Valmieras Ziņas

SIA “VTU Valmiera” apstiprināti jauni standarti

Lasīšanas laiks: 2 min

Šī gada izskaņā SIA “VTU Valmiera” notika pārsertifikācijas audits kvalitātes vadības sistēmai ISO 9001. Uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma, kas ieviesta 2008.gadā, novērtēta kā atbilstoša ISO 9001:2015 standarta atjauninātajai versijai. Kā arī uzņēmums ir sertificēts energoefektivitātes pārvaldības sistēmai LVS EN ISO 50001:2012.

Kvalitātes vadības sistēma nosaka, ka SIA “VTU Valmiera” rūpējas par sniegto pakalpojumu kvalitāti. Regulāri notiek gan iekšēja izvērtēšana, gan arī aicināti neatkarīgi eksperti un ieviesti nepieciešamie uzlabojumi. Lai gan jaunais standarts jāievieš līdz 2018.gadam, uzņēmumā nolemts jau šogad īstenot visus nepieciešamos uzlabojumus un aicināt auditorus.

Savukārt energoefektivitātes pārvaldības sistēmas ieviešana, kas lielajiem uzņēmumiem, tostarp arī SIA “VTU Valmiera”, jāīsteno līdz nākamā gada martam, palīdz rast iespējas energoresursu taupīšanai, pārtēriņa novēršanai un analizēšanai. Sistēmas ieviešana ir ieguvums, jo, taupot energoresursus, no kuriem lielākais patēriņš rodas no autobusos izmantotās dīzeļdegvielas, uzņēmums kļūst videi draudzīgāks, samazinās arī izmešu daudzums, kā arī ir mazākas izmaksas.

Sistēmas nosaka standartizēt veicamās darbības, pilnveidot normatīvās bāzes, izstrādāt pārvaldes sistēmu, kas saistoša visiem uzņēmuma darbiniekiem, noteikt mērķus un aktivitātes, analizēt rezultātus un veikt uzlabojumus.

Starptautiski atzīti kvalitātes vadības un energoefektivitātes pārvaldības sistēmas standarti apliecina uzņēmuma atbilstību starptautiski noteiktām prasībām, ir garants gan darbiniekiem, gan klientiem, ka uzņēmums ir uz ilgtermiņa attīstību vērsts, tāpat arī sistēmas palīdz pārvaldīt darba procesus un resursus izmantot lietderīgi.

Uzņēmums izsaka pateicību darbiniekiem, kuri strādāja pie tā, lai sistēmas atjaunotā versija, kā arī jaunais standarts uzņēmumā tiktu veiksmīgi ieviests.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri