Valmieras Ziņas

Apstiprināts Valmieras Uzņēmēju konsultatīvās padomes sastāvs

Lasīšanas laiks: 2 min

16.jūnijā Valmieras pilsētas pašvaldības domes ārkārtas sēdē apstiprināts Valmieras Uzņēmēju konsultatīvās padomes (UKP) sastāvs, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas vietniece Zane Bulmeistare.

Padomē turpmāk darbosies uzņēmēji Juris Sleņģis, Aivars Flemings, Jurģis Ābele, Gatis Builis, Aigars Ruņģis, Vilnis Avots, Andris Oskars Brutāns, Jānis Biernis, Liāna Dance, Druvis Paeglis, Jānis Kurts, Indulis Jansons, Māris Cers, Olita Untāla un Gusts Balodis. No apstiprinātajiem padomes locekļiem daži darbojušies UKP arī iepriekšējos periodos, tomēr liela daļa pievienojušies pirmo reizi.

Padomē apstiprināti dalībnieki, kuri pārstāv uzņēmējdarbības dažādas nozares. Domes sēdē UKP locekļus apstiprina darbībai uz vienu gadu. UKP sēdes notiek ne retāk kā reizi mēnesī.

UKP priekšsēdētājs ir Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes nodaļas vadītājs Juris Sleņģis, savukārt vietnieks – SIA “VALPRO” valdes priekšsēdētājs Aivars Flemings.

Saskaņā ar UKP nolikumu, UKP galvenie darbības uzdevumi ir apzināt un aktualizēt ar uzņēmējdarbību saistītos problēmjautājumus, veicināt viedokļu un informācijas apmaiņu starp Valmieras pilsētas pašvaldību un pašiem uzņēmējiem, kā arī savas kompetences robežās sniegt priekšlikumus pašvaldībai, piedāvājot iespējamos risinājumus, tā sekmējot uzņēmējdarbības attīstību pilsētā.

Valmieras Uzņēmēju konsultatīvā padome tika izveidota 2004.gadā pēc Valmieras pilsētas pašvaldības un vietējo uzņēmēju iniciatīvas. UKP darbojas Valmieras uzņēmēji – aktīvu cilvēku grupa, kura pārstāv uzņēmēju intereses Valmieras pilsētā un darbojas atbilstoši nolikumam, kā arī veido sabiedrisko domu ar mērķi veicināt uzņēmējdarbības vides attīstību.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri