Valmieras Ziņas

5 noderīgi padomi lieliskā mājas ofisa iekārtošanai

2020.gads ir ieviesis diezgan manāmas pārmaiņas darba attiecību jautājumos, un liela daļa cilvēku ir spiesti pielāgoties situācijai, kurā darba pienākumi tiek pārcelti uz pavisam nepierastu vidi – mājām. Lai darbs turpinātu iet kā no rokas, ir svarīgi saprast, ka arī attālinātie darba pienākumi pieprasa atbilstošu un ergonomiski korektu darba vietas iekārtojumu.

Kam būtu jāpievērš īpaša uzmanība lieliskā mājas ofisa iekārtošanas procesā un bez kādiem palīgrīkiem noteikti neiztikt? Atbildes uz šiem un citiem aktuāliem jautājumiem, kas saistīti ar mini mājas ofisa pielāgošanu jaunajiem darba apstākļiem atradīsiet raksta turpinājumā.

Ne tikai komforts, bet arī ergonomika

Kas ir pirmā lieta, kas iešaujas Jūsu prātā, runājot par mājas ofisa telpas labiekārtošanu? Kā vienu no būtiskākajām lietām cilvēki nereti piemin komfortu, kas ir pietiekoši svarīgs faktors, taču komforts bez pareizi pielietotiem ergonomikas likumiem nedos Jums vēlamo rezultātu. Lai pēc iespējas veiksmīgāk apvienotu abus augstāk uzskaitītos faktorus, īpaša uzmanība būtu jāpievērš tieši kvalitatīva mājas ofisa krēsla izvēlei.

Lai darbs no mājām neapgrūtinātu Jūs ar tādām problēmām kā smeldzošas muguras sāpes un pastiprināta jūtība muguras krustu daļā, ideālās sēžamvietas izvēli būtu vēlams balstīt uz vienu no plašāk atpazīstamākajiem ergonomikas principiem, proti, krēsla atzveltnes spēju pilnībā atbalstīt sēdētāja muguru. Pareizs muguras atbalsts nodrošinās Jūsu muguras daļas labsajūtu ilgtermiņā, kas ir īpaši svarīgi gadījumā, ja attālinātā darba situācija negaidīti ievelkas.

Arī skaitļiem ir nozīme

Runājot par Jūsu mājas ofisā nepieciešamajiem objektiem, protams, neiztikt bez biroja galdiņa un stacionārās, vai portatīvās datortehnikas, ar kuras palīdzību tiks realizēta lielākā daļa uzdoto darba uzdevumu. Kas attiecas uz pašu biroja galdiņu, jāatceras, ka arī skaitļiem un novietojumam ir nozīme. Galda virsmas augstumam nevajadzētu būt mazākam par 72 centimetriem.

Savukārt, attiecībā uz monitora novietojumu, jāievēro 10 līdz 15 centimetru princips, kas apzīmē ieteicamo datortehnikas attālumu no biroja galda malas. Novietojot monitoru šādā attālumā, Jūs pasargāsiet savas acis no iespējamās pārpūles darbu izpildes laikā.

Izmantojiet bezvadu tehnoloģijas piedāvātās iespējas

Lai darāmie darbiņi ritētu pēc iespējas raitāk, pārliecinieties, ka esat paguvis nomainīt līdz šim ierastās tehnoloģijas uz mūsdienīgajām bezvadu datu pārraides ierīcēm. Izmantojiet Bluetooth austiņas konferences zvanu veikšanai. Šīs austiņas ir absolūti nepieciešamas ikvienam attālinātā režīma darbiniekam. Tās ir ērti lietojamas, piedāvā pietiekoši augstu skaņas kvalitāti, kā arī palīdz atbrīvoties no jebkāda telpā esoša fona trokšņa.

Bezvadu tehnoloģiju pasaule lieliski iederēsies arī to mājas biroja entuziastu inventārā, kas ir pieraduši strādāt produktivitātes līmeņa veicinošas mūzikas pavadībā. Šajā gadījumā ofisa telpā noteikti jāatrod vieta mini bezvadu tumbiņu novietošanai. Bluetooth tumbiņas pastiprinās Jūsu datortehnikas izdoto skaņas līmeni, kā arī parūpēsies par lieliskas atmosfēras radīšanu Jūsu jauniekārtotajā mini ofisa telpā.

Labs apgaismojums produktivitātei un acu veselībai

Produktivitātes līmeņa uzturēšanai jaunizveidotajā ofisa telpā noteikti būs nepieciešama arī atbilstošu gaismas ķermeņu izvietošana. Lai gan ir pierādīts, ka neviens gaismeklis nespēj aizvietot dienas gaismu, ar loga esamību telpā nudien būs par maz. Papildu saules staru iekļūšanai ofisā, būtu jāparūpējas arī par galda vai stāvlampas izvietošanu maksimāli tuvu mājas biroja galvenajam elementam – birojam galdam.

Ne mazāk svarīgs elements ir izvēlēto gaismas ķermeņu spilgtuma faktors. Pārāk spilgts gaismeklis, kas novietots tieši virs Jūsu darba virsmas, var izraisīt graušanas un apsārtuma sajūtu acīs, savukārt ja gaismas elementu izstarotā gaisma nav pietiekoša spoža, acis var nākties pārpūlēt.

Dodiet priekšroku skandināvu minimālismam

Noslēdzošais padoms maksimāli ērtas un attālinātā darba režīmam piemērotas darba vides iekārtošanā, ir izvairīšanās no lieku objektu izvietošanas darba zonā. Centieties pieturēties pie modernā skandināvu minimālisma – jo mazāk, jo labāk! Lieki priekšmeti un absolūti nevajadzīgi dekora elementi darba zonā tikai apgrūtinās Jūsu steidzīgo darba režīmu. Attīriet darba galdu no nevajadzīgām mantām un iegādājieties dokumentu organizatoru, lai nepārvērstu savu darbavietu par papīru pārpildītu jucekli.

Ievērojot visus iepriekš minētos mini mājas ofisa iekārtošanas pamatprincipus, Jūsu darba vieta kļūs maksimāli efektīva, un attālinātā darba jēdziens Jūsu acīs iegūs pavisam jaunu nozīmi. Iegriezieties interneta veikalā 220.lv un iegādājieties visu mājas ofisam nepieciešamo inventāru, tajā skaitā arī kvalitatīvas Bluetooth austiņas, bez nepieciešamības uzkavēties lielveikalu pārpildītajās ailēs.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri