Valmieras Ziņas

No 1.maijā Gaujas Nacionālajā parkā notiks akcija “Sakrāj savu piedzīvojumu stāstu!”

Lasīšanas laiks: 2 min

Svētdien, 1.maijā, Gaujas Nacionālā parka tūrisma klasteris uzsāk akciju “Sakrāj savu piedzīvojumu stāstu!”. Akcijas laikā ceļotāji aicināti viesoties Gaujas Nacionālā parka uzņēmumos un tūrisma apskates vietās un izveidot pašiem savu unikālu suvenīru – stāstu krelles, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Gaujas Nacionālā parka tūrisma klastera pārstāve Alda Bražūne.

Gaujas Nacionālais parks ir bagātīga pasaku krātuve ar neskaitāmiem stāstiem un leģendām, ko ceļotāji var piedzīvot un pārvest mājās. Šos stāstus veido dažādi Gaujas Nacionālā parka elementi: pilis, muižas, dabas takas, klintis un ieži, savvaļas dzīvnieki, leģendu varoņi, aktīvās atpūtas piedāvājumi, restorāni un citi. Visus šos notikumus kā zilgani sudrabains dzīpars caurvij Gauja, kuras abus galus sasienot kopā, izveidojas stāstu krelles. Tās ikvienam ceļotājam saglabās sajūtas par pieredzēto. Stāstu krelles pastāstīs citiem par redzēto un piedzīvoto Gaujas Nacionālajā parkā, kā arī mudinās viņus doties uz Gaujas Nacionālo parku, lai paši radītu savu piedzīvojuma stāstu.

Akcijas laikā Gaujas Nacionālā parka tūrisma klasteris aicina apmeklēt 60 uzņēmumus un tūrisma objektus. Katrā vietā, izmantojot pakalpojumus vismaz 10 eiro vērtībā un uzrādot akcijas ķēdīti, iegūsiet krāsainu, speciāli katram objektam veidotu piekariņu, ko ievērt savās piedzīvojumu stāstu krellēs.

Akcijas bukletu un akcijas ķēdīti ar “Enter Gauja” logo, kurai piestiprināt citus piekariņus, bez maksas varēs saņemt visos Gaujas Nacionālā parka tūrisma informācijas centros (Siguldas,Valmieras, Cēsu, Līgatnes, Amatas, Pārgaujas, Priekuļu, Valmiermuižas), Inčukalna Klientu apkalpošanas centrā, kā arī Gūtmaņalas un Līgatnes dabas taku informācijas centros.

Akcija “Sakrāj savu piedzīvojumu stāstu” sāksies 2016.gada 1.maijā un ilgs līdz 1.septembrim vai kamēr kreļļu piekariņi būs pieejami pie tās dalībniekiem. Par uzņēmumiem, kuru piekariņi būs beigušies, informēsim interneta vietnē www.entergauja.lv, arī atrodama informācija par akcijas noteikumiem un tās dalībniekiem.

Vietnē www.entergauja.lv ceļotāji var uzzināt arī visu par daudzveidīgajām atpūtas iespējām Latvijas lielākājā un senākajā nacionālajā parkā, lejupielādēt tūrisma ceļvežus un gatavus dabas tūrisma maršrutus, kā arī, iepazītoties ar apskates objektiem, veidot maršrutus paši pēc saviem ieskatiem.

“Enter Gauja” ir stāstiem un noslēpumiem bagāts reģions pašā Latvijas sirdī, kam cauri vijas teiksmainā Gauja. Kopš neatminamiem laikiem te risinājušies leģendām apvīti notikumi, kuru teiksmainie stāsti dzīvo joprojām. Vēstures elpu un dabas pirmatnīgumu šeit caurauž dzīva kultūras vide un daudzveidīgas aktīvās atpūtas iespējas.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Matīšu Tautas nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Matīšu Tautas namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 16, Matīši, Matīšu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Amata mērķis: · Nodrošināt digitālās vides nepārtrauktu attīstību un darbspēju, pārvaldīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) infrastruktūru, nodrošinot efektīvu, drošu un mūsdienīgu atbalstu visiem lietotājiem – darbiniekiem un izglītojamajiem. · Veidot un īstenot ilgtspējīgu IKT attīstības stratēģiju atbilstoši Valmieras tehnikuma mērķiem un valsts digitālās transformācijas virzieniem Galvenie pienākumi: · Administrēt datortīklus, serverus un datortehniku – nodrošināt to darbspēju, konfigurēšanu un profilaktisko apkopi Plānot un koordinēt IKT iepirkumus: izstrādāt tehniskās specifikācijas, uzraudzīt piegādes, pārbaudīt kvalitāti, sekot garantijas saistībām Nodrošināt IKT incidentu uzraudzību, dokumentēšanu un risināšanu – tostarp drošības pārkāpumu gadījumā Plānot un uzturēt IKT infrastruktūras kartējumu, dokumentāciju un sistēmu pārraudzības ierakstus Nodrošināt informācijas sistēmas drošību Administrēt un pārvaldīt elektronisko skolvadības sistēmu E-klase, dokumentu un darbplūsmas vadības sistēmu Namejs, u.c. Koordinēt sadarbību ar informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem drošības jautājumos (hostings, e-klase, datu glabāšanas pakalpojumi) Informēt darbiniekus un izglītojamos par informācijas drošības pamatprincipiem, koordinēt kiberdrošības apmācības Piedalīties projektu sagatavošanā un īstenošanā, kas saistīti ar datortīklu, sistēmu, informācijas tehnoloģiju, datortehnikas uzlabošanu un tml. Prasības: · Augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā · Vismaz 3 gadu pieredze darbā informācijas tehnoloģiju jomā · Spēja saprast iekārtu tehnisko dokumentāciju, instrukcijas un lietot iegūto informāciju darba procesā · IKT jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana · Pārzināt darbā lietojamo tehnisko līdzekļu un tehnoloģisko iekārtu darbības principus un lietošanas noteikumus · Spēja sistemātiski analizēt IKT riskus un ieviest aizsardzības pasākumus Latviešu valodas prasme Augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1)  Spēja sagatavot tehnisko dokumentāciju, izglītojošus materiālus un instrukcijas Augsta atbildības sajūta, prasme veikt darbu patstāvīgi, plānojot un nosakot termiņus Pozitīva attieksme pret darbu, augsta saskarsmes kultūra Prasme saskatīt nepieciešamību optimizēt darba procesus, īpaši izmantojot elektronisko tehnoloģiju priekšrocības Tālrunis informācijai: Administratīvās nodaļas vadītāja Laima Studenkova-Jolkina, tālr. 26450931. CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv. Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju administratora vakancei” līdz 2025.gada 8.septembrim. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-08 Kontaktpersona: Laima Studenkova - Jolkina Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri