Valmieras Ziņas

Atklās mākslinieces Agneses Kauperes gleznu izstādi

Lasīšanas laiks: < 1 min

Valmieras muzeja Izstāžu namā 1.novembrī plkst.16.00 tiks atklāta mākslinieces Agneses Kauperes gleznu izstāde “Tasmānijas zilā”.

Agneses Kauperes mākslu raksturo krāsas košums, spēle starp abstrakto un reālo pasauli. Lai arī savos darbos viņa variē ar dažādām tēmām un sižetiem, māksliniecei patīk atstāt lauku, kurā skatītājs pats var ļauties iztēlei un sajūtām.

Jaunākie lielformāta darbi tapuši Liepājā kādā nefunkcionējošā aktu zālē, kur laiks ir iekapsulējies padomju laika estētikā. Darbos autore sasaista piedzīvoto šogad Austrālijā ar padomju laika perforētajiem rozā dēļu nospiedumiem. Emocionāli katra glezna ir dvēseles stāvokļa portretējums mirklī, ko gribas apstādināt. Darbi tapuši gan eļļas, gan citās tehnikās.

Agnese Kaupere beigusi Latvijas Mākslas akadēmijas scenogrāfijas nodaļu (2017). Viņa rada kostīmus un scenogrāfijas izrādēm dažādos Latvijas teātros. Pašlaik māksliniece strādā pie maģistra darba glezniecībā. Agnese Kaupere piedalījusies vairākās grupu izstādēs, bet Valmierā būs mākslinieces solo “pirmizrāde” glezniecībā.

Izstāde apskatāma līdz 7.decembrim.

 

Pasākuma laikā var tikt fotografēts un filmēts. Fotogrāfijas un videomateriāli var tikt izmantoti Valmieras pilsētas pašvaldības publicitātes vajadzībām.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Vinda) aicina darbā direktora vietnieku administratīvi saimnieciskajā darbā uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt Vinda saimniecisko darbu; • plānot, vadīt un kontrolēt tehnisko darbinieku darbu, nodrošinot saimniecisko darbu izpildi; • piedalīties Vindas budžeta plānošanā, izpildes kontrolē un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; • sekot darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu ievērošanai Vindā; • nodrošināt Vindas inženiertīklu (elektrotīkla, signalizācijas, ūdensvada un kanalizācijas, apkures sistēmas) savlaicīgu tehnisko apkopi un profilaktisko apkalpošanu, uzturēšanu kārtībā un piedalīties šajā darbā; • organizēt, vadīt un piedalīties Vindas telpu remontdarbos; • veikt Vindas materiālo vērtību uzskaiti, kontroli, piedalīties inventarizācijas komisijas darbā; un Tev ir: • vēlama augstākā izglītība; • vēlama izglītības iestādes saimniecisko darbu pārzināšana un izmaksu sastādīšanas prasme remontdarbiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • B kategorijas vadītāja apliecība; • kompetences: prasme plānot un organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība; prasme strādāt individuāli un komandā; • labas prasmes darbam ar datoru un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Iesniedzamos dokumentus ar norādi “Pieteikums Valmieras Jaunatnes centra “Vinda” vakancei - direktora vietniece/-ks administratīvi saimnieciskajā darbā” līdz 2025.gada 21.maijam nosūtot uz e-pastu vinda@valmiera.edu.lv. Papildu informācija: Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” direktors Edijs Pētersons, tālr.nr. 67873444. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-05-21 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 67873444

Mūsu partneri