Valmieras Ziņas

Pieejamāki un drošāki ambulatorie pakalpojumi Vidzemes slimnīcā

Lasīšanas laiks: 2 min

Ambulatoro speciālistu apmeklējums pārbūvētajā nodaļā tagad ir kļuvis pieejamāks, drošāks un ērtāks.

Pacientu drošībai līdz ar nodaļas pārbūvi un pārvietošanu ambulatoro pacientu plūsma ir atdalīta no Covid-19 skarto stacionāro nodaļu pacientu plūsmas. Ambulatorie pakalpojumi tiek sniegti A korpusā ar atsevišķu ieeju, bet stacionārās nodaļas atrodas B un C korpusos, izņemot Neiroloģijas nodaļu, kas jau vasarā tiks pārcelta uz jaunajām telpām B korpusā.

Pirms ieiešanas poliklīnikā ambulatorajiem pacientiem izmēra temperatūru un atgādina par nepieciešamību dezinficēt rokas, kā arī valkāt sejas aizsargmasku.

“Pacienta apkalpošana reģistratūrā”, uzsver Ambulatorās daļas vadītāja Liene Melbārde, “ilgst vidēji 4-5 minūtes, tāpēc aicinām apmeklētājus ierasties iespējami tuvu nozīmētajam laikam un, ja vien iespējams, telpās ienākt vienam, bez pavadošās personas”.

Apmeklētāju ērtībām ir izveidota vienota un viegli saprotama numuriņu saņemšanas un norāžu kārtība uz ekrāna poliklīnikas reģistratūrā. Savukārt jaunā rindu vadības sistēma mērķtiecīgi regulē rindu, neļaujot apmeklētājiem drūzmēties pie ambulatoro speciālistu kabinetiem 4. un 5. stāvā.

Apmeklējumu ērtāku padara arī labi saskatāmā kabinetu numerācija. Kad ārsts gatavs pacientu pieņemt, ekrāniņā virs kabineta durvīm parādās pacienta numurs. Pie kabinetu durvīm vairs nav plāksnītes ar speciālista nosaukumu, nodrošinot pacienta diskrētumu attiecībā uz viņa veselības problēmu.

“Papildu labā ziņa”, informē L. Melbārde, “ir tā, ka vairāki ambulatorie speciālisti ir pieejami, negaidot garās rindās. Tāpēc aicinām neatlikt vizīti un izmantot iespēju drošos apstākļos saņemt speciālista konsultāciju, veikt izmeklējumus, ārstēties un atgūt veselību, kamēr daudzas citas nodarbes vēl ir ierobežotas”.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri