Valmieras Ziņas

Publicēts ZAAO 2016.gada nefinanšu ziņojums

Lasīšanas laiks: 2 min

SIA “ZAAO” (ZAAO) ir sagatavojis un publiskojis 2016.gada nefinanšu ziņojumu. Ziņojumā iekļauts vadības ziņojums, uzņēmuma raksturojums, gada svarīgākie notikumi, kā arī informācija par meitas uzņēmumu “ZAAO Enerģija” un darbības plāniem 2017.gadā.

Par prioritāti 2016.gadā ZAAO izvirzīja vēl augstāka klientu apkalpošanas kvalitātes līmeņa sasniegšanu. Tika turpināti iesāktie projekti iekšējo darbības procesu pilnveidošanā, organizētas regulāras apmācības EKO laukumu pārziņiem un speciālistiem, atkritumu vedēju vadītājiem un atkritumu savācējiem, kā arī biroja darbiniekiem.

Investēts infrastruktūras attīstībā, sabiedrības izglītošanas pasākumos, lai piedāvātie pakalpojumi būtu ne tikai ērti pieejami, bet arī izprotami, un veicinātu vides ilgtspējīgu rīcību.

Uzņēmums turpinājis dalīties pieredzē ar labās prakses piemēriem. Klienti, darbinieki, īpašnieki un sadarbības partneri tika uzrunāti uzņēmuma izvērtēšanai. Sadarbības novērtējums ir ļoti augsts – 90,7% no aptaujātajiem klientiem to ir novērtējuši kā labu. ZAAO realizētais projekts par Cēsu vecpilsētas atkritumu sistēmas izveidi guva atzinību Cēsu novada pašvaldības organizētajā konkursā “Būve 2016”.

Neskatoties uz to, ka pārskata gads noslēdzies ar negatīvu finanšu rezultātu, uzņēmums ir veicis virkni darbību, pateicoties kurām nākamajos gados uzņēmums spēs nodrošināt vēl augstāku pakalpojuma kvalitāti un daudzveidību saviem klientiem.

2016.gada vasarā tika atklāta vides iniciatīva “100 darbi Latvijai” ar mērķi apvienot darbu, spēku un gudrību, lai līdz Latvijas simtgadei paveiktu vismaz 100 nozīmīgus darbus vides jomā. ZAAO dara pats un aicina piedalīties ikvienu – iedzīvotājus, biedrības, uzņēmumus, pašvaldības un valsts iestādes.

2017.gadā turpināsies darbs pie projektiem, kuru mērķis ir uzlabot atkritumu pārstrādes iespējas un resursu atgriešanu apritē.

Ar “Nefinanšu ziņojuma 2016” pilnu tekstu elektroniskā formā iespējams iepazīties uzņēmuma mājas lapā sadaļā “Par mums”.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri