Valmieras Ziņas

Naukšēnu novada iedzīvotājiem nākamā gada janvārī paaugstināsies maksa par komunālajiem pakalpojumiem

Lasīšanas laiks: < 1 min

No 2020.gada 1.janvāra stāsies spēkā jauni tarifi par Naukšēnu novada pašvaldības dzīvokļu un komunālās saimniecības sniegtajiem pakalpojumiem, aģentūru LETA informēja novada sabiedrisko attiecību speciāliste Nora Kārkliņa.

Viņa stāstīja, ka Naukšēnu novada domes sēdē tika apstiprināti jauni tarifi par Naukšēnu novada pašvaldības dzīvokļu un komunālās saimniecības sniegtajiem pakalpojumiem.

Ūdens no nākamā gada 1.janvāra maksās 0,90 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN) par kubikmetru. Patlaban ūdens tarifs ir 0,75 eiro par kubikmetru. Par kanalizācijas un notekūdeņu pakalpojumiem no nākamā gada būs jāmaksā 1,15 eiro par kubikmetru, kas būs par desmit centiem vairāk nekā patlaban.

Savukārt par siltumenerģiju fiziskas personas maksās 52,81 eiro ar PVN par vienu megavatstundu, savukārt juridiskām personām – 57,05 eiro ar PVN. Pašlaik siltumenerģija Naukšēnu novada iedzīvotājiem maksā 42,50 eiro bez PVN par vienu megavatstundu.

Patlaban esošie tarifi ir spēkā no 2018.gada 1.janvāra.

Kārkliņa norādīja, ka Naukšēnu novada pašvaldība aicina iedzīvotājus veikt maksājumus par līdz šim saņemtajiem pakalpojumiem.

Līdz 2019.gada 30.septembrim parādsaistības par apkuri bija 19 070 eiro, par silto ūdeni 2 063 eiro, par auksto ūdeni 5 310 eiro, par notekūdeņu savākšanu 5 331 eiro. Lielākais parāds par apkuri pašvaldībā ir 6 206 eiro, piebilda Kārkliņa.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Amata mērķis: Nodrošināt Valmieras tehnikuma finanšu un materiālo resursu efektīvu un likumīgu pārvaldību, plānojot un uzraugot budžetu, kā arī nodrošinot finanšu analīzi un kontroli Galvenie pienākumi: · Vadīt un koordinēt Resursu nodrošinājuma nodaļas darbu Plānot un uzraudzīt budžetu, finanšu plūsmas un projektu līdzekļus Nodrošināt finanšu uzskaiti, atskaites un kontroli sistēmā Horizon Organizēt inventarizācijas procesu un analizēt to rezultātus Sagatavot maksas pakalpojumu ieņēmumu aprēķinus Analizēt finanšu un saimnieciskās darbības rādītājus, sniegt priekšlikumus efektivitātes uzlabošanai Uzraudzīt infrastruktūras un materiālo resursu uzturēšanu Prasības: · Augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā · Praktiskā darba pieredze grāmatvedībā, ekonomista, finansista vai auditora amatā vismaz 2 gadi · Pieredze vadošā amatā vismaz 1 gads · Pieredze darbā ar finanšu vadības resursu sistēmu Horizon · Vēlama pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu Namejs · Vēlama pieredze un zināšanas saimnieciskā darba un materiāltehniskā nodrošinājuma organizēšanā · Pieredze dokumentu pārvaldībā, vēlams dokumentu un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē · Valsts valodas prasme augstākais līmenis 2.pakāpe (C2). · Pieredze un prasme darbā ar datoru un biroja programmatūru (Word, Excel, PowerPoint). Augsta atbildības sajūta, spēja attīstīt idejas un patstāvīgi pieņemt lēmumus Pozitīva attieksme pret darbu, augsta saskarsmes kultūra Labas analītiskās un plānošanas spējas, prasme darbu koordinēšanā Tālrunis informācijai: direktore Vineta Melngārša, tālr. 29194941 CV, motivācijas vēstuli, iekļaujot detalizētu prasību atbilstības aprakstu, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Resursu nodrošinājuma nodaļas vadītāja -finansista vakancei” līdz 2025.gada 17.novembrim. Kandidāti, kuru iesniegtais pieteikums atbildīs izvirzītajām prasībām, tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē Profesija: Pamatdarbības atbalsta struktūrvienības VADĪTĀJS/ DIREKTORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-17 Kontaktpersona: Vineta Melngārša Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Kļūsti par daļu no Food Union komandas AS “RĪGAS PIENA KOMBINĀTS” aicina pievienoties savai komandai Elektroiekrāvēja operatoru gatavās produkcijas noliktavā Valmierā, Rīgas iela 93, Valmiera, Valmieras nov. Pienākumi: · Veikt iekraušanas - izkraušanas darbus atbilstoši darba drošības noteikumiem, izmantojot elektroiekrāvēju; · Spēja ievadīt informāciju datu uzskaites programmā, kā arī sastādīt un izdrukāt pavaddokumentus; · Veikt dažādus citus noliktavas darbus. Prasības: · Elektroiekrāvēja vadītāja apliecība; · Labas datorprasmes, MS Office; · Spēja veikt fizisku darbu; · Iespēja strādāt maiņās (8-12 st.maiņa); · Augsta atbildības sajūta. Piedāvājam: · Lielisku darba pieredzi lielākajā piena pārstrādes uzņēmumā Latvijā; · Kolēģu atbalstu un apmācības darbu uzsākot; · Darba samaksu no 990 līdz 1200 EUR (bruto) pirms nodokļu nomaksas; · Bezmaksas uzņēmuma produkcijas grozu katru mēnesi; · Karjeras izaugsmes iespējas; · Veselības apdrošināšanu. Pieteikumus lūgums sūtīt uz e-pastu: valmieras.piens@foodunion.com.  Sazināsimies ar Tevi, ja tiksi izvirzīts nākamai atlases kārtai. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka AS “Rīgas piena kombināts”, reģ. nr. 40003017441, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: Elektroiekrāvēja OPERATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 93, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-07 Kontaktpersona: CV ar vakances norādi sūtīt uz sannija.novika@foodunion.com, t. 27883303. Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri