Valmieras Ziņas

Atbrīvo vietu un radi kārtību ar SAFE BOX mantu glabātuvēm

Lasīšanas laiks: 3 min

Vai Tava mājokļa vai biroja telpa ir pārpildīta? Vai vēlies drošu un ērtu risinājumu savu mantu uzglabāšanai? SAFE BOX piedāvā modernākās mantu glabātavas Rīgā, kas palīdzēs atbrīvot vietu, radīt kārtību un padarīt Tavu ikdienu patīkamāku. Izvēlies sev piemērotāko risinājumu jau šodien un atklāj brīvības sajūtu!

Kāpēc izvēlēties SAFE BOX mantu glabātuves?

SAFE BOX ir vairāk nekā tikai noliktavas – tā ir vieta, kur Tavas mantas tiek uzglabātas drošā, tīrā un patīkamā vidē. Mantu glabātavas SAFE BOX mūsu klienti izvēlas, jo mēs piedāvājam:

  • Mantu glabātuves ar 24/7 piekļuvi: Piekļūsti savām mantām jebkurā diennakts laikā, kad Tev tas nepieciešams;
  • Maksimālu drošību: Individuāla apsardzes signalizācija, videonovērošana un ugunsdrošības sistēmas nodrošina pilnīgu sirdsmieru;
  • Dažādus izmērus: No kompaktām glabātavām līdz plašām noliktavām ar 3 metru augstiem griestiem – atradīsi risinājumu jebkurai vajadzībai;
  • Klimata kontroli: Tavas mantas tiek uzglabātas optimālos apstākļos – siltumā un sausumā;
  • Ērtas atrašanās vietas Rīgā: Glabātavas atrodas stratēģiski izdevīgās vietās, piemēram, pie Spices, Kr. Barona ielā, VEF tilta un Teikā.

Neatkarīgi no tā, vai esi privātpersona, kas vēlas atbrīvot vietu mājās, vai uzņēmējs, kuram nepieciešama droša vieta preču vai aprīkojuma uzglabāšanai, mantu glabātuves SAFE BOX ir ideāls risinājums.

Kā SAFE BOX atvieglo Tavu ikdienu?

Mēs saprotam, ka vide, kurā dzīvojam un strādājam, ietekmē mūsu labsajūtu un produktivitāti. Tāpēc SAFE BOX piedāvā ne tikai praktiskus, bet arī estētiski patīkamus risinājumus:

  • Gudrās slēdzenes un kodu slēdzenes: Droša un ērta piekļuve ar modernām tehnoloģijām;
  • Tīras un modernas telpas: Mūsu glabātavas un koplietošanas telpas ir tīras, modernas un patīkamas;
  • Elastīgums: Izvēlies īstermiņa vai ilgtermiņa nomu atbilstoši savām vajadzībām;
  • Klientu atbalsts: Mūsu laipnā un zinošā komanda vienmēr ir gatava palīdzēt.

Kāpēc SAFE BOX ir labākā izvēle Rīgā?

  • Plašākais izmēru klāsts: No mazām glabātavām personīgām mantām līdz plašām noliktavām biznesa vajadzībām;
  • Pieejamība: Ārtelpu konteineri noliktavas un iekštelpu mantu glabātuves ar 24/7 piekļuvi;
  • Kvalitāte: Cinkota tērauda konteinera noliktava ārtelpās un klimata kontrolētas mantu glabātavas iekštelpās;
  • Papildu ērtības: Rati un kāpnes mantu pārvietošanai, LED apgaismojums un tīrība.

Atbrīvo vietu – atbrīvo prātu!

SAFE BOX misija ir vienkārša: palīdzēt Tev radīt kārtību un harmoniju Tavā dzīvē. Mēs ticam, ka sakārtota vide veicina panākumus gan privātajā, gan profesionālajā dzīvē. Neatkarīgi no tā, vai vēlies uzglabāt sezonālās preces, atbrīvot vietu birojā vai droši uzglabāt sava biznesa inventāru, SAFE BOX ir šeit, lai atvieglotu Tavu ikdienu.

Sāc jau šodien!

Apmeklē safebox.lv un izvēlies sev piemērotāko mantu glabātavas vai biroja telpu. Atbrīvo vietu savā mājoklī vai birojā un radi vidi, kas Tevi iedvesmo!

SAFE BOX – Tava vieta harmonijai un kārtībai.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri