Valmieras Ziņas

Valmierā atceļ āra tirdzniecības nodevu un paplašina iespēju sniegt ēdināšanas pakalpojumus pašvaldības āra teritorijās

14.maijā Valmieras pilsētas pašvaldības domes ārkārtas sēdē deputāti nolēma atbalstīt grozījumus vairākos pilsētas saistošajos noteikumus, kas nosaka āra tirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu pašvaldības īpašumā esošajās āra teritorijās, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Kristīne Melece.

Visiem Valmieras pilsētas sabiedriskās ēdināšanas pakalpojuma sniedzējiem ir iespēja pieteikties uz pašvaldības āra teritorijām par minimālo izmantošanas maksu, lai paplašinātu galdiņu un cita viegli pārvietojama aprīkojuma izvietošanu. Tāpat jaunie grozījumi paredz atcelt āra tirdzniecības nodevas maksu līdz 2020. gada 31. oktobrim, kā arī atvieglot āra ēdināšanas pakalpojumu saskaņošanas procesu.

Maija sākumā Valmieras pilsētas pašvaldība kopā ar Valmieras Attīstības aģentūru sazinājās ar vairākiem sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem pilsētā, lai noskaidrotu, kā pašvaldība varētu atbalstīt uzņēmējus ārkārtējās situācijas ierobežojumu laikā. Vairāki uzņēmēji norādīja ierobežotās iespējas apkalpot klientus savās jau esošajās āra terasēs vai iekštelpās, kas saistīts ar jaunajiem Latvijā izsludinātajiem ierobežojumiem Covid-19 pandēmijas laikā, kā arī ēdināšanas pakalpojuma āra teritorijās saskaņošanas procesu.

Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Baiks norāda:

“Pārvietošanās ierobežojumi ārkārtējās situācijas dēļ samazināja iedzīvotāju un tūristu plūsmu pilsētā, kas tieši ietekmēja ēdināšanas biznesu. Valmieras pilsētas pašvaldībai ir svarīgi sniegt atbalstu ēdināšanas uzņēmumiem, lai, iestājoties siltam laikam, tie var atsākt un teritoriāli paplašināt savu darbību, nodrošinot visus distancēšanās nosacījumus.”

Pašvaldības āra teritoriju izmantošanas paplašinātās iespējas sabiedriskajiem ēdinātājiem

Valmieras pilsētas sabiedriskās ēdināšanas pakalpojuma sniedzējiem ir iespēja pieteikties uz pašvaldības āra teritorijām par minimālo izmantošanas maksu, lai paplašinātu sabiedriskās ēdināšanas pakalpojuma sniegšanas teritoriju. Lēmums par pašvaldības īpašumā esošo āra teritoriju attiecas uz uzņēmējiem, kuri ēdināšanas pakalpojumu sniedz Valmieras pilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā. Paplašinātajās teritorijās plānots izvietot tikai galdus un krēslus, kas ir viegli pārvietojami, kā arī brīvi stāvošas mobilas puķu kastes, saulessargus un citus labiekārtojuma elementus, kas ir viegli pārvietojami un kuru uzstādīšanai nav nepieciešama būvniecības ieceres dokumentācijas izstrāde. Maksa par konkrētajām zemes vienībām visiem ēdinātājiem tiek noteikta vienāda – minimālā valstī noteiktā – 28 eiro gadā, proporcionāli zemes vienības faktiski izmantoto mēnešu skaitam.

Visiem sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem, kuri ir ieinteresēti paplašināt āra ēdināšanas pakalpojumu pašvaldības āra teritorijās, jāiesniedz rakstveida iesniegums Valmieras pilsētas pašvaldībā ar pieteikumu uz zemes vienībām, kurās plāno izveidot sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas vietas paplašinājumus. Piešķirot zemes vienības konkrētam pakalpojumu sniedzējam, tiek ņemts vērā attālums līdz darbības vietai, kurā tas jau sniedz sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus. Priekšroka tiks dota tam, kura darbības vieta atrodas tuvāk izvēlētajam zemes gabalam.

Nodevas atcelšana āra tirdzniecībai Valmieras pilsētā

Tāpat līdz 2020. gada 31. oktobrim tiek atcelta nodevas maksa ielu tirdzniecībai publiskās vietās. Vēl joprojām nepieciešams saskaņot ar pašvaldību plānoto ielu tirdzniecību, taču šajā sezonā par to netiks piemērots maksājums.

Atvieglota kārtība āra tirdzniecības un ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas atļauju saņemšanai un terašu saskaņošanai

Lai atbalstītu āra tirdzniecības un sabiedriskās ēdināšanas darbu, Valmieras pilsētā atvieglota kārtība atļauju izsniegšanai ielu tirdzniecībai un sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumiem. Tāpat arī turpmāk vienkāršota sabiedrisko ēdinātāju āra terašu saskaņošanas kārtība, kas tagad tām ļauj darboties visu gadu, ja nepieciešams. Ja terase katru gadu tiek atvērta vienā un tajā pašā vietā un piesaistīta konkrētai ēdināšanas vietai, atļauja vairs nebūs jāsaskaņo katru gadu no jauna.

Valmieras pilsētas pašvaldības saistošie noteikumi publicēti www.valmiera.lv.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA „VTU Valmiera” Reģ. Nr. 40003004220 aicina darbā AUTOBUSA VADĪTĀJU Rūjienas autoostā DARBA PIENĀKUMI: pasažieru pārvadāšana ar autobusu saskaņā ar grafiku darbs ar kases aparātu biļešu pārdošana pasažieriem pasažieru apkalpošana PRASĪBAS PRETENDENTIEM: vidējā izglītība D kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība ar ierakstu par profesionālajām zināšanām (95.kods) labas saskarsmes un komunikācijas prasmes latviešu valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas atbilstoši darba raksturam UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: ·darbu stabilā uzņēmumā ·darba samaksu 800 – 1100 EUR (bruto) ·sociālās garantijas ·dinamisku un profesionālu darba vidi · profesionālu apmācību un karjeras izaugsmes iespējas Īsu profesionālās dzīves aprakstu (CV) - ar norādi „Autobusa vadītājs Rūjienas autoostā” iesniegt: ·sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv ·personīgi Rūjienas autoostas kasē Brīvības ielā 12,Rūjienā,Rūjienas novadā,LV-4240 vai SIA „VTU Valmiera” administrācijas ēkas „Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads, 205. kabinetā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 · Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informācija: 26481361 * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: AUTOBUSA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 12, Rūjiena, Rūjienas nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-02-18 Kontaktpersona: CV ar norādi „Autobusa vadītājs Valmieras autoparkā” sūtīt uz info@vtu-valmiera.lv Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:kristaps.lapsa@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:rihards.veide@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri