administrēšanas informācijas sistēma); mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Profesionālās darbības aprakstu (CV), motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, LV-4201, ar norādi „Sociālā darbinieka/-ces vakancei” līdz 2025.gada 19.decembrim.  Tālrunis papildu informācijai: 29372138. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SOCIĀLAIS DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 29372138

Mēs esam KLONDAIKA – daļa no Entain NCE un starptautiskās Entain grupas, vienas no pasaules lielākajām iGaming kompānijām ar 30 000+ darbinieku.Entain  NCE pārvalda vairākus populārus zīmolus – Optibet, Bwin, BetCity, Ninja  Casino un, protams, KLONDAIKA – leģendāru zīmolu Latvijā.Mūsu  stāsts sākās jau 1988. gadā, bet šodien Klondaika ir izklaides un atpūtas tīkls 14 pilsētās, piedāvājot aizraujošu atpūtu gan klātienē, gan tiešsaistē. Klientu apkalpošanas speciālists azarta zonā/bārmenis Atalgojums: - No 1200 līdz 1800 Eur bruto (pirms nodokļiem) + bonusi par labiem darba rezultātiem. Darba grafiks: - Maiņu darbs (pilna slodze) - Maiņas 12h vai 24h - Sākums plkst. 08:00 vai 20:00 Pieredze nav nepieciešama – mēs Tev visu iemācīsim. Ko iegūsi, strādājot pie mums? - Stabilu darbu starptautiskā uzņēmumā - Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu - Apmaksātu mācību atvaļinājumu un regulāras apmācības pilnveidei - Dzimšanas dienas brīvdienu un dāvanu tavā dienā - Darbam un atpūtai pieejamus apartamentus Spānijā (Marbella) un Rīgā - Atbalstu sportiskām aktivitātēm un organizētas labbūtības aktivitātes - Grandiozus saliedēšanās pasākumus un foršus kolēģus - Psihologa/terapeita konsultācijas online – apmaksātas - Atlīdzību par briļļu/kontaklēcu iegādi darba vajadzībām - 2 papildus apmaksātas brīvdienas, ja gada laikā būsi veicis 2 sociāli atbildīgas aktivitātes - Bonusus par labiem darba rezultātiem Pievienojies mums un kļūsti par daļu no starptautiskas komandas, kas strādā ar prieku un azartu. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: darbs@klondaika.lv Tālrunis informācijai: 22222222 Profesija: SPĒĻU IEKĀRTU PĀRRAUGS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2026-01-31 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: darbs@klondaika.lv

Pievienojies mūsu komandai! Kocēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā sociālo zinību un vēstures skolotāju uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • īstenot vispārējās izglītības programmu apguvi atbilstoši vispārējās izglītības programmām; • plānot un organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; un ja Tev ir: • atbilstoša profesionālā kvalifikācija (Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • 16 kontaktstundas nedēļā, darba slodze vienojoties kopā ar citu apmaksātu pienākumu veikšanu līdz 25 stundām nedēļā; • atalgojumu EUR 1520 pirms nodokļu nomaksas par slodzi (36 stundām); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās kompetences pilnveides iespējas; • radošu un atbalstošu darba vidi. Pretendentiem profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumenta/-u kopiju/-as lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 23.decembrim e-pastā kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv. Tālrunis uzziņām: 29573195. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.   Profesija: VISPĀRĒJĀS PAMATIZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 29573195

Mūsu partneri