Valmieras Ziņas

Veidi, kā iegādāties labākās dāvanas – rotaslietas uz nomaksu, dāvanu karte, rotu maiņa

Lasīšanas laiks: 4 min

Nav jēgas to apšaubīt vai noliegt – gan bērnu, gan sieviešu un vīriešu rotaslietas ir labākā dāvana otrai pusītei, mīļam cilvēkam, vai sev, jo tās ir skaistas, ilgmūžīgas un vērtīgas, atbilstošs simbols tām sajūtām, kas mums jājūt pret sevi un vienam pret otru. Tomēr – kā iegādāties rotaslietas, ja nezini otra cilvēka gaumi vai, ja nevēlies uzreiz tērēt lielāku summu? Ko darīt, ja mājās ir zelta rotaslietas, kuras vairs nav nepieciešamas, bet ir vēlēšanās tikt pie jaunām? Lasi tālāk un saņem atbildes uz šiem un citiem jautājumiem par juvelierizstrādājumu iegādi mūsdienīgā veikalā.

Rotaslietas uz nomaksu – lai skaistums nav jāatliek uz vēlāku laiku

Ja rotaslietu vēlies saņemt jau šodien, bet maksājumu sadalīt garākā periodā, izmanto Given nomaksas iespēju. Tas ir mūsdienīgs, digitāls rīks, kas ļaus noformēt dalīto maksājumu divu minūšu laikā. Kā tas notiek? Pavisam vienkārši:

  • izvēlies kāroto rotaslietu un noformē pasūtījumu;
  • identificējies ar Smart-ID;
  • aizpildi pieteikuma formu;
  • saņem apstiprinājumu vienas minūtes laikā;
  • saņem rotu veikalā!

Ja vēlies uzzināt par nomaksas iespēju vairāk, droši sazinies ar atsaucīgajiem Given klientu apkalpošnas speciālistiem un zini – viņi ir arī lieliski padomdevēji rotu izvēlē neatkarīgi no tā, vai meklē saderināšanās gredzenu, krustiņu kristībām, elegantu piespraudi krustmātei vai aproču pogas draugam.

Dāvanu karte – ja nav pārliecības, ko izvēlēties

Ja nav drošības par to, kāda ir dāvanas saņēmēja gaume vai vajadzība, ideāls risinājums ir dāvanu karte. Given ir parūpējies par to, lai dāvanu kartes saņemšana būtu patīkams brīdis, kas sniedz izvēles brīvību. Eleganti romantiskais dāvanu kartes noformējums iepriecinās jebkura vecuma dāvanas saņēmēju neatkarīgi no tā, vai tā tiks pasniegta drukātas vai elektroniskas dāvanu kartes veidā. Lai pasniegtu dāvanu karti, nav nepieciešams pašam doties uz veikalu – to ir iespējams nosūtīt uz norādīto adresi ar kurjerpastu! Gan drukāto, gan elektronisko dāvanu karti var izmantot gan Given veikalos klātienē, gan interneta veikalā.

Zelta rotaslietas un to maiņa

Reizēm gadās tā, ka mājās ir zelta rota, kura Tev vairs nav nepieciešama – iespējams, Tev mainījusies gaume, iespējams, tās dizains neatbilst Tavām prasībām vai varbūt citi iemesli. Ja tas ir tā, droši ar šo rotu dodies uz jebkuru Given veikalu, noskaidro zelta iepirkuma cenu un saņem savas rotas novērtējumu. Ja izvēlēsies šo rotu nodot, pretī varēsi saņemt dāvanu karti jaunas rotas izvēlei jebkurā Given veikalā – tā ir lieliska iespēja vienā veikala apmeklējuma reizē atbrīvoties no liekas, bet vērtīgas rotas, pretī iegūstot iespēju izvēlēties jebko no Given rotu kolekcijām nodotās rotaslietas vērtībā.

Ja vēlies uzdāvināt ģimenes īpašumā esošu rotu  – izmanto juvelieru servisu

Reizēm meitām, krustmeitām, dēliem, vedeklām vai citiem tuviem cilvēkiem mēdz dāvināt ģimenes īpašumā esošas, senas rotaslietas. Tā ir skaista tradīcija, ir apsveicami, ja vēlies to turpināt!  Zelta un sudraba rotaslietas pirms nodošanas citās rokās būtu jāaprūpē. Lai to izdarītu kvalitatīvi un saudzīgi, vajag izmantot juvelieru servisu. Šāds serviss spēj:

  • salabot saplīsušas rotaslietas;
  • samazināt vai palielināt gredzenu izmērus;
  • saremontēt zelta ķēdītes; 
  • iestiprināt dārgakmeņus;
  • veikt rotu apkopi.

Kā norāda pofesionāli juvelieri, jebkuru, arī savu rotu apkopi vēlams veikt divas reizes gadā, tādā veidā rotas kvalitāti un funckionalitāti var saglabāt daudzu gadu garumā.

Given rotaslietas – Tavs stāsts

Given ir rotaslietu veikals, kas dala ar Tevi kaislību uz skaistām, vērtīgām rotām. Kolekcijās ir oriģinālas Given zīmolu rotaslietas sievietēm, vīriešiem un bērniem un arī citi Latvijā un pasaulē zināmu zīmolu juvelierizstrādājumi. Izvēloties īstās rotaslietas ir jāatceras, ka tās ir dāvanas uz mūžu, tāpēc svarīgi apzināties stāstu, ko tās nes. Tam nav jābūt milzu notikumam, tās var būt atmiņas par gaismas staru, kas rotaļājas mīļa cilvēka matos, vai pateicība par mīļu, pareizā brīdī pateiktu vārdu. Lai cik liels vai mazs būtu iemesls, kāpēc vēlies iegādāties rotas, lai dāvinātu sev vai tuvam cilvēkam, Given nodrošinās īsto veidu, kā pie tām tikt. Ienāc Given veikalā, izvēlies īsto rotu, izmēģini jebkuru no iegādes veidiem un iepriecini mīļo cilvēku jau šodien!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri