Valmieras Ziņas

Īstenoti atbalsta programmas “Zīle” projekti

Lasīšanas laiks: 6 min

Jau trešo gadu Valmieras pilsētas, Beverīnas, Burtnieku un Kocēnu novadu uzņēmēji īsteno projektus, saņemot programmas “Zīle” atbalstu. Programmas mērķis ir veicināt jaunu produktu un inovāciju izstrādi, jaunu tehnoloģisku uzņēmumu veidošanos, kā arī stiprināt esošos uzņēmumus. Aicinām iepazīties ar pieciem šajā gadā īstenotajiem projektiem.

Bērnu kartona mājiņu izstrāde

Viens no atbalsta saņēmējiem ir reklāmas nozares uzņēmums SIA “Printo”, kas ikdienā nodrošina reklāmas materiālu izgatavošanu uzņēmumiem. Uzņēmums īstenojis projektu “Produkta “Bērnu kartona mājiņas” radīšana un ieviešana tirgū”. Par projekta ieviešanu programmā “Zīle” stāsta uzņēmuma pārstāvis Roberts Vanadziņš.

“Par atbalsta programmu uzzinājām no paziņām un redzētajiem materiāliem internetā, apmeklējām arī Valmieras Attīstības aģentūras organizēto informatīvo semināru. Pēc iepazīšanās ar programmu sapratām, ka tā ir mūsu iespēja ieviest jaunu produktu. Ņemot vērā uzņēmuma tehniskās iespējas, izlēmām radīt bērnu kartona mājiņas un ieviest tās tirgū, veidojot interneta veikalu ar jaunu zīmolu. Bērnu mājiņas tiek izstrādātas no ekoloģiska kartona. Tās ir viegli un vairākkārtīgi saliekamas konstrukcijas, kas sastāv no savstarpēji saliekamām detaļām vai moduļiem. Mājiņas ir gan ar apdrukātu dizainu, gan bez tā”, min R. Vanadziņš.

 

Projektā uzņēmums izstrādājis dažādus mājiņu veidus, kas pārbaudīti izturības, lietošanas un stabilitātes testos, veidotie prototipi arī vairākkārtīgi pārbaudīti reālos mājas apstākļos ģimenēs ar bērniem. “No bērnu vecākiem esam ieguvuši informāciju par produkta lietošanas niansēm un atsauksmes kopumā. Esam tajās ieklausījušies un uzlabojuši produktu, novēršot nepilnības un papildinot ar jauninājumiem”, min R. Vanadziņš. Projekta ieviešanā īstenota sadarbība arī ar citiem uzņēmējiem – fotogrāfi Lauru Strautiņu, SIA “Grand Media” un digitālo aģentūru SIA “Bright”, kuru sniegtie pakalpojumi nodrošina produkta tālāko virzību tirgū.

Samu pievilināšanas e-ierīce

Uzņēmums SIA “GDOG” programmas “Zīle” atbalstu saņēmis jau otro reizi, šajā gadā īstenojot projektu “eKvok – samu pievilināšanas ierīce”. Ar projektu iepazīstina uzņēmuma direktors Uldis Reņģe.

“Programmā startējām ar jaunu produktu “eKvoks”, kam tirgū nav analoga. Projekts “eKvoks” tika uzsākts 2018. gadā, kad radās ideja par samu pievilināšanas e-ierīces izstrādi. Programmā “Zīle” startējām, lai pabeigtu ierīces prototipa izstrādi, uzsākot produkta ražošanu un tirgošanu. 2019. gadā ar šo biznesa ideju piedalījāmies konkursā “Ideju Kauss”, kur ieguvām godalgotu vietu. Šobrīd esam uzsākuši darbu pie iekārtas rūpnieciskā dizaina, sadarbojoties ar profesionālu produktu dizaineri, kā arī tas iekļauts Valmieras Biznesa inkubatora atbalstāmo produktu sarakstā 2020″, stāsta U. Reņģe.

Kompakta izmēra krāsns iegāde

Šajā gadā atbalsts piešķirts arī SIA “Vaidava Ceramics” – ģimenes uzņēmumam, kas kopš 1980. gada ražo skaistus un funkcionālus dizaina traukus no tīra Latvijas māla. Šobrīd uzņēmums nodarbojas ar produktu dizaina izstrādi, ražošanu un pārdošanu. Par dalību projektu konkursā un projekta “Kompakta izmēra apdedzināšanas krāsns iegāde” izstrādi stāsta uzņēmuma pārstāvis Miks Balodis.

“Par programmu “Zīle” uzzinājām Valmieras pilsētas pašvaldības mājaslapā un izlēmām startēt projektu konkursā, jo uzņēmums regulāri meklē dažādas iespējas attīstībai. Pēc projekta apstiprināšanas veicām tirgus izpēti, lai izvēlētos inovatīvāko un efektīvāko risinājumu plānotajai iekārtas iegādei,” norāda M. Balodis. Uzņēmums izvēlējies pasaulē vadošo apdedzināšanas krāšņu ražotāju no Vācijas “Nabertherm”, kuru krāsnis jau arī iepriekš uzstādītas ražotnē.

“Pēc cenu aptaujas veicām pasūtījumu ar SIA “Keramserviss”, kuri iekārtu piegādāja un uzstādīja. Pēc uzstādīšanas jauno apdedzināšanas krāsni nekavējoties sākām izmantot dažādu testu veikšanā, kā arī nelielu produktu partiju izgatavošanā, kas jau pirmā mēneša laikā ir bijis ievērojams atbalsts ražošanas procesu uzlabošanai. Krāsns iegāde ļaus ātrāk un elastīgāk izpildīt nelielus pasūtījumus. Tāpat efektīvi veikt jaunu materiālu, glazūru testus, kā arī trauku apdruku un apdedzināšanu, netraucējot ikdienas ražošanas procesam lielajās krāsnīs”, informē M. Balodis.

Iekšējo un pārdošanas procesu optimizācija

Atkārtoti programmas “Zīle” atbalsts piešķirts metālapstrādes uzņēmumam SIA “DAUPRO”, šogad īstenojot projektu “Vadības un pārdošanas procesu datorizētas sistēmas izstrāde iekšējo un pārdošanas procesu optimizācijai”. Par projektu stāsta uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Igors Zinkevičs.

“Projekta ietvaros esam īstenojuši divas savstarpēji saistītas aktivitātes. Viena ir saistīta ar ražošanas efektivitātes kontroli datorizētā sistēmā, kas ļauj kontrolēt ražošanas gaitu, efektivitāti un atbilstību termiņiem. Otra aktivitāte ir jaunas mājaslapas izstrāde un ieviešana. Ar “Zīle” atbalstu tiek programmēta jauna mājaslapa, izstrādāts jauns dizains, saliekot to visu kopā ar atbilstošu saturu un attēliem. Papildus mājaslapā tiek iestrādāta inovatīva sistēma, kas dos iespēju mūsu klientiem piekļūt pie savstarpējās komunikācijas dokumentiem, kā piedāvājumi, līgumi, dokumentācijas, sertifikāti. Tas atvieglos un paātrinās savstarpējo komunikāciju un dokumentu apriti”, iepazīstina I. Zinkevičs.

Uzņēmējs norāda, ka jauna mājaslapa ir ilgi lolots projekts. “Mājaslapas kvalitatīvai ieviešanai ir nepieciešami salīdzinoši lieli līdzekļi, līdz ar to gadu no gada šī ideja tika atlikta, taču sapratām, ka tā ir ļoti nepieciešama. Piešķirtais programmas “Zīle” atbalsts ļauj to realizēt dzīvē, padarot mūs atšķirīgus, salīdzinot ar citu, līdzīgu uzņēmumu risinājumiem”, min I. Zinkevičs.

Jaunas produktu līnijas izveide

Programmas “Zīle” finansējums piešķirts arī SIA “Artifex Plus” projektam “Inovatīvas produktu līnijas izveide un tās virzīšana tirgū, izmantojot interneta platformas”. Uzņēmums kopš 2004. gada darbojas reklāmas nozarē, izgatavojot dažādus materiālus saviem klientiem.

Uzņēmuma pārstāve Irita Kiršblūma atzīst, ka programmas nosacījumi atbilst uzņēmuma nākotnes iecerēm un dod lielisku iespēju tās realizēt dzīvē. “Projektu uzsākām uzreiz pēc apstiprināšanas. Ar programmas atbalstu iegādājām ploterēšanas un ar to saistītās iekārtas, kas tika pakāpeniski apgūtas, kā arī darbā tika pieņemts jauns darbinieks”, norāda I. Kiršblūma.

“Nākamajā posmā sagatavojām programmu meistardarbnīcām, uz kurām aicinājām skolēnus no Valmieras un apkārtējiem novadiem, dodot viņiem iespēju izzināt reklāmas jomas specifiku. Meistardarbnīcās jauniešus iepazīstinājām ar projektu vadītāja, dizainera un reklāmas materiālu izgatavotāja profesijām, kā arī devām iespēju praktiski darboties sienas uzlīmju gatavošanā ar projektā iegādātajām iekārtām. Paralēli projektā izveidojām jaunu produktu līniju Unistickers.lv, kurai tika radīts arī savs logo un vizuālā identitāte. Atbilstoši jaunajam tēlam izveidojām arī mājaslapu www.unistickers.lv, Facebook un Instagram kontus”, papildina I. Kiršblūma.

“Noteikti iesakām arī citiem uzņēmumiem piedalīties atbalsta programmā “Zīle”, jo katrs projekts ļauj paskatīties uz lietām plašāk, ieraudzīt nebijušus, jaunus risinājumus, kā arī radīt sev piemērotus biznesa attīstības virzienus”, akcentē I. Kiršblūma.

Kopējais atbalsta programmas “Zīle” budžets 2020. gadā ir 37 008 eiro. Vairāk par programmu un tajā īstenotajiem projektiem lasiet www.valmiera.lv un www.developvalmiera.lv .

Projektu līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds iniciatīvas “Pilsētu inovatīvās darbības” ietvaros. Šī informācija atspoguļo vienīgi autora viedokli, un iniciatīvas “Pilsētu inovatīvās darbības” iestādes neatbild par šīs informācijas potenciālajiem izmantošanas veidiem.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Reģionālās tehniskā atbalsta daļas Otrās nodaļas vecākā informācijas tehnoloģiju administratora darbinieka amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir: efektivitāte, atbildība, sadarbība. Ja Tev ir: vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem; padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu; padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; spēja patstāvīgi organizēt darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; spēja uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs nodrošināt: lietotāju tehnisko atbalstu, datortehnikas un programmatūras problēmu lokalizāciju un risināšanu; datortehnikas sagatavošanu un uzturēšanu; tehniskās infrastruktūras un serveru darbības uzturēšanu; informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošības pasākumu nodrošināšanu. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1405 līdz 1777 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1529 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi no pirmā mēneša; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentiem ar: vidējo vai vidējo profesionālo izglītību informācijas tehnoloģiju jomā; praktisko darba pieredzi informātikas jomā vismaz vienu gadu; B kategorijas vadītāja apliecību. Darbinieka darba vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201 Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_RegioTAD_2N_VITA_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123444. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Mūsu partneri