Valmieras Ziņas

“Swedbank” paplašinās Konsultāciju centra Valmieras pārstāvniecības komandu

Lasīšanas laiks: 2 min

Cilvēki arvien vairāk savus finanšu jautājumus vēlas risināt attālināti, līdz ar to pieaug Konsultāciju centra zvanu un arī dažāda veida sarakstes apjoms. Jau kopš 2013.gada Valmierā ir atvērta “Swedbank” Konsultāciju centra  pārstāvniecība, veiksmīgi sevi pierādot visu šo gadu garumā. Tagad, turpinot stiprināt bankas digitālos pakalpojumus, tās komanda tiks paplašināta, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Swedbank” preses sekretāre Kristīne Jakubovska.

Patlaban Konsultāciju centra Valmieras pārstāvniecībā strādā 17 darbinieki, bet tuvākajā laikā meklēsim vēl 8 kolēģus, paverot jaunas kompetenču attīstības iespējas gan esošiem Valmieras pārstāvniecības darbiniekiem, gan ar jaunu darbinieku piesaisti veicinot mūsu organizācijas ilgtermiņa izaugsmi.

“Paplašinot Valmieras komandu, vēlāmies uzlabot klientu pieredzi, nodrošinot konsultācijas visos klientu izvēlētajos kanālos– telefoniski,  sarakstoties caur internetbanku vai arī uzsākot saraksti tērzētavā un, iespējams, jau tuvākajā nākotnē būs iespēja izvēlēties video konsultācijas. Attīstot klientu apkalpošanas kompetenču centrus, tiek rasta iespēja piedāvāt darbiniekiem dažādas darba metodes un iespēja piemeklēt sev atbilstošāko saziņas veidu,” saka Inese Griķe-Ukstiņa, Konsultāciju centra vadītāja.

“Swedbank ir uzticams Valmieras pilsētas pašvaldības sadarbības partneris daudzu gadu garumā. Prieks, ka, sekmīgi attīstoties bankas darbībai, pilsētā tiek radītas jaunas darbavietas. Tas ir atbalsts izvirzīto mērķu – celt iedzīvotāju labklājību un veicināt pilsētas ekonomisko izaugsmi – sasniegšanā. Katra jauna darbavieta ir iespēja speciālistiem atgriezties dzimtajā pilsētā vai Vidzemes Augstskolas studentiem par mājām izvēlēties Valmieru. Pilsētas dinamisko vidi veidojam mēs visi, tāpēc ir gandarījums par katra uzņēmuma izaugsmi. Veiksmi turpmāk!” vēl Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Baiks.

Swedbank Konsultāciju centrā klientiem tiek nodrošinātas efektīvas un ērtas attālinātās konsultācijas par bankas pakalpojumiem dažādos kanālos. Savukārt Valmieras komanda piedāvā klientiem tieši rakstiskās konsultācijas, atbildot uz klientu iesūtītiem jautājumiem bankas ziņojumos, e-pastos, nodrošina attālināto kontu atvēršanu jaunajiem klientiem. Mainoties klientu paradumiem, arvien vairāk klientu vēlās saņemt konsultācijas, izmantojot jauno saziņas kanālu – tērzetāvu (chat) internetbankā – un arī tērzetāvas apkalpošana, ka arī komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos (Twitter un Facebook) būs Valmieras komandas pārziņā.

Kopumā “Swedbank” Konsultāciju centrā strādā 180 darbinieki, kuri katru dienu saņem teju 3500 klientu zvanu, 1000 rakstisko jautājumu, nodrošina finanšu konsultācijas par bankas pakalpojumiem gandrīz 700 klientiem, kā arī konsultē par finansēšanas iespējām aptuveni 500 klientus dienā. Ar Valmieras pārstāvniecības paplašināšanu darīsim šo svarīgo darbu vēl efektīvāk un kvalitatīvāk!

 

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • austākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (Canva, Photoshop u.c.); mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 30.jūnijam. Tālrunis papildu informācijai: 64232302. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-30 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 64232302

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 30.jūnijam. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Matīšu Tautas nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Matīšu Tautas namā amatam” līdz 2025.gada 30.jūnijam. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 16, Matīši, Matīšu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Mūsu partneri