Valmieras Ziņas

Valmieras pilsētas pašvaldības darbs ārkārtējās situācijas laikā

Lasīšanas laiks: 6 min

Latvijā izsludinātās ārkārtējās situācijas dēļ, lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību un rūpētos par darbinieku un apmeklētāju veselību, Valmieras pilsētas pašvaldība aicina iedzīvotājus izvērtēt nepieciešamību līdz 2020.gada 14.aprīlim apmeklēt klātienē Valmieras pilsētas pašvaldību, tās iestādes un kapitālsabiedrības. Aicinām primāri izmantot elektronisku un telefonisku saziņu.

Aicinām iepazīties ar Valmieras pilsētas pašvaldības, tās iestāžu un kapitālsabiedrību darbību.

Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde

Sociālo lietu pārvaldes speciālisti iespēju robežās konsultēs klientus attālināti, zvanot pa tālruni vai rakstot e-pastā. Kontaktinformācija saziņai ar Sociālo lietu pārvaldi šeit. Iesniegumu pieņemšana, atstājot iesniegumu pastkastītē, kas izvietota pie Valmieras pilsētas pašvaldības ēkas Lāčplēša ielā 2 vai nepieciešamības gadījuma klātienē Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā. Sociālie pakalpojumi klienta dzīvesvietā, piemēram, mājas aprūpe tiks nodrošināti kā ierasts. Biedrības “Kristīgais Žēlsirdības centrs” Dienas centrs bērniem būs slēgts, lūgums sekot līdzi aktuālajai informācijai par tā darbības atjaunošanu.

Valmieras bāriņtiesa

Lai saņemtu konsultācijas attālināti, aicinām sazināties ar Valmieras bāriņtiesu zvanot: 64207159 klientu apkalpošanas speciālistei Zanei Kapačai, 29107921 Valmieras bāriņtiesas priekšsēdētājai Ilzei Polkai vai 26459158 priekšsēdētājas vietniekam Andrim Alpeum. Atgādinām, ka ārpus Valmieras bāriņtiesas darba laika un brīvdienās informēt par tiesību pārkāpumiem, apdraudējumiem un vardarbības gadījumiem pret bērniem vai personām ar ierobežotu rīcībspēju iespējams, zvanot 8484. Valmieras bāriņtiesa aicina iedzīvotājus iesniegt dokumentus, tos nosūtot elektroniski e-pastā, pa pastu vai ievietot pastkastītē, kas atrodas pie Pašvaldības ēkas Lāčplēša ielā 2. Valmieras bāriņtiesas plānotās un citu pašvaldību pieprasītās pārbaudes tiks veiktas pēc 2020.gada 14.aprīļa. Ārkārtējās situācijās, ja apdraudēta bērna veselība, dzīvība vai drošība, Valmieras bāriņtiesa nodrošinās pārbaudes dzīvesvietās arī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā.

Valmieras pilsētas pašvaldības policija

Valmieras pilsētas pašvaldības policija turpinās darbu ierastajā kārtībā, tajā skaitā Valmieras pilsētas pašvaldības policijas patruļdarbinieki un dežuranti. Darba kārtība nemainīga arī Operatīvās informācijas centram. Tāpat atgādinām, ka valmieriešu ērtībām pieejams vienots bezmaksas atbalsta tālrunis 8484, lai atvieglotu ziņošanu par problēmām, ja dzīvesvietā vai pilsētā nepieciešams saimniecisks risinājums vai operatīva reaģēšana.

Valmieras Izglītības pārvalde

Ņemot vērā aicinājumu savu darbu organizēt iespēju robežās attālināti, Valmieras Izglītības pārvaldes speciālisti savu darbu plāno organizēt gan klātienē, gan attālināti, nodrošinot pakalpojumu pilnā apmērā un kvalitātē. Aicinām iedzīvotājus rūpīgi izvērtēt klātienes apmeklējumu nepieciešamību, lūgums sazināties gan telefoniski, gan e-pastā.

Dienesta viesnīcas pakalpojumi, iestādes vadītājam izvērtējot katru situāciju individuāli,  tiks nodrošināti tikai tiem 12.klases skolēniem, kas piedalās centralizēto eksāmenu kārtošanā. Kontaktinformācija saziņai ar Valmieras Izglītības pārvaldi šeit.

Finanšu dienests

Jautājumu gadījumā par nekustamā īpašuma nodokli pirms ierasties klātienē, aicinām iedzīvotājus sazināties ar Finanšu dienesta nekustamā īpašuma nodokļa speciālistiem telefoniski vai e-pastā, rakstot ilze.kirse@valmiera.lv, inga.markava@valmiera.lv vai zvanot 64207128, 64207856.

Valmieras pilsētas Būvvalde

Valmieras pilsētas Būvvalde būvniecības procesu nodrošina elektroniski, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmu. Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar Valmieras pilsētas Būvvaldi, kontaktinformācija pieejama šeit, tomēr nepieciešamības gadījumā Valmieras pilsētas Būvvalde pieņems apmeklētājus arī klātienē.

Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvalde

Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvalde aicina sūtīt dokumentus pa pastu, klātienē atstāt iesniegumu pastkastītē, kas izvietota pie Valmieras pilsētas pašvaldības. Pārvalde konsultācijas sniedz elektroniski vai telefoniski, arī klātienē, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku. Kontaktinformācija šeit.

Valmieras pilsētas Dzimtsarakstu nodaļa

Nodrošinās:

  • dzimšanas un miršanas fakta reģistrāciju. Iespēju robežās aicinām reģistrāciju veikt vienpersoniski. Dzimšanas fakta reģistrācijas gadījumā ar paternitāti t.i., ja bērna vecāki nesastāv laulībā, tikai abiem bērna vecākiem, bez citu (trešo) personu piedalīšanās. Atgādinām, ka reģistrējot jaundzimušo, bērns nav jāņem līdzi.
  • laulības reģistrāciju. Aicinām izvērtēt iespēju laulības ceremoniju apmeklēt iespējami mazākam viesu skaitam. Atgādinām, ka laulības iespējams arī reģistrēt, klātesot tikai laulājamajiem un diviem pilngadīgiem lieciniekiem.

Papildu informācija laulības reģistrācijai:

  • ja nepieciešams, laulības reģistrēšanas laiku un vietu iespējams pārcelt (laulības var reģistrēt ne ātrāk kā viena mēneša un ne vēlāk kā sešu mēnešu laikā pēc iesnieguma saņemšanas dzimtsarakstu nodaļā), par to iepriekš informējot Valmieras pilsētas Dzimtsarakstu nodaļu;
  • pilngadīgi Latvijas pilsoņi vai pilngadīgi Latvijas nepilsoņi iesniegumu par laulības noslēgšanu var iesniegt arī elektroniski tajā dzimtsarakstu nodaļā, kurā vēlas noslēgt laulību, ja iesniegums parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un tam ir laika zīmogs.
  • sniegti citi pakalpojumi: vārda, uzvārda un tautības maiņa, arhīva pakalpojumi (atkārtotu apliecību, izziņu, izrakstu izsniegšana) un citi. Aicinām izvērtēt jautājuma aktualitāti un iespējamību atlikt tā risināšanu.
  • sniegtas konsultācijas personām un iestādēm civilstāvokļa aktu reģistrācijas jautājumos. Aicinām iedzīvotājiem izvērtēt klātienes konsultāciju nepieciešamību, un sazināties ar iestādes darbiniekiem attālināti, t.i., izmantojot tālruni, e-pastu, latvija.lv.

Valmieras Kultūras centrs

Valmieras Kultūras centrs no 2020. gada 13. marta līdz 14. aprīlim atceļ visu publisko pasākumu, mēģinājumu un nodarbību norisi, neatkarīgi no apmeklētāju skaita. Atcelti arī publiskie pasākumi, kuru norise bija plānota ārpus Valmieras Kultūras centra telpām.

Atsevišķi ieplānotie koncerti iespēju robežās tiks pārcelti uz vēlāku laiku vai atcelti. Iegādātās biļetes uz pasākumiem, kuru norise pārcelta, būs derīgas uz pārcelto koncerta datumu. Biļešu atgriešanas gadījumā jārīkojas šādi: ja biļetes iegādātas kādā no “Biļešu Paradīze” kasēm, tur arī biļetes ir iespēja atgriezt, pretī saņemot skaidru naudu. Ja biļete iegādāta “Biļešu Paradīze” interneta veikalā, jāsazinās ar “Biļešu Paradīzi”, rakstot uz info@bilesuparadize.lv. Nauda tiks atgriezta pircēja kontā. Plašāka informācija Valmieras Kultūras centra kasē, tālrunis 64207207 un www.vkc.lv.

Valmieras Kultūras centra darba laiks darba dienās ir no plkst.8.00 līdz 20.00 (dežurants), iestādes kases darba laiks šajās dienās ir no plkst.12.00 līdz 19.00. Nedēļas nogalēs Valmieras Kultūras centrs būs slēgts.

Valmieras Tūrisma informācijas centrs

Līdz 14.aprīlim Valmieras Tūrisma informācijas centrs būs slēgts klientu apkalpošanai klātienē. Pakalpojumi tiks nodrošināti attālināti, aicinām rakstīt e-pastu tic@valmiera.lv, zvanīt pa tālruni 26332213 vai meklēt informāciju http://www.visit.valmiera.lv/lv/.

Valmieras integrētā bibliotēka

No 13.marta Valmieras integrētā bibliotēka ir slēgta, tas nozīmē, ka līdz 14.aprīlim atcelti visi bibliotēkā plānotie pasākumi un telpu rezervācijas, tāpat uz mājām netiek izsniegti jauni un saņemti līdz šim izsniegtie lasītavas materiāli. Ir pārtraukta iespēja pasūtīt grāmatas Valmieras reģiona bibliotēku kopkatalogā.

Valmieras integrētā bibliotēka aicina lasīt e-grāmatas:

  • latviešu valodā https://www.3td.lv/;
  • angļu valodā http://www.biblioteka.valmiera.lv/lv/biblioteka/piedavajam-iepazities-ar-plasu-e-gramatu-kolekciju-anglu-valoda.

Ja bibliotēkas klientam nav autorizācijas dati, lūgums rakstīt e-pastu biblioteka.info@vcb.valmiera.lv, lai tos saņemtu elektroniski.

  • izmantot datubāzes.

Plašāka informācija šeit.

Valmieras muzejs

Valmieras muzeja Izstāžu nams un pastāvīgā ekspozīcija apmeklētājiem ir slēgta. Muzejs turpina nodrošināt pētniecisko un konsultatīvo pakalpojumu sniegšanu. Aicinām iedzīvotājus par interesējošiem jautājumiem sazināties, zvanot pa tālruni 26514633, 64223620, rakstot e-pastu muzejs@valmiera.lv. Klātienes apmeklējums Krājuma, Vēstures, Izstāžu un pasākuma nodaļās iespējams, iepriekš sazinoties un vienojoties par konkrētu laiku. Kontaktinformācija pieejama šeit.

Pansionāts “Valmiera”

Valmieras pilsētas pansionātā “Valmiera” Rīgas ielā 55 un Kauguru ielā 3 no 13.marta ir noteikta karantīna, ierobežojot apmeklējumu trešajām personām.

Sabiedriskā pirts

Publiskā pirts ir slēgta uz nenoteiktu laiku. Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai.

Kapitālsabiedrības:

Lai mazinātu savstarpējos kontaktus, aicinām izmantot E-pārvaldības iespējas – e-pakalpojumus www.latvija.lv, sazināties e-pastā vai pa tālruni.

Jautājumu gadījumā par Valmieras pilsētas pašvaldības, tās iestāžu vai kapitālsabiedrību darbu lūgums sazināties, zvanot pa tālruni 64207120 vai rakstot ziņojumu elektroniski pasts@valmiera.lv.

Lūgums iedzīvotājiem izrādīt sapratni, ja zvana laikā kādam no speciālistiem telefona līnija ir aizņemta un zvanīt atkārtoti vai nosūtītā e-pasta atbilde nav saņemta tik ātri, cik cerēts!

Aktualitātes par Covid-19 pieejamas šeit.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-22 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Reģionālās tehniskā atbalsta daļas Otrās nodaļas vecākā informācijas tehnoloģiju administratora darbinieka amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir: efektivitāte, atbildība, sadarbība. Ja Tev ir: vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem; padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu; padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; spēja patstāvīgi organizēt darbu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; spēja uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs nodrošināt: lietotāju tehnisko atbalstu, datortehnikas un programmatūras problēmu lokalizāciju un risināšanu; datortehnikas sagatavošanu un uzturēšanu; tehniskās infrastruktūras un serveru darbības uzturēšanu; informācijas un komunikāciju tehnoloģiju drošības pasākumu nodrošināšanu. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1405 līdz 1777 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1529 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi no pirmā mēneša; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentiem ar: vidējo vai vidējo profesionālo izglītību informācijas tehnoloģiju jomā; praktisko darba pieredzi informātikas jomā vismaz vienu gadu; B kategorijas vadītāja apliecību. Darbinieka darba vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201 Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_RegioTAD_2N_VITA_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67123444. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122630 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-17 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Mūsu partneri