Valmieras Ziņas

“Swedbank” paplašinās Konsultāciju centra Valmieras pārstāvniecības komandu

Lasīšanas laiks: 2 min

Cilvēki arvien vairāk savus finanšu jautājumus vēlas risināt attālināti, līdz ar to pieaug Konsultāciju centra zvanu un arī dažāda veida sarakstes apjoms. Jau kopš 2013.gada Valmierā ir atvērta “Swedbank” Konsultāciju centra  pārstāvniecība, veiksmīgi sevi pierādot visu šo gadu garumā. Tagad, turpinot stiprināt bankas digitālos pakalpojumus, tās komanda tiks paplašināta, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Swedbank” preses sekretāre Kristīne Jakubovska.

Patlaban Konsultāciju centra Valmieras pārstāvniecībā strādā 17 darbinieki, bet tuvākajā laikā meklēsim vēl 8 kolēģus, paverot jaunas kompetenču attīstības iespējas gan esošiem Valmieras pārstāvniecības darbiniekiem, gan ar jaunu darbinieku piesaisti veicinot mūsu organizācijas ilgtermiņa izaugsmi.

“Paplašinot Valmieras komandu, vēlāmies uzlabot klientu pieredzi, nodrošinot konsultācijas visos klientu izvēlētajos kanālos– telefoniski,  sarakstoties caur internetbanku vai arī uzsākot saraksti tērzētavā un, iespējams, jau tuvākajā nākotnē būs iespēja izvēlēties video konsultācijas. Attīstot klientu apkalpošanas kompetenču centrus, tiek rasta iespēja piedāvāt darbiniekiem dažādas darba metodes un iespēja piemeklēt sev atbilstošāko saziņas veidu,” saka Inese Griķe-Ukstiņa, Konsultāciju centra vadītāja.

“Swedbank ir uzticams Valmieras pilsētas pašvaldības sadarbības partneris daudzu gadu garumā. Prieks, ka, sekmīgi attīstoties bankas darbībai, pilsētā tiek radītas jaunas darbavietas. Tas ir atbalsts izvirzīto mērķu – celt iedzīvotāju labklājību un veicināt pilsētas ekonomisko izaugsmi – sasniegšanā. Katra jauna darbavieta ir iespēja speciālistiem atgriezties dzimtajā pilsētā vai Vidzemes Augstskolas studentiem par mājām izvēlēties Valmieru. Pilsētas dinamisko vidi veidojam mēs visi, tāpēc ir gandarījums par katra uzņēmuma izaugsmi. Veiksmi turpmāk!” vēl Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Baiks.

Swedbank Konsultāciju centrā klientiem tiek nodrošinātas efektīvas un ērtas attālinātās konsultācijas par bankas pakalpojumiem dažādos kanālos. Savukārt Valmieras komanda piedāvā klientiem tieši rakstiskās konsultācijas, atbildot uz klientu iesūtītiem jautājumiem bankas ziņojumos, e-pastos, nodrošina attālināto kontu atvēršanu jaunajiem klientiem. Mainoties klientu paradumiem, arvien vairāk klientu vēlās saņemt konsultācijas, izmantojot jauno saziņas kanālu – tērzetāvu (chat) internetbankā – un arī tērzetāvas apkalpošana, ka arī komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos (Twitter un Facebook) būs Valmieras komandas pārziņā.

Kopumā “Swedbank” Konsultāciju centrā strādā 180 darbinieki, kuri katru dienu saņem teju 3500 klientu zvanu, 1000 rakstisko jautājumu, nodrošina finanšu konsultācijas par bankas pakalpojumiem gandrīz 700 klientiem, kā arī konsultē par finansēšanas iespējām aptuveni 500 klientus dienā. Ar Valmieras pārstāvniecības paplašināšanu darīsim šo svarīgo darbu vēl efektīvāk un kvalitatīvāk!

 

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri