Valmieras Ziņas

llgstošais siltumapgādes pārtraukums Valmierā saistīts ar objektu pieslēgšanu jaunizbūvētajai siltumtrasei

Daudzos Valmieras namos vasaras beigas un mācību gada sākums jāsagaida, nesaņemot siltumapgādes pakalpojumu – karsto ūdeni. Šogad ilgstošais siltumapgādes pārtraukums saistīts ar objektu pieslēgšanu jaunizbūvētajai siltumtrasei, lai 2020./2021.gada apkures sezonā siltumenerģiju piegādātu no jaunās katlumājas Dakstiņu ielā 1, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste vides komunikācijā Līga Bieziņa.

Lēmums par katlumājas Dakstiņu ielā 1 būvniecību bija saistīts ar nepieciešamību paaugstināt energoefektivitāti siltumavotos, tai skaitā samazināt CO2 saturu kurināmajā un tādējādi nodrošināt Valmieras siltumapgādes sistēmu atbilstību Eiropas Savienības vides aizsardzības prasībām. Lēmumu par katlu mājas būvniecību Valmieras pilsētas pašvaldības dome 2017. gada 21. decembrī pieņēma, pamatojoties uz pētījuma “Valmieras pilsētas centra rajona centralizētās siltumapgādes un rekonstrukcijas plāna izstrāde” secinājumiem, kur norādīta nepieciešamība diversificēt siltumenerģijas ražošanā izmantojamo kurināmo veidus un tādējādi nodrošināt stabilu un izmaksu efektīvu siltumenerģijas ražošanu.

Vienlaikus tiek izbūvēti jauni un pārbūvēti esošie siltumapgādes tīkli, lai jaunajā katlumājā saražoto siltumenerģiju varētu piegādāt pilsētas namiem, 2020./2021.gada apkures sezonā siltumenerģiju nodrošinot no jaunās katlumājas.

Šobrīd ir uzsākta izbūvētās maģistrālās siltumtrases savienošana ar objektiem, kuri iepriekš saņēma siltumenerģiju no vecās katlumājas Rīgas ielā 25. Objektu savienošanai ar jauno katlumāju nepieciešams secīgi veikt montāžas darbus, ievērojot tehnoloģisko procesu. Vispirms metināmie cauruļvadu posmi tiek atslēgti no darbībā esošajām siltumtrasēm, un no tiem tiek iztukšots tehniskais ūdens. Pēc tam seko cauruļvadu sametināšana, pēc tās – metināšanas šuvju kvalitātes pārbaude. Pēc pārbaudes un savienojumu montāžas cauruļvadi atkal tiek uzpildīti ar tehnisko ūdeni un tiek veikta atgaisošana. Kad visi šie posmi sekmīgi pabeigti, cauruļvados tiek atjaunota cirkulācija. Tikai tad objektus pakāpeniski varēs pieslēgt pie jaunizbūvētās siltumtrases. Papildus tam tiek veikta arī veco siltumtrases posmu demontāža, kas nozīmē palielinātu darba apjomu un laiku.

Ņemot vērā būvdarbu apjomu, minētie darbi ir laikietilpīgi. Tā kā darbi saistīti ar jaunās maģistrālās siltumtrases pieslēgumu un savienošanu ar esošajiem maģistrālajiem siltumtīkliem, vienlaikus nepieciešams atslēgums tik lielam skaitam objektu.

Šobrīd tie saistīti ar Dārza, Annas, Beātes un Andreja Upīša ielās esošo dzīvojamo māju un iestāžu pieslēgšanu jaunizbūvētajai siltumtrasei, kā arī tās savienošanu ar esošiem maģistrālajiem siltumtīkliem. Taču sakarā ar pievienošanas darbu turpināšanu no 24. augusta atslēgums nepieciešams plašākam skaitam objektu. Plašāka informācija šeit.

Projekta īstenošanā iesaistītās puses, Valmieras pilsētas pašvaldība un SIA “Valmieras ūdens”, atvainojas par radītajām ilgstošajām neērtībām un lūdz valmieriešu sapratni un pacietību. Šādi apjomīgi siltumtrašu pārbūves darbi nenotiek katru gadu, taču ir ļoti nepieciešami. Pēc darbu veikšanas saņemtie pakalpojumi būs kvalitatīvāki, ekonomiski izdevīgāki un videi draudzīgāki.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA „VTU Valmiera” Reģ. Nr. 40003004220 aicina darbā AUTOBUSA VADĪTĀJU Rūjienas autoostā DARBA PIENĀKUMI: pasažieru pārvadāšana ar autobusu saskaņā ar grafiku darbs ar kases aparātu biļešu pārdošana pasažieriem pasažieru apkalpošana PRASĪBAS PRETENDENTIEM: vidējā izglītība D kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība ar ierakstu par profesionālajām zināšanām (95.kods) labas saskarsmes un komunikācijas prasmes latviešu valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas atbilstoši darba raksturam UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: ·darbu stabilā uzņēmumā ·darba samaksu 800 – 1100 EUR (bruto) ·sociālās garantijas ·dinamisku un profesionālu darba vidi · profesionālu apmācību un karjeras izaugsmes iespējas Īsu profesionālās dzīves aprakstu (CV) - ar norādi „Autobusa vadītājs Rūjienas autoostā” iesniegt: ·sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv ·personīgi Rūjienas autoostas kasē Brīvības ielā 12,Rūjienā,Rūjienas novadā,LV-4240 vai SIA „VTU Valmiera” administrācijas ēkas „Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads, 205. kabinetā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 · Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informācija: 26481361 * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: AUTOBUSA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 12, Rūjiena, Rūjienas nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-02-18 Kontaktpersona: CV ar norādi „Autobusa vadītājs Valmieras autoparkā” sūtīt uz info@vtu-valmiera.lv Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:kristaps.lapsa@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:rihards.veide@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri