Valmieras Ziņas

Aizdevums biznesa attīstībai mazajiem uzņēmumiem

Lasīšanas laiks: 3 min

“Šobrīd mazajiem uzņēmumiem ir grūtības iegūt lielo banku finansējumu sava biznesa attīstīšanai, tāpēc redzam šo kā izaicinošu, bet arī perspektīvu nišu, kur attīstīt mūsdienīgu un tieši mazā biznesa vajadzībām piemērotu finanšu pakalpojumu,” par drīzumā pieejamo SIA “PayRay” pakalpojumu – kredītu biznesa attīstībai – stāsta uzņēmuma vadītājs un finanšu nozares eksperts Mareks Basankovičs.

Lietuvas bankas meitasuzņēmums SIA “PayRay” darbību Latvijā uzsācis šogad un plāno attīstīt savus pakalpojumus jomās, kurās šobrīd Latvija atpaliek no citām valstīm. “Primāri tā būs faktoringa tirgus attīstīšana un kredītu izsniegšana mazajiem un vidējiem uzņēmumiem,” informē M. Basankovičs.

Finansējums, kas pielāgots mazā biznesa vajadzībām

Maza biznesa vadīšana uz attīstīšana ir izaicinoša, jo parasti neliels cilvēku skaits nodarbojas ar visu, tāpēc ir risks, ka birokrātiskie, finanšu un citi jautājumi atņem tik dārgo laiku un spēkus, ko patiesībā vajadzētu veltīt pašam produktam vai pakalpojumam, darbam ar klientiem. 

Lai mazais uzņēmums varētu koncentrēties uz savu darbu, nepieciešams iegūt uzticamu un zinošu partneri, kurš nodrošina attīstībai vajadzīgo finansējumu. SIA “PayRay”, kas ir mazā biznesa eksperts un pārzina tā vajadzības un specifiku, savu pakalpojumu veido tieši tādu – vienkāršu, elastīgu un saprotamu. Uzticot finansējuma jautājumus “PayRay” speciālistiem, uzņēmums var koncentrēties uz savu tiešo darbu un attīstības jautājumiem. Šādā tandēmā ir iespējams realizēt pat drosmīgākos biznesa plānus un ambīcijas.

Kredīts biznesam, kas jau drīzumā pieejams SIA “PayRay” klientiem, būs:

  • ar vienkāršu pieteikšanās kārtību;
  • ar elastīgām atmaksas iespējām;
  • pieejams arī bez ķīlas;
  • ar naudas izmaksu jau 48 stundu laikā;
  • piemērots arī biznesam ar 200+ darbiniekiem.

Nauda kā līdzeklis biznesa potenciāla īstenošanai

Ja uzņēmuma vadība un darbinieki patiešām tic savai biznesa idejai un tās potenciālam, tad nav būtiski, cik liels vai mazs šajā brīdī ir uzņēmums. Atliek tikai atrast īstos veidus, kā piepildīt ieceres un attīstīties. Naudas līdzekļi ir viens no galvenajiem instrumentiem, kas to var palīdzēt izdarīt. Tāpēc SIA “PayRay” kredīts biznesam būs pieejams arī tiem uzņēmumiem, kuri kādu iemeslu dēļ nav varējuši saņemt atbalstu no bankām. 

Protams, ka SIA “PayRay” eksperti pirms lēmuma pieņemšanas izvērtēs uzņēmuma finanšu datus, esošās ķīlas un citu būtisku informāciju, bet lēmuma pieņemšanā nozīmīga loma ir arī tam, kādā nozarē uzņēmums darbojas, cik šī joma ir perspektīva, kāds ir uzņēmuma potenciāls, jo biznesa aizdevuma mērķis ir kalpot par atspēriena punktu, lai sasniegtu iecerētās virsotnes.

Nav divu vienādu uzņēmumu un identisku biznesa situāciju, tāpēc arī finanšu pakalpojumiem jāspēj pielāgoties katra biznesa specifikai un vajadzībām. Individuāla pieeja katra klienta vajadzībām un ātra lēmumu pieņemšana ir tās priekšrocība, kas noteikti izceļ SIA “PayRay” pakalpojumus citu vidū.

Arī faktorings piemērots mazajiem biznesiem

“Faktorings jeb rēķinu finansēšanas pakalpojums ļauj uzņēmumam nodrošināt stabilu un paredzamu apgrozāmo līdzekļu plūsmu. Latvijā faktoringa pakalpojumi līdz šim vēl nav tik pieprasīti kā citās valstīs, bet interese par faktoringu un tā sniegtajām iespējām pieaug, tāpēc šajā finanšu jomā redzam ievērojamu potenciālu,” par to, kāpēc tieši faktorings izvēlēts par vienu un “PayRay” pamatpakalpojumiem, stāsta M. Basankovičs.

Faktoringa pakalpojums darbojas pēc šādas shēmas:

  • uzņēmējs savu klientam izrakstīto rēķinu iesniedz faktoringa uzņēmumam;
  • faktoringa nodrošinātājs pārskaita līdz 90% no rēķina summas uz uzņēmuma kontu;
  • pircējs rēķinu norādītajā termiņā apmaksā faktoringa uzņēmumam;
  • uzņēmumam tiek izmaksāta atlikusī rēķina summa, ieturot procentus par faktoringu.

Faktorings kā alternatīvs finansējuma veids piemērots arī maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai stabilizētu naudas plūsmu un iegūtu konkurences priekšrocības.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Biedrība “Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem “ZELDA” (turpmāk RC ZELDA), reģ. Nr. 40008114387 aicina darbā atbalsta personu lēmumu pieņemšanā – sociālo mentoru Valmieras novadā pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem. Kas ir Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā? Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā ir personai ar garīga rakstura traucējumiem sniegts atbalsts lēmumu pieņemšanā, lai palīdzētu viņai vienlīdzīgi ar citiem sabiedrības locekļiem īstenot savu tiesībspēju un rīcībspēju. Atbalsts lēmumu pieņemšanā ļauj personai paust savu gribu, izvēli, plānot un pašai pieņemt lēmumus par savu dzīvi, veselības un sociālo aprūpi, finansēm un īpašumiem, kā arī palīdz personai paplašināt savu dabisko atbalsta loku, palīdz pilnveidot spējas pārstāvēt sevi un aizsargāt savas tiesības un intereses. Pakalpojuma ietvaros atbalsts tiek nodrošināts 6 dzīves jomās: tiesību un interešu aizstāvības jomā, finanšu jomā, ikdienas dzīves jomā, veselības aprūpes jomā, sociālā aprūpes jomā un atbalsta loka veidošanā. Atbalsta personas lēmumu pieņemšanā galvenie darba pienākumi: atbalsta sniegšana lēmumu pieņemšanā personām ar garīga rakstura traucējumiem (turpmāk – atbalstāmajām personām); atbalstāmo personu atbalsta plāna sagatavošana, balstoties uz stipro pušu un vajadzību izvērtēšanu; palīdzība atbalstāmajām personām apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, veicinot atbalstāmo personu motivāciju lēmumu pieņemšanā un saistīto problēmu risināšanā; palīdzība dokumentu sagatavošanā iesniegšanai valsts un pašvaldību institūcijās; atbalsta loka veidošana atbalstāmajām personām; atbalstāmās personas patstāvīgai dzīvei nepieciešamo lēmumu pieņemšanas prasmju attīstīšana un veicināšana (t.sk. nodrošināt lēmuma pieņemšanai nepieciešamo informāciju un sniegt to atbalstāmajai personai saprotamā veidā un valodā, kā arī sniegt nepieciešamo atbalstu, lai atbalstāmā persona varētu paust savu gribu un izdarīt patstāvīgu izvēli); iknedēļas saturisko atskaišu un mēneša atskaites – atbalsta personas pakalpojuma uzskaites lapas sagatavošana. Prasības kandidātam: pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajā darbā, sociālajā aprūpē, sociālajā rehabilitācijā, psiholoģijā, tiesību zinātnēs vai citās sociālajās vai humanitārajās zinātnēs; vēlamas pamatprasmes un pieredze darbā un komunikācijā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem; labas latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 2. pakāpe (C2)); pamatzināšanas par valsts pārvaldi un prasme sagatavot dokumentus valsts un pašvaldību institūcijām; prasme strādāt ar datoru; prasme strādāt gan individuāli, gan komandā; spēja plānot savu darbu individuāli; augsta saskarsmes kultūra, komunikabilitāte, empātija, tolerance un atvērtība jaunām idejām. Atbalsta personai nepieciešamās kompetences: iecietība pret personām ar garīga rakstura traucējumiem, lai veidotu veiksmīgu kontaktu; spēja analizēt situāciju un identificēt iespējamos cilvēktiesību pārkāpumus pret atbalstāmo personu; spēja strādāt komandā un piemēroties mainīgiem darba apstākļiem; spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunicēt, risināt problēmas un konfliktus; spēja motivēt atbalstāmo personu pārmaiņām; spēja plānot un organizēt savu darbu; augsti ētikas standarti. Mēs piedāvājam: Pilna vai nepilna laika darba slodzi ar summēto darba laiku; Veselības apdrošināšana; Nodrošinām darba datoru, kā arī telefona un interneta pieslēgumus; Darba laiks tiek organizēts, pamatojoties uz katrai atbalstāmajai personai izstrādātu atbalsta plānu; Atalgojumu 7.73 EUR/h pirms nodokļu nomaksas, slēdzot ar personu terminētu darba līgumu, nodrošinot visas sociālās garantijas (darba līguma termiņš 31.12.2024. ar iespēju līgumu pagarināt); Ar darbu saistīto izdevumu atmaksa (degviela, sabiedriskā transporta biļetes, kancelejas preces u.tml.); Apmācību pirms darba uzsākšanas, regulāru pakalpojuma koordinatora, sociālā darbinieka un citu RC ZELDA speciālistu atbalstu ikdienas darbā, kovīzijas vai supervīzijas. Darba vietas adrese : Mārupes iela 4, Rīga un visā Latvijas teritorijā. Pieteikumu ar CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt: zelda@zelda.org.lv  Profesija: Sociālais MENTORS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-03 Kontaktpersona: Tālrunis: 67442828 E-pasts: zelda@zelda.org.lv Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Sprīdītis” aicina darbā skolotāja palīgu uz noteiktu laiku (40 stundas nedēļā jeb 1,0 likme).  Darba vietas adrese: Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • veikt bērnu aprūpi ikdienā; • sadarboties ar grupas skolotājām, sniegt atbalstu bērniem mācību jomu apguvē; • veidot bērnos kulturālas uzvedības un higiēnas iemaņas; • rūpēties par bērnu dienas režīma ievērošanu; • nodrošināt telpu, inventāra tīrību un kārtību; un ja Tev ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība (vēlams auklītes sertifikāts vai praktiskā pieredze darbā ar bērniem); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 702 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 731 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2024. gada 27.maijam personīgi (adrese: Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras novads) vai e-pastā spriditis@valmiera.edu.lv. Tālrunis papildu informācijai: 64231434. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SKOLOTĀJA PALĪGS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-27 Kontaktpersona: CV, piet.vēst.un izgl.dok.kopijas ar norādi sūtīt uz spriditis@valmiera.edu.lv, 64231434. Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri