Valmieras Ziņas

Pauls Timrots: Apstiprinātā centra apļa izbraukšanas shēma ir maldinoša (40)

Lasīšanas laiks: 2 min

Auto žurnālists Pauls Timrots, televīzijas raidījuma “Zebra” vadītājs uzskata, ka apstiprinātā Valmieras centra apļa izbraukšanas shēma nav pareiza, jo tā ir maldinoša un var radīt avārijas situācijas. 

“Tur ir nepareizi sazīmēts. Nevar būt pirms apļa bultiņas, kas rāda pa kreisi. “Lauku veči”, kas atceras veco krustojumu, iebrauks “pret spalvu” aplī. Viņi taču nevar zināt, ka tur ir aplis. Vispār ir par daudz zīmju, kas nav vajadzīgas. Shēma ir jāveido tā, ka pa pirmo joslu, braucot no Rīgas puses, var nogriezties tikai uz tiltu. Tikai pa otro varētu tikt uz teātri. Tas sadalītu plūsmu apmēram vienādi,” skaidroja auto jomas eksperts.

Pauls Timrots atzina, ka vadītāji varētu neievērot jauno kārtību, tādēļ “audzināšanas nolūkos sākumā vajag uzstādīt barjeru, bet vēlāk varētu atstāt tikai atbilstošu marķējumu.”

Eksperts arī uzsvēra, ka jau laikus, no Rīgas puses braucot, ir jābūt uzstādītām zīmēm, lai norādītu vadītājiem, ka pirmā josla ir paredzēta tikai, lai nogrieztos uz tiltu, bet otrā josla paredzēta izbraukšanai pa apli uz teātri. Savukārt tie, kuri brauks no tilta, varēs vieglāk pagriezties uz teātri, jo darbosies “labās rokas likums”. Braucot no tilta Rīgas virzienā, aplī jāiebrauc tikai no otrās joslas.

“Šobrīd tie, kas brauc pa otro joslu, viens otru “ienīst”. Braucot no Rīgas puses pa otro joslu, ko arī drīkst darīt, viņus negrib palaist tie vadītāji, kas brauc no tilta,” skaidroja Timrots.

    Nemīlu vairs Valmieru - 24.08.2017

    Vispār gribētos zināt vārdus tiem ģēnijiem kas sa.irsa visu centea satiksmi, samazināja caurlaidību. Samazinot neizplānoja paralēlus risinājumus.
    Tagad arī pie VTU, vai kādam skaidrs kādēļ 50kmh, ja ir luksafors?

      Daaa - 24.08.2017

      Tāpēc arī ir 50, jo ir luksafors!🤦‍♀️

      Leo - 24.08.2017

      Normālās vietās, kā arai rīgā un citur Latvijā ir 70km/h

      Artūrs - 25.09.2019

      Viss ir vienkārši.. aplis ir par mazu lai droši pārkārtotos no iekšējās joslas uz ārējo un tad uz izbrauktuvi.Šobrīd sanāk no iekšējās joslas škērsot ārējo joslu lai tiktu uz izbrauktuvi.. noteikumi neatłauj škērsot joslas bet atłauj pārkartoties kas šajā aplī ir neiespējami.Problēma ir tā ka šajā mazajā aplī pie šādas auto plūsmas būtu jābūt divām izbrauktuvēm nevis vienai.Jo vienlaicīgi braucot pa iekšmalu aplī var iebraukt otrs auto ārējā joslā un izbraukt uzreiz pirmajā izbrauktuvē un vińam ir priekšroka to darīt. Un tad sākās prikoli.. tas kas brauc pa iekšmalu par visu varu grib šērsot malējo joslu uz izbrauktuvi neredzot spogulī autińu kas brauc pēc noteikumiem pa ārējo malu (Škērsot joslas ir aizliegts)metot priekša tam kas brauc jau pa ārmalu un gatavojas izbrauk pirmajā izbrauktuvē. Visur kur esmu pabijis un redzējis ka šādos apłos ir divas iebrauktuves un divas izbrauktuves.. Pirmā josla Tikai uz pirmo izbrauktuvi kas bieži ir norobežota no apła iekšējās joslas lai nevienam nenāktu prātā braukt pa apli.Tādā veidā vienlaicīgi divi auto droši var braukt pa apli un vienlaicīgi izbrauk vienā izbrauktuvē netraucējot vien otru un nezīlējot vai kāds laidīs, vai otrs vispār vińu redz..Tad ir citi apłi kuriem ir viena iebrauktuve un viena izbrauktuve,bet parasti šādi apłi ir łoti mazińi..Katr aplis ir piemērots auto plūsmai konkrētajā aplī.. Valmieras apła plānotāji ir domājuši kā pēc iespējas vairāk auto vienlaicīgi var iebraukt aplī bet ne pa to kā no vińa tikt visiem vienlaicīgi ārā..Varbūt ja kāds ir braucis pa Parīzi un ir sanācis brauk pa apli ap Triumfa arku zin ka aplī vispār nav nozīmētas joslas un vienlaicīgi viena otrai blakus var brauk patsmit autińi un visi brauc krustām škērsām bez avārijām,un visi izbrauc apli.. Tiesa gan pirmo reizi braucot kājas bija aukstas.

    Volvo FH16 - 24.08.2017

    Vispār jau ir pareizi sastādīta shēma, saku no savas pieredzes kā šoferis, kas izbraucis visu eiropu ( darbs tāds). Pareizi vien ir ja noradīti virzieni no kuras joslas braukt. Satiksmes bremzēšana vienīgi ir tajā momentā ja laikus nau parkātojies uz korekto joslu un iebraucot pēdējā momentā , kas liek sabremzēt pārējos pārējos automobīļu vadītājus, kas atrodas pareizā joslā. Protams piekrītu arī rakstā minētajam ka norādēm jābut jau laikus, lai laikus ieņemtu pareizo joslu.

      Artūrs - 25.09.2019

      Aplim jau nav ne vainas.Aplim ar divām ieprauktuvē un vienu izbrauktuvi būtu jābūt vismaz trīsreiz lielākam lai varētu pārkārtoties netraucējot citus braucējus ārmalā kas taisās arī izbraukt uz pirmo izbrauktuvi.Pie šāda apła izmēra un satiksmes kāda ir Valmierā bija jābūt divām izbrauktuvēm. Pirmā josla tikai uz pirmo izbrauktuvi,otrā josla uz otro un citām izbrauktuvēm,problēmu nebūtu un viss būtu pēc noteikumiem.

    Nav to “lauku veču”, kas brauks pret spalvu!!! Arī viņi ir īsti šoferi, nevis kaut kādi duraki – ķerras vadītāji. Saprotu, ka tā bulta pa kreisi tiek uzskatīta par “maldinātāju”. Bet no Gaujas puses tas arī ir pa kreisi! Un kustību pa loku atpazīst arī tie, kas ieguvuši tiesības pirms 50 gadiem.
    Bet, starp citu, lielāka problēma ir pārkārtoties uz izbraukšanu, ja brauc no Pārgaujas uz Rīgas pusi pa 2. joslu. Šad tad atrodas kāds, kas blakus taisa dragreisu pa 1. joslu un nelaiž pārkārtoties. Nu, lūk, šitādu dēļ arī vajag to shēmu.
    Un vēl, šodien ievēroju, ka daudz vairāk vadītāju izmanto 2. joslu. :-)

      Zane - 24.08.2017

      Jūs apzinājāt visus “lauku večus”, ka tik viennozīmīgi apgalvojat – tādu nav!? Esmu redzējusi pietiekoši daudz tādu gan jaunāku, gan vecāku, lai uzskatītu, ka pirms jaunās shēmas ieviešanas ir stingri jāstrādā pie braucēju informēšanas par to kā aplis nu būs izbraucams.
      Kas attiecas uz dragreisu – piemēram, centra aplī ir ļoti maz laika, lai sakomunicētu ar otrās joslas šoferi un saprastu vai viņš izmanto labās puses spoguli, lai izbrauktu, vai raus virsū kā lielais. Ja prot iekļauties plūsmā – uz priekšu! Izmantojat otro joslu.

      In - 25.08.2017

      Jūs esat redzējusi daudz jaunāku un vecāku lauku veču, kas brauc pretēji kustības virzienam, jo atcetas krustojumu pirms pārbūves?! A rakstu izlasījāt?

      Mārtiņš - 12.07.2018

      Cik bieži Jūs brauciet, it īpaši, pa Boķa pogu? Es piemēram ļoti bieži un jau divas reizes esmu redzējis kā divi onkas – viens ar moskviču un otrs ar Opel izbrauca krustojumu kā vecajos labajos laikos – pret spalvu! Visi bija šokā…

    VTU - 24.08.2017

    Pie VTU vispar tagad ir dzila pak..a.Ja kada masina tur saplist ta uzreiz ir propka.Bija normals cels,tagad tik sacakareja :(

      Q - 12.07.2018

      Cik propkās esi tur stāvējis?

    Didzis - 24.08.2017

    Ir arī tāda lieta,ka daudzi vienkārši nezina satiksmes noteikumus,;šajā gadijumā braucot no tilta puses,pirms iebraucot aplī,apstājas lai palaistu gājējus,savukārt izveidojas nevajadzīga rinda pret kalnu….

      Andris - 24.08.2017

      No gaujas puses braucot nav jālaiž gājēji, braucot no apļa uz gauju jālaiž gājēji!

      Ieva - 25.08.2017

      Gājējiem ir tāda proritāte, ka virsū jau nebrauks.

      valmieriec - 24.08.2017

      Un cik ir tādu noteikumu zinātāju, kas palaiž gājējus, nogriežoties uz tiltu? Katrs desmitais, kaut noteikumos noteikts, ka jālaiž! Bez noteikumiem ir arī pieklājības, kas valda mazākā mērā uz Latvijas ceļiem, un tupums, kas novērojams pārsvarā.

      Es - 25.08.2017

      Priekšnama ir gājēju parejas turvispar nav ko līst un ja lien tad lai gaida….

      Opis - 25.08.2017

      Gājēji jāpalaiž gan uzbraucot uz galveno ceļu,gan nobbraucot no tā.

      Es - 29.08.2017

      …un rada arī avārijas situāciju. Jo automašīnas, kas brauc pa otro joslu, var neredzēt šo gājēju!

    Andris - 24.08.2017

    Timrota kungs, kāda labā roka, ja no visām pusēm pirms apļa ir DOT CEĻU zīmes !!! Eksperts kurš neredz zīmes

      Inta - 25.08.2017

      Tieši tā. Citādi no Timrota iepriekšminētā sapratu, ka man apļa vidū otrajā joslā būs jāsāk stāvēt un laist visus tos, kas nogriežas pirmajā nobrauktuvē pa labi. Tā viss centrs apstāsies.

      Jānis - 25.08.2017

      Domāju kad Timrots ir runājis par daudz apļiem un krustojumiem. Tapēc visu sīki un detalizēti nevar atcerēties visus ko ir apskatijis.

      Ieva - 25.08.2017

      Piekrītu Timrotam. Negribu bakstīšanos jaunajā centra aplī.

      viedoklis - 01.09.2017

      negribi braukt pareizi,tad sēdi mājā!

    piekasīšanās siikumime saliek shitaadas zīmes (kā visur normālā pasaulē :) )un viss ir kārtībā:
    https://goo.gl/maps/3ghdFtnSw9D2

    Es pati - 25.08.2017

    Vakardien pat braucu no Rīgas ielās uz leju un divi nevarēja sadalīt kurš nu pirmais tiks uz Rīgas ielās. Viena pa iekšu, otrs pa āru un tad bakstās.

    kaspars - 25.08.2017

    Valmierā daudzjoslu apļi ir problemātiski viena iemesla dēļ, jo daudzi šoferi ir mudaki kas uzspiež gāzi un neļauj pārkārtoties no vidējās joslas uz malējo, tādejādi netiek izlaisti ārā, šī iemesla dēļ retais tikai brauc pa vidējo joslu jo pārkārtošanās gadījumā var nākties ilgi gaidīt lai tiktu uz ārējo joslu. Sarpcitu arī likumsargi mēdz arī nelaist pārkārtoties uz ārējo joslu ja nu vienīgi jābūt naglijam un jāspraucās nekaunīgi iekšā, bet šis atkal draudz ar satiksmes negadījumu. Vienkārši šoferīšiem vajag censties būt laipnākiem un saprotošākiem vienam pret otru.

      Q - 12.07.2018

      Ilgi, tas ir cik? 2 sekundes?

    Jānis - 26.08.2017

    Izbrauc labāk caur Ogri pa Daugavpils šoseju un paskaties uz zīmēm.Luksafori ik pa 500m un pirms katra zīme 50 un pec 70:D

    JES - 27.08.2017

    vispirms auto instruktori jāapmāca pareizi apli izbraukt,neviens mācībnieks nekad nebrauc pa otro joslu -tas ir vājprāts tai aplī,it sevišķi pievakarē

      Robežnieks - 01.09.2017

      esot pie stūres, trīs lietas man zāļu skapītī stāv:
      1. pieklājība
      2. pagriezienu (ne)rādīšana
      3. telefons
      Tālāk jau nāk saprašana, ka Valmiera sen nav kolchozs “Uz priekšu!”, kur viss iet atpakaļ, bet potenciālā Latvijas galvaspilsēta (tad, kad Rīgu pilnībā pārņems SC un ZZS). Ir satiksmes noteikumi, ir nesamērīgi liels, bet slinks CSDD un CP un izlaidusies tauta, no kuras vismaz 2/3 nevajadzētu sēsties pie stūres. Pavērojiet- neievēro joslas, pļerkst pa telefonu, nerāda pagriezienus, pārkāpj horizontālos apzīmējumus, brauc pie sarkanā(!), neapstājas pie STOP u.t.t. Bet ko dara CP!?! Labākā gadījumā sēž, noslēpušies, un nekāpj ārā no siltā auto, bet faktiski ikdienā pilsētā nav redzami vispār.
      P.S. Ja kāds jūtas nepelnīti aizskarts, esmu gatavs tikties tet a tet.

      Lita - 13.07.2018

      Piekrītu, jo es prasīju cilvēkam kurš tikko beidza autoskolu kā jāizbrauc centra aplis un viņš teica ka jābrauc pa malējo joslu nevis vidējo,jo instruktors kas mācīja braukt esot teicis ka apļi esot pa mazu lai izbrauktu pa vidējo joslu

      Es - 25.09.2019

      Auto instruktori nemāca braukt pa otro joslu, jo mācībnieki nepaspēs un nemācēs pārkārtoties vajadzīgajā vietā, tā kā aplis ir tik maziņš. Jāpārkārtojas ir pirms nogriešanās un jānogriežas jau no pirmās joslas nevis tā kā to dara lielākais variants centra aplī – pa taisno no otrās joslas nogriežas no tirgus puses braucot lejā uz Pārgauju. Tā kā ceļu satiksmes noteikumi nosaka, ka jābrauc tuvāk ceļa labajai malai, tad šobrīd, kamēr aplī nav nekādas izmaiņas veiktas, tā ir drošāk pašiem mācībniekiem. Viņus jau tā visi ienīst un regulāri apdzen par “pārāk lēnu braukšanu” uz 50, bet viņiem ir jāiemācās braukt PĒC LIKUMA, lai iegūtu tiesības.

    Juris - 13.07.2018

    Nekas jauns jau nav jaizdomā,viss jau ir izdomāts,piemēram Islandē apļos labās rokas likums nedarbojas un izbraucot no apļa vidējās joslas vienmēr ir priekšroka.Apļi griežas uz 50km/h un nav ne avāriju ne drūzmēšanās.

    Šoferis - 13.07.2018

    Es vispār savu degunu otrajā joslā nebāžu, jo var gadīties, ka no viņas būs pagrūti tikt ārā, jo jāpalaiž pa pirmo joslu braucošie. Tapēc arī braucu tikai pa pirmo, kaut vai no Rīgas puses, lai brauktu atpakaļ uz Rīgas pusi. Nekāda otrā josla, tik pa pirmo. Varbūt dažreiz lēnāk, bet galā es nokļūstu.

    Andrejs. - 16.07.2018

    Tur viss ir saprotami un pareizi.
    Ja pirms apļa ir zīme aplis un lauku veci to neredz tad vajag grāmatu pacilāt.
    Bet netrūkst jau tāpat dulburu kas neprot normāli braukt.
    Nau jau jāņem valletas aplis.
    Var ņemt par piemēru aplis pie depo.
    Virziena no depo uz Rīgu kāds klauns taču izvales pa ārējo vot tas ir lauku stulbums.

    Mario - 25.09.2019

    Vis tur kārtībā ja neesat mācījušies satiksmes noteikumus Tad tā ir jūsu vaina jo likums apli ir pirmā nobrauktuves tikai pa labi un otrā ir uz parējām

    Baba - 26.09.2019

    Un kas tas Timrots ir? Kāds viņam prasa? Jeb atkal visām mucām par tapu uzbāžas…
    Nekāda vaina nav Valmieras aplī, drīz visi būs braukt iemācījušies.

    Tik mazā aplī 2 joslas ir velti, ja nav 2 izbrauktuves, jo no Gaujas puses uz Rīgas pusi braucot pa 2. joslu nepaspēj pārkārtoties uz 1. joslu. Esmu dienas laikā 9 no 10 gadījumiem saskāries ar to, ka pirmā joslā kāds man jau praktiski blakus.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Gaujas krasta vidusskola - attīstības centrs, Vaidavā (turpmāk – Iestāde) aicina darbā angļu valodas skolotāju nepilnai darba likmei - 0,495 (10 kontaktstundas un 5,385 stundas citu pienākumu veikšanai nedēļā) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Nākotnes iela 1 un Skolas iela 5, Vaidava, Vaidavas pagasts, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: ● īstenot izglītības programmu mācību priekšmetā ANGĻU VALODA atbilstoši Valsts pamatizglītības standartam 1.-5.klasei; ● īstenot izglītības programmu mācību priekšmetā PROFESIONĀLĀ SVEŠVALODA atbilstoši profesionālās pamatizglītības programmām; ● veicināt izglītojamo individuālo sasniegumu attīstību; ● sadarboties ar citu mācību priekšmetu skolotājiem un speciālistiem; ● organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; ● iesaistīties Iestādes īstenotajos projektos; un Jums ir: ● izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; spēja reaģēt uz izglītojamo vajadzībām; spēja motivēt izglītojamos darbam; mēs piedāvājam: ● atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” 1410,00 EUR pirms nodokļu nomaksas par pilnu slodzi (36 stundas nedēļā), kā speciālās izglītības skolotājam un 1175,00 EUR pirms nodokļu nomaksas par pilnu slodzi (30 stundas nedēļā) kā profesionālās izglītības skolotājam; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; ● personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; ● drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumentu kopijas lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: vgv.vaidava@valmiera.edu.lv, vai personīgi Iestādē, adrese: Nākotnes iela 1, Vaidava, Vaidavas pagasts, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums angļu valodas skolotāja/-as amatam” līdz 2025.gada 26.septembrim plkst.16:00. Tālrunis papildu informācijai: 29406732. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Nākotnes iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-26 Kontaktpersona: vgv.vaidava@valmiera.edu.lv 29406732

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Dizaina un mākslas vidusskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā apkopēju (1,0 likmes 40 stundas nedēļā) uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Purva iela 12, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: - veikt Iestādes ārējos sanitārās un administratīvi saimnieciskās aprūpes darbus un ārējo labiekārtojumu kopšanu; - uzturēt un rūpēties par Iestādes tīrību un kārtību; - uzkopt Iestādes telpas (gaiteņi, tualetes, darba kabineti u.c.) saskaņā ar higiēnas prasībām un telpu uzkopšanas plānu; - mazgāt grīdas, stiklotas virsmas, mazgāt logus un to rāmjus, palodzes, slaucīt putekļus no dažādām virsmām, apkopt telpaugus; - iztukšot atkritumu tvertnes; - uzkopt izglītības iestādei piegulošās teritorijas; un, ja Tev ir: - vismaz pamata izglītība; - valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; - spēja strādāt efektīvi un ātri; - spēja pārvaldīt un sabalansēt darba slodzi; - komunikācijas prasme un spēja sadarboties; mēs piedāvājam: - atalgojumu 740,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas; - iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; - darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; - drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi; - atsaucīgu kolektīvu. CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz vdmv@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Dizaina un mākslas vidusskolā, adrese: Purva iela 12, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „APKOPĒJS/-A”, līdz 2025.gada 18.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207362. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: APKOPĒJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Purva iela 12, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-18 Kontaktpersona: vdmv@valmiera.edu.lv 64207362

Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Dabas resursu pārvaldē vides inženieri (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • piedalīties vides resursu ilgtspējīgas apsaimniekošanas, vides aizsardzības, vidi saudzējošo tehnoloģiju ieviešanas projektu izstrādē un īstenošanā; • piedalīties vides pārvaldības un aizsardzības jautājumu risināšanā pašvaldības apsaimniekotajos objektos; • koordinēt un pārraudzīt pašvaldībai piederošo meliorācijas sistēmu un hidrotehnisko būvju apsaimniekošanu; • sagatavot atzinumus un nosacījumus attīstības priekšlikumiem pašvaldībai piederošo un pašvaldības nozīmes koplietošanas meliorācijas sistēmu apsaimniekošanas un aizsardzības jomā; • piedalīties piesārņoto un potenciāli piesārņoto vietu, degradēto teritoriju pārvaldībā; • koordinēt un pārraudzīt invazīvo sugu izplatības ierobežošanas pasākumus pašvaldības īpašumā vai tiesiskajā valdījumā esošajās zemēs; • sagatavot ar vides pārvaldību saistītos līgumus un vienošanās; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) vides zinātnē, inženierzinātnēs, lauksaimniecības zinātnēs vai mežzinātnēs; • darba pieredze ar vides nozari saistītā jomā vismaz trīs gadus, kā arī nozares jaunāko tendenču pārzināšana; • vides aizsardzību un pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana; • pieredze nozares terminoloģijas, ar vides nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā; • izpratne par attīstības plānošanas pamatprincipiem un teritorijas attīstības plānošanas principiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas un publiskās uzstāšanās prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt datus, strādāt intensīvi, savu pilnvaru robežās patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, radošums, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi “Vides inženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 3.oktobrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292253. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VIDES INŽENIERIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-10-03 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri