Valmieras Ziņas

Limbažos veidos uzņēmējdarbības un sociālās uzņēmējdarbības atbalsta centru

Lasīšanas laiks: 2 min

Limbažu novada pašvaldība pieņēmusi lēmumu Limbažos veidot uzņēmējdarbības un sociālās uzņēmējdarbības atbalsta centru, informēja Limbažu novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Aija Kamala.

“Kā jau vairakkārt norādījis Limbažu novada pašvaldības Domes priekšsēdētājs Didzis Zemmers, uzņēmējdarbības veicināšana ir viena no galvenajām pašvaldības prioritātēm, jo līdz ar jaunu uzņēmumu veidošanos vai esošo uzņēmumu paplašināšanos, Limbažu novadā veidojas papildus darba vietas. Jau vairakkārt esam informējuši par pašvaldības konkursu topošo uzņēmēju atbalstam, kura ietvaros iespējams saņemt pašvaldības finansējumu 3000 eiro apmērā, tāpat arī pašvaldība strādā pie ERAF finansējuma piesaistes uzņēmējdarbības atbalsta infrastruktūras attīstībai, dodot iespēju paplašināties jau esošajiem novada uzņēmumiem vai veidoties jauniem uzņēmumiem. Limbažu novada pašvaldībā jau vairākus gadus darbojas gan uzņēmējdarbības attīstības speciālists, gan Limbažu novada uzņēmēju konsultatīvā padome, tomēr līdz šim pašvaldībai nebija iespēja nodrošināt piemērotas telpas ne uzņēmēju konsultatīvajai padomei, ne uzņēmējdarbības speciālistam vai jaunajiem uzņēmējiem un sociālās uzņēmējdarbības mērķgrupai, kurā ietilpst cilvēki ar īpašām vajadzībām, pensijas vecuma cilvēki u.c.,” pastāstīja A.Kamala.

Uzņēmējdarbības un sociālās uzņēmējdarbības atbalsta centrā būs iespēja iegūt informāciju par ES fondu apguvi, saņemt konsultācijas, rīkot konferences, sanāksmes, piedalīties dažādās apmācībās u.c.

Pašvaldība Uzņēmējdarbības un sociālās uzņēmējdarbības atbalsta centru izvietos ēkā – Burtnieku ielā 2, Limbažos. Šobrīd noslēgts līgums par ēkas pārbūves projekta aktualizāciju un telpu pielāgošanu augstāk minētā atbalsta centra izveidei. Pārbūves projekta aktualizāciju plānots pabeigt līdz šī gada 23.decembrim, bet iepirkumu ēkas pārbūvei izsludināt 2017.gada sākumā. Ēkas pārbūvei un Uzņēmējdarbības un sociālās uzņēmējdarbības atbalsta centra izveidei, pašvaldība saņems Valsts budžeta finansējumu 200 000 EUR apmērā.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri