Valmieras Ziņas

Kocēnu novada pašvaldība ārkārtējās situācijas laikā nodrošinās brīvpusdienas vairākām izglītojamo grupām

Lasīšanas laiks: 3 min

Kocēnu novada domes ārkārtas sēdē 6. aprīlī pieņemts lēmums nodrošināt iespēju saņemt brīvpusdienas pārtikas pakas veidā šādām izglītojamo grupām:

  • Kocēnu novada administratīvajā teritorijā dzīvesvietu deklarējušiem 1. – 9. klases skolēniem, kuri nāk no trūcīgām, maznodrošinātām vai daudzbērnu ģimenēm (neatkarīgi no izglītības ieguves formas vai vietas), kā arī skolēniem no ģimenēm, kuras finansiāli ietekmējusi Covid-19 izraisītā krīze;
  • Kocēnu novada administratīvajā teritorijā dzīvesvietu deklarējušajiem pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņiem, kuri nāk no trūcīgām, maznodrošinātām vai daudzbērnu ģimenēm, kā arī audzēkņiem no ģimenēm, kuras finansiāli ieteikmējusi Covid-19 izraisītā krīze, pie nosacījuma, ka audzēkņi neapmeklē pirmsskolas izglītības iestādi ārkārtējās situācijas laikā.

Savukārt Kocēnu novada izglītības iestāžu izglītojamajiem, kuru deklarētā dzīvesvieta nav Kocēnu novada administratīvajā teritorijā un kuru ģimenes ir finansiāli ietekmējusi Covid-19 izraisītā krīze, kā arī ģimenei nav piešķirtas brīvpusdienas no citas pašvaldības, brīvpusdienas tiks nodrošinātas, sadarbojoties ar pašvaldību, kurā izglītojamais deklarēts.

Kas ir Covid-19 ietekme?

Covid-19 izraisītā krīzes finansiālā ietekme – ja izglītojamā likumiskajiem pārstāvjiem (vienam vai abiem) valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas ietekmē ir izbeigtas darba attiecības, piešķirts darba atvaļinājums bez darba algas saglabāšanas vai samazināta darba par 30% un vairāk.

Kā saņemt atbalstu?

Vienam no izglītojamā vecākiem (likumiskajiem pārstāvjiem) jāaizpilda pieteikuma veidlapa, kas publicēta Kocēnu novada pašvaldības mājaslapā www.kocenunovads.lv, un tā jāiesniedz:

  • Kocēnu novada izglītības iestāžu 1. – 9. klašu skolēniem: e-klases sistēmā;
  • Kocēnu novada pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņiem: jānosūta uz izglītības iestādes e-pasta adresi: Jura Neikena Dikļu pamatskolas pirmsskolas izglītības grupas (Dikļi, Zilaiskalns): cielavina@kocenunovads.lv, Kocēnu novada pirmsskolas izglītības iestāde “Auseklītis” (Bērzaine, Kocēni, Rubene): auseklitis@kocenunovads.lv;
  • Kocēnu novadā deklarētajiem izglītojamiem, kuri mācās citas pašvaldības izglītības iestādē: Kocēnu novada Izglītības pārvaldei uz e-pastu: izglitiba@kocenunovads.lv.

Kā pieņems lēmumu par brīvpusdienu piešķiršanu?

Sociālais dienests apstrādās iesniegto informāciju no izglītības iestādēm un Izglītības pārvaldes, izmantojot pieejamās datu bāzes, un pieņems lēmumu par brīvpusdienu piešķiršanu.

Kas nodrošinās pārtikas pakas sagatavošanu un kāds būs tās saturs?

Pārtikas pakas sagatavos SIA “Vectēvs”, ar kuru Kocēnu novada dome noslēgusi līgumu par ēdināšanas pakalpojumu nodrošināšanu Kocēnu novada izglītības iestādēs.

Pakas saturu veidos tā, lai vecāki no tajā pieejamajiem produktiem varētu pagatavot bērnam maltīti. Tajā būs iekļauti dārzeņi, augļi, maize, graudaugu produkti, gaļas produkti, piena produkti u.c. Pārtikas pakas saturs katru nedēļu būs atšķirīgs.

Pārtikas pakas saturs naudas izteiksmē atbildīs summai 13 eiro vienai mācību nedēļai jeb 2,60 eiro dienā.

Kā notiks brīvpusdienu piegāde?

Brīvpusdienas (pārtikas pakas) tiks piegādātas vienu reizi nedēļā Kocēnu novada administratīvajā teritorijā un to veiks Kocēnu novada izglītības iestādes, iepriekš sazinoties ar vecākiem, lai informētu par saņemšanas datumu, laiku un vietu.

Lai saņemtu pārtikas paku, būs jāuzrāda skolēna apliecība. Šis nosacījums neattiecas uz pirmsskolas izglītības iestāžu audzēkņiem.

Izglītojamā likumiskajam pārstāvim katras nedēļas pirmdienā būs jānosūta apliecinājums par brīvpusdienu saņemšanu, izmantojot to pašu saziņas veidu, ko lietoja, lai pieteiktos brīvpusdienu saņemšanai.

Savukārt Kocēnu novada izglītības iestāžu izglītojamajiem, kuru deklarētā dzīvesvieta nav Kocēnu novada administratīvajā teritorijā, brīvpusdienas tiks nodrošinātas, sadarbojoties ar pašvaldību, kurā izglītojamais deklarēts.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

GALVENIE DARBA PIENĀKUMI: Kreditoru uzskaite - ienākošo rēķinu apstrāde, grāmatošana, kontrole; Ienākošo rēķinu nodokļu (PVN un UIN) uzskaite grāmatvedībā atbilstoši LR likumdošanai; Pamatlīdzekļu rēķinu apstrāde; Savstarpējo realizācijas rēķinu izrakstīšana; Avansa norēķinu un NĪN grāmatošana; Savstarpējo norēķinu salīdzināšana; Dalība ikmēneša un gada slēgšanas procesā; Dalība dažādos grāmatvedības procesos un projektos.  MĒS PIEDĀVAJAM: Profesionālas pilnveides iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; Mūsdienīgu un ērtu darba vidi Beātes ielā 5, Valmierā, LV-4201; Pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu sākot no EUR 1400 pirms nodokļu nomaksas. GALVENĀS PRASĪBAS: Izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā; Darba pieredze līdzvērtīgā amatā; Izcilas iemaņas ar MS Office, pieredze darbā ar MS Navision; Vēlme nepārtraukti attīstīties, apgūt jaunas prasmes un rīkus; Prasme plānot savu laiku, noteikt prioritātes; Augsta atbildības sajūta, precizitāte; Labas saskarsmes prasmes; Teicamas latviešu valodas zināšanas. Pieteikumu sūtīt uz e-pasta adresi - ruta.lacberga@bonotimber.com Profesija: GRĀMATVEDIS (CETURTĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Bankas / Apdrošināšana / Finanses/Grāmatvedība Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-09 Kontaktpersona: Rūta Lacberga

Pieaugot pasūtījumiem, aicinām pievienoties saldējuma ražotājus “Rūjienas saldējums” komandai! Mēs Tev uzticēsim: Veikt darbu pie ražošanas līnijām saldējuma ražotnē; Veikt gatavās produkcijas, iepakojuma kvalitātes, marķējuma novērtēšanu; Veikt citus līdzīga rakstura uzdevumus pēc maiņas vadītāja norādēm. No Tevis sagaidām: Precizitāti, atbildības sajūtu, spēju produktīvi darboties intensīvos darba apstākļos; Spēju strādāt maiņu grafikā; Vēlmi mācīties un apgūt jaunas prasmes; Medicīnisko izziņu Nr. 027/u. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1000 – 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas; Darba attiecības līdz 2025.gada 30.septembrim; Sociālās garantijas; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Darbu maiņu grafikā – dienas un nakts maiņas; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Iespēju iegādāties saldējumu par darbiniekiem draudzīgām cenām; Draudzīgu kolektīvu. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) līdz 30.maijam uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: CEHA STRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 5 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-30 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Mūsu partneri