Valmieras Ziņas

Kā nokļūt Google meklētāja TOP rezultātos?

Lasīšanas laiks: 4 min

Viens no mērķiem, ko sev uzstāda uzņēmumi, kuri darbojas interneta vidē, ir nokļūšana pēc iespējas augstāk Google meklējumos. Kāpēc tas ir tik svarīgi, un ko lietas labā darīt? Iegūsti atbildes uz šiem jautājumiem raksta turpinājumā!

Kāpēc atrasties Google meklējumu augšgalā ir tik svarīgi?

39% – pēc 2020. gada maijā iegūtiem pētījuma datiem (to veica Mastercard un Finanšu nozares asociācija sadarbībā ar pētījumu centru SKDS) tik daudz Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi mēnesī iepērkas internetā, un šāda prakse kļūst aizvien izplatītāka. 70% respondentu arī norādīja, ka viņiem kopumā ir svarīgi, lai preces būtu iespējams iegādāties internetā.

Taču kā visbiežāk cilvēki atrod sev nepieciešamās preces un pakalpojumus internetā? Meklētājservisā (visbiežāk – Google) ievadot kādu atslēgvārdu/-us, piemēram, jaunas ziemas riepas, lēti mobilie telefoni vai datoru remonts. Vari trīsreiz minēt, pie kuriem uzņēmumiem pirkums tiek veikts biežāk – pie tiem, kuru mājaslapa pēc konkrētā meklējuma atrodas 1., vai 14. Google meklējumu lapā.

Divi efektīvi veidi, kā sasniegt Google TOP pozīcijas

Foto: Pixabay.com

Ja vēlies, lai arī tavs uzņēmums, Google ievadot kādus noteiktus atslēgvārdus, atrastos pietiekami saredzamā pozīcijā, iecienītākie risinājumi ir divi: Google Ads un SEO (Search engine optimization) jeb meklētāju optimizācija.

1. veids: Google Ads

Šis ir salīdzinoši ātrs veids, kā kļūt redzamam – Google Ads piedāvā iespēju maksāt par to, lai reklāma būtu redzama lapas augšpusē vai apakšpusē (ar norādi Reklāma vai Ad), un no tā, kur reklāma atrodas, atkarīga tās cena. Tāpat cenu ietekmē vairāki citi faktori, piemēram, konkrētie atslēgvārdi un konkurences līmenis, kurā uzņēmums darbojas. Šī risinājuma priekšrocība: rezultāts ir redzams uzreiz, kā arī jāmaksā tikai par reālām darbībām, proti, klikšķiem (tāpēc Google Ads tiek dēvētas par PPC (Pay-per-click) reklāmām). Arī budžetu iespējams ērti regulēt – atliek vien noteikt konkrētu slieksni, pēc kura sasniegšanas reklāmas vairs netiks rādītas.

2. veids: SEO jeb meklētāju optimizācija

Šis ir organisks veids, kā nokļūt TOP rezultātos Google lapās. Skaidrojot ļoti vienkāršoti, SEO optimizācija ir mājaslapas pielāgošana Google algoritmiem – ja tava uzņēmuma vietne tiem šķitīs pievilcīga, mājaslapa, Google meklējot noteiktas frāzes un vārdus, automātiski parādīsies labākajās pozīcijās. Lūk, daži no aspektiem, ko sevī ietver SEO optimizācija:

  • mājaslapas satura radīšana un pielāgošana SEO vajadzībām (strukturēšana, atslēgvārdu iekļaušana, un daudzas citas darbības);
  • saites jeb linki uz tava uzņēmuma mājaslapu;
  • mājaslapas lietošanas ērtums un ātrums;
  • atbilstošu domēnu un URL struktūru izveide;
  • mājaslapas pielāgošana dažādām platformām (laptopiem un personālajiem datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem).

Kā jau droši vien saproti, mērķu sasniegšanai ar meklētāju optimizāciju nepieciešama profesionāla stratēģija, līdzekļi, un arī laiks, taču SEO sniegtie rezultāti nes rezultātus ilgtermiņā.

Darīt pašiem vai meklēt speciālistus?

Foto: Freepik.com

Nav noslēpums, ka gan Google Ads, gan SEO optimizācijas ieviešanai nepieciešamas specifiskas zināšanas, tāpēc uz apakšvirsrakstā uzdoto jautājumu atbilde ir visai vienkārša – jāizvēlas attiecīgās nozares eksperti. Google Ads gadījumā ir jāzina virkne nianšu, un to neievērošana ne vien ietekmēs kampaņas rezultātus, bet arī būtiski palielinās iztērētās naudas apjomu. Tas pats attiecas arī uz SEO optimizāciju, turklāt Google algoritmi nemitīgi attīstās un mainās, tāpēc darbības, kas derēja vakar, šodien var arī nestrādāt.

Ja vēlies, lai arī tava uzņēmuma mājaslapa atrastos Google labākajās pozīcijās, ienāc Infinitum.agency – šajā digitālā mārketinga aģentūrā darbojas augstākā līmeņa SEO un digitālās reklāmas (tostarp Google Ads) speciālisti ar daudzu gadu pieredzi attiecīgajā nozarē!

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Promo Cash & Carry  Ed. Lācera iela 4, Valmierā  aicina savai komandai pievienoties  tirdzniecības zāles darbinieku/-ci "Frozen" (-18 grādi) nodaļā.Darba apraksts:- Izvietot preci saldētavās un tirdzniecības zāles plauktos;- Sekot līdzi preču apritei un derīguma termiņiem;- Uzturēt kārtību ledusskapī un tirdzniecības zālē;- Atbilstoši prasībām, izvietot cenu zīmes un reklāmas materiālus.Prasības:- Spēja veikt fizisku darbu;- Vēlama iepriekšējā pieredze tirdzniecībā;- Augsta precizitāte un atbildības sajūta.Uzņēmums piedāvā:- Atalgojumu 650.00 - 675.00EUR uz rokas;- Apmācības darba vietā;- Bezmaksas tēju un kafiju;- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;- Apmaksātu obligāto veselības pārbaudi;- Redzes korekcijas līdzekļu kompensāciju;- Draudzīgas cenas PROMO Cash&Carry produktiem;- Labus piedāvājumus pie sadarbības partneriem (piemēram mobilo sakaru pakalpojumiem).Lūgums sūtīt pieteikumu un sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām. Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks aicināti uz nākamo atlases kārtu - darba pārrunām.Jūsu personas dati, kas ietverti CV un citos dokumentos, kas pievienoti klāt darba pieteikumam, tiks apkopoti, apstrādāti un uzglabāti saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu, kā arī SIA “Sanitex” Privātuma politiku. Profesija: TIRDZNIECĪBAS ZĀLES DARBINIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Eduarda Lācera iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-04-26 Darba sākšanas datums: 2024-04-19 Kontaktpersona: Tālrunis: 22309306 E-pasts: ieva.sp@sanitex.eu

Mūsu partneri