Valmieras Ziņas

“Valmieras stikla šķiedra” tiesā iesniedz pieteikumu par tiesiskās aizsardzības procesa plāna grozījumiem

Lasīšanas laiks: 4 min

Stikla šķiedras ražotāja AS “Valmieras stikla šķiedra” tiesā ir iesniegusi pieteikumu par tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) plāna grozījumu apstiprināšanu, teikts uzņēmuma paziņojumā biržai “Nasdaq Riga”.

Sabiedrība ir saņēmusi 100% nodrošināto kreditoru un 78,5% nenodrošināto kreditoru piekrišanu uzņēmuma TAP plānam piemērotajiem grozījumiem. “Valmieras stikla šķiedra” augstu vērtē līdzšinējo atbalstu un izsaka lielu pateicību saviem kreditoriem un citām ieinteresētajām pusēm.

Vidzemes rajona tiesa pieteikumu izskatīs rakstveida procesā 2020.gada 14.maijā.

Jau ziņots, ka “Valmieras stikla šķiedra” ar grozījumiem tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) plānā apņēmusies līdz šī gada beigām nodrošināt ASV meitasuzņēmuma pārdošanu. Iepriekšējā TAP plānā ASV meitasuzņēmuma pārdošana bija plānota līdz 31.martam.

TAP plāna grozījumos teikts, ka “Valmieras stikla šķiedra” apņemas turpināt veicināt ASV meitassabiedrības mantas pārdošanas procesu un nodrošināt, ka ne vēlāk kā līdz 2020.gada 31.decembrim nodrošināto kreditoru galvenā prasījuma izpildei no ASV meitassabiedrības mantas atsavināšanas tiks izlietota mantas pārdošanas summa ne mazāk kā 17 500 000 ASV dolāru apmērā, vai arī naudas līdzekļi mazākā apmērā, ja nodrošinātie kreditori tam ir rakstveidā piekrituši.

Plānā šā gada pavasarī paredzētie pamatsummas maksājumi nodrošinātājiem kreditoriem atlikti uz laiku līdz 2021.gada 31.oktobrim. TAP īstenošanas laikā uzņēmums maksās atlīdzību par nodrošināto kreditoru tiesību ierobežošanu TAP laikā, kā arī komisijas maksu par spēkā esošo galvojumu izmantošanu.

TAP plāna grozījumos teikts, ka “Valmieras stikla šķiedra” līdz 2020.gada 30.novembrim piesaista finansējums līdz desmit miljoniem eiro, lai nodrošinātu uzņēmuma ilgtspējīgas ekonomiskās aktivitātes, to skaitā finansējumu kapitālieguldījumam.

Ar grozījumiem tiek prognozēts, ka “Valmieras stikla šķiedras” ieņēmumi TAP īstenošanas periodā būs 174 188 286 eiro. TAP īstenošanas laikā plānotie kopējie uzņēmuma izdevumi būs 168 745 021,87 eiro.

Plānā paredzētās metodes un maksājumu grafiks attiecībā pret nenodrošinātajiem kreditoriem un saistītajām personām paliek nemainīgs.

Uzņēmumam TAP plāna grozījumi bija nepieciešami, jo “Valmieras stikla šķiedra” nav īstenojusi TAP plānā paredzētās apņemšanās ne vēlāk kā līdz 31.martam pārdot tai piederošās kapitāla daļas ASV meitassabiedrībā un/vai nodrošināt tās ieķīlātās mantas atsavināšanu un/vai piesaistīt finanšu līdzekļus no trešajām personām par kopējo naudas summu, kas nebūs mazāka par 35 miljoniem eiro un līdz 31.martam nodrošināt papildu naudas līdzekļu piesaisti piecu miljonu apmērā.

“Valmieras stikla šķiedra” informē, ka ir veikusi TAP plānā paredzētos maksājumus visiem nenodrošinātajiem kreditoriem plānā noteiktajos apmēros un termiņos, savukārt, ar nodrošinātajiem kreditoriem ir vienojusies par plānā paredzēto janvāra un februāra galveno prasījumu maksājumu atlikšanu uz 2021.gada 31.oktobri.

“Valmieras stikla šķiedra”, sadarbojoties ar nodrošinātajiem kreditoriem, šobrīd ir TAP plāna grozījumu izstrādes beigu stadijā, un plāno izsūtīt plāna grozījumus visiem kreditoriem iespējami īsos termiņos. Plāna grozījumi pēc būtības skars tikai atsevišķas TAP plāna sadaļas, kas skar saistību izpildi pret nodrošinātajiem kreditoriem. Savukārt maksājumu saistību izpildes apmērs un termiņi pret nenodrošinātajiem kreditoriem netiks mainīti.

“Valmieras stikla šķiedra” pamato nepieciešamību ieviest iepriekš minētās izmaiņas TAP plānā sakarā ar to, ka 2020.gada 14.janvārī “Valmieras stikla šķiedra” sasauca ārkārtas akcionāru sapulci, kurā tika plānots pieņemt lēmumu par konvertējamo obligāciju emisiju, tādā veidā īstenojot TAP plānā ietverto pienākumu par finanšu līdzekļu piesaisti. Sabiedrības vairākuma akcionāri 2020.gada 29.janvārī paziņoja, ka ir uzsākuši darījuma sarunas ar potenciālajiem investoriem par “Valmieras stikla šķiedras” stratēģisko nākotni.

Ņemot vērā jaunos apstākļus, lēmums par konvertējamo obligāciju emisiju, kas ierosināts pieņemšanai ārkārtas akcionāru sapulcē 14.februārī, paralēli sarunām ar potenciālajiem investoriem nevarēja tikt pieņemts, tādēļ 31.janvārī “Valmieras stikla šķiedra” atcēla izziņoto sapulci.

ASV meitassabiedrības mantas atsavināšanas procesā mantas pārdošanas līgums tika parakstīts tikai 2.martā. Mantas pārdošanas darījuma izpilde ir atkarīga no ASV tiesas apstiprinājuma, kuru plānots saņemt aprīlī. Līdz ar to naudas līdzekļi no ASV meitassabiedrības mantas nevarēja tikt iegūti līdz TAP plānā noteiktajam termiņam – 31.martam.

“Valmieras stikla šķiedra” skaidro, ka TAP plāna grozījumi netiks veikti pamatojoties uz pašreizējo Covid-19 situāciju, tomēr TAP plānā tiks ņemti vērā un ietverti situācijas apstākļi un to ietekme.

LETA jau ziņoja, ka Vidzemes rajona tiesa 2019.gada 18.oktobrī apstiprināja “Valmieras stikla šķiedras” tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plānu. Kompānija nonākusi finansiālās grūtībās saistībā ar ražotnes izveidi ASV.

“Valmieras stikla šķiedras” ASV meitasuzņēmums “P-D Valmiera Glass USA Corp.” 2020.gada 2.martā ir parakstījis līgumu ar uzņēmumu “Saint-Gobain Adfors America, Inc.” par būtībā visu Dublinā, Džordžijas štatā, ASV esošo aktīvu pārdošanu. Kopējā darījuma summa ir 17,5 miljoni ASV dolāru (15,727 miljoni eiro) plus papildu atlīdzība saskaņā ar aktīvu pirkuma līgumu.

“Valmieras stikla šķiedra” koncerns 2018.gadā strādāja ar 114,245 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,2% mazāk nekā 2017.gadā, un cieta zaudējumus 114,711 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš. Kompānijas revidents – “KPMG Baltics” – atteicies sniegt atzinumu par koncerna finanšu pārskatu.

“Valmieras stikla šķiedras” koncernu veido “Valmieras stikla šķiedra” un trīs tās meitassabiedrības – “Valmiera Glass UK Ltd.” Apvienotajā Karalistē, kā arī “P-D Valmiera Glass USA Corporation” un “Valmiera Glass USA Trading Corp.” ASV. “Valmieras stikla šķiedras” akcijas kotē biržas “Nasdaq Riga” otrajā sarakstā.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Reģionālās tehniskā atbalsta daļas Otrās nodaļas vecākā informācijas tehnoloģiju administratora darbinieka amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir: efektivitāte, atbildība, sadarbība. Ja Tev ir: vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem; padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu; padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; spēja patstāvīgi organizēt darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; spēja uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs nodrošināt: lietotāju tehnisko atbalstu, datortehnikas un programmatūras problēmu lokalizāciju un risināšanu; datortehnikas sagatavošanu un uzturēšanu; tehniskās infrastruktūras un serveru darbības uzturēšanu; informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošības pasākumu nodrošināšanu. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1405 līdz 1777 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1529 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi no pirmā mēneša; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentiem ar: vidējo vai vidējo profesionālo izglītību informācijas tehnoloģiju jomā; praktisko darba pieredzi informātikas jomā vismaz vienu gadu; B kategorijas vadītāja apliecību. Darbinieka darba vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201 Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_RegioTAD_2N_VITA_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123444. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Mūsu partneri