Valmieras Ziņas

Atklāta informatīvā kampaņa un multimediālais stends; uzzini, kā ceļot droši

Lasīšanas laiks: 3 min

Šodien, 6. jūnijā,  Valmierā tika atklāta informatīvā kampaņa “Ceļo droši” un ceļojošais multimediālais stends “#EUprotects/ ES – sargājam kopā”. Šīsvasaras kampaņa tiek organizēta, lai pievērstu uzmanību ieguvumiem gan individuālajiem ceļotājiem, gan tiem, kuri dodas atpūsties kopā ar ģimeni kādā no Eiropas Savienības dalībvalstīm. Multimediālajā stendā savukārt apmeklētāji varēja iepazīt dažādu jomu pārstāvjus, kas savā ikdienas darbā Latvijā sniedz nenovērtējamu atbalstu līdzcilvēkiem, nonākušiem ārkārtas situācijās.

Viena no “#EUprotects/ ES – sargājam kopā” kampaņas varonēm ir Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta Konsulārās palīdzības nodaļas vadītāja Sandra Salmiņa-Šuke, kas, sadarbojoties ar citu Eiropas Savienības dalībvalstu ekspertiem, jau vairākus gadus ikdienā sniedz palīdzību ārkārtas situācijās nonākušajiem Latvijas iedzīvotājiem ārvalstīs.

“Tikai komandā, tostarp ar citiem kolēģiem ES un pasaulē, ir iespēja palīdzēt tūkstošiem cilvēku atrisināt būtiskas problēmas, kas neplānoti radušās ceļojuma laikā. Tā ir īpaša sajūta – palīdzēt, kaut neatrodies blakus,” stāsta S. Salmiņa-Šuke.

Lai arī daudzās pasaules valstīs Latvijai nav pārstāvniecību, ikvienam ES pilsonim ir iespēja vērsties pēc palīdzības citas ES valsts pārstāvniecībā, kā to paredz Līgums par ES darbību.

Iepazīstinot ar multimediālo stendu “#EUprotects/ ES – sargājam kopā” un Eiropas Savienības sniegtajām priekšrocībām, Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā Komunikācijas nodaļas vadītāja Jeļena Ābola uzsver:

“Droša ceļošana ir tikai viens no drošības aspektiem, par ko rūpējas Eiropas Savienība un ko nodrošina dažādu dienestu sadarbība ne tikai vietējā, bet arī pārrobežu līmenī. Mūsu kampaņa – “ES – sargājam kopā” iepazīstina ar profesionāļiem, kas strādā, lai padarītu ikdienu drošu un pasargātu mūs no dažādām nepatikšanām, – vai tā būtu cilvēktirdzniecība, cīņa pret sliktas kvalitātes pārtiku, kiberuzbrukumi vai rūpes par mūsu dabas bagātību saglabāšanu un aizsardzību. Mēs ļoti bieži nepamanām šo cilvēku darbu un nenovērtējam, cik droša ir mūsu dzīve Eiropā. Ceram, ka šī kampaņa pamudinās cilvēkus vairāk novērtēt drošību savā ikdienā.”

Drošs ceļotājs ir sagatavojies ceļotājs, atzīst Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta direktore Guna Japiņa. Konsulārais departaments ikdienā velta daudz uzmanības tam, lai izglītotu ceļotājus, kuri vēlas doties uz ārvalstīm.

“Pārbaudīt sava ceļošanas dokumenta – pases vai eID – derīguma termiņu, noformēt ceļošanas dokumentus arī bērniem, apdrošināties, parūpējoties gan par EVAK, gan privāto ceļojumu apdrošināšanu, ir svarīgi. Tāpat ļoti būtiski ir uzturēt saziņu ar tuviniekiem mājās, turklāt Eiropas Savienībā tas notiek bez viesabonēšanas maksas. Šie ir paši vienkāršākie padomi, kam ikviens aicināts sekot, lai visi – gan pats ceļotājs, gan viņa tuvinieki – izvairītos no lieka satraukuma vai izdevumiem,” uzsver G. Japiņa.

Lai atgādinātu par iedzīvotāju iegūtajām priekšrocībām ceļošanas jomā, ko devusi Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā pirms 15 gadiem, Konsulārais departaments sadarbībā ar Eiropas Komisijas pārstāvniecību Latvijā, Latvijas Apdrošinātāju asociāciju, airBaltic, Valmieras pilsētas pašvaldību un citiem sadarbības partneriem vasaras informatīvajā kampaņā plāno kopīgus pasākumus par drošu ceļošanu Eiropas Savienībā. 

Valmierieši un pilsētas viesi aicināti apmeklēt multimediālu stendu, kas no 6. līdz 27. jūnijam atradīsies tirdzniecības centra «Valleta» 3. stāvā, Rīgas ielā 4, un ataino dažādu profesionāļu pieredzes stāstus.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras bibliotēka aicina darbā Dikļu pagasta bibliotēkas (turpmāk – bibliotēka) vadītāju, valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu/-i uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt bibliotēkas darbību, tai skaitā dokumentu apriti, finanšu plānošanu; ● kvalitatīvi veikt bibliotēkas lietotāju bibliotekāro un informacionālo apkalpošanu; ● palīdzēt iedzīvotājiem digitālo rīku lietošanā un izglītot iedzīvotāju grupas digitālajās prasmēs; ● organizēt bibliotēkas profilam atbilstošus pasākumus un sadarboties ar Valmieras novada bibliotēkām un citām organizācijām; ● veikt bibliotēkas krājuma uzskaiti, organizēšanu un papildināšanu; ● veikt novadpētniecības darbu; ● nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbu Dikļu pagasta bibliotēkā; un ja Tev ir: ● augstākā izglītība; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● teicamas zināšanas un iemaņas darbā ar informācijas tehnoloģijām un vēlme tās pilnveidot un praktizēt darbā; ● kompetences: labas komunikācijas un prezentācijas prasmes; teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; ● drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras bibliotēkā, adrese: Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums Dikļu pagasta bibliotēkas vadītāja/-as amatam”, līdz 2025. gada 20. novembra plkst. 16.00. Tālrunis papildu informācijai: 64250830. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bibliotēkas struktūrvienības VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cielaviņa, Dikļi, Dikļu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-20 Kontaktpersona: kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv 64250830

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris, kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem. Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība) Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli radi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un iesi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga : 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-07 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Mūsu partneri