Valmieras Ziņas

Kā nokļūt Google meklētāja TOP rezultātos?

Viens no mērķiem, ko sev uzstāda uzņēmumi, kuri darbojas interneta vidē, ir nokļūšana pēc iespējas augstāk Google meklējumos. Kāpēc tas ir tik svarīgi, un ko lietas labā darīt? Iegūsti atbildes uz šiem jautājumiem raksta turpinājumā!

Kāpēc atrasties Google meklējumu augšgalā ir tik svarīgi?

39% – pēc 2020. gada maijā iegūtiem pētījuma datiem (to veica Mastercard un Finanšu nozares asociācija sadarbībā ar pētījumu centru SKDS) tik daudz Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi mēnesī iepērkas internetā, un šāda prakse kļūst aizvien izplatītāka. 70% respondentu arī norādīja, ka viņiem kopumā ir svarīgi, lai preces būtu iespējams iegādāties internetā.

Taču kā visbiežāk cilvēki atrod sev nepieciešamās preces un pakalpojumus internetā? Meklētājservisā (visbiežāk – Google) ievadot kādu atslēgvārdu/-us, piemēram, jaunas ziemas riepas, lēti mobilie telefoni vai datoru remonts. Vari trīsreiz minēt, pie kuriem uzņēmumiem pirkums tiek veikts biežāk – pie tiem, kuru mājaslapa pēc konkrētā meklējuma atrodas 1., vai 14. Google meklējumu lapā.

Divi efektīvi veidi, kā sasniegt Google TOP pozīcijas

Foto: Pixabay.com

Ja vēlies, lai arī tavs uzņēmums, Google ievadot kādus noteiktus atslēgvārdus, atrastos pietiekami saredzamā pozīcijā, iecienītākie risinājumi ir divi: Google Ads un SEO (Search engine optimization) jeb meklētāju optimizācija.

1. veids: Google Ads

Šis ir salīdzinoši ātrs veids, kā kļūt redzamam – Google Ads piedāvā iespēju maksāt par to, lai reklāma būtu redzama lapas augšpusē vai apakšpusē (ar norādi Reklāma vai Ad), un no tā, kur reklāma atrodas, atkarīga tās cena. Tāpat cenu ietekmē vairāki citi faktori, piemēram, konkrētie atslēgvārdi un konkurences līmenis, kurā uzņēmums darbojas. Šī risinājuma priekšrocība: rezultāts ir redzams uzreiz, kā arī jāmaksā tikai par reālām darbībām, proti, klikšķiem (tāpēc Google Ads tiek dēvētas par PPC (Pay-per-click) reklāmām). Arī budžetu iespējams ērti regulēt – atliek vien noteikt konkrētu slieksni, pēc kura sasniegšanas reklāmas vairs netiks rādītas.

2. veids: SEO jeb meklētāju optimizācija

Šis ir organisks veids, kā nokļūt TOP rezultātos Google lapās. Skaidrojot ļoti vienkāršoti, SEO optimizācija ir mājaslapas pielāgošana Google algoritmiem – ja tava uzņēmuma vietne tiem šķitīs pievilcīga, mājaslapa, Google meklējot noteiktas frāzes un vārdus, automātiski parādīsies labākajās pozīcijās. Lūk, daži no aspektiem, ko sevī ietver SEO optimizācija:

  • mājaslapas satura radīšana un pielāgošana SEO vajadzībām (strukturēšana, atslēgvārdu iekļaušana, un daudzas citas darbības);
  • saites jeb linki uz tava uzņēmuma mājaslapu;
  • mājaslapas lietošanas ērtums un ātrums;
  • atbilstošu domēnu un URL struktūru izveide;
  • mājaslapas pielāgošana dažādām platformām (laptopiem un personālajiem datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem).

Kā jau droši vien saproti, mērķu sasniegšanai ar meklētāju optimizāciju nepieciešama profesionāla stratēģija, līdzekļi, un arī laiks, taču SEO sniegtie rezultāti nes rezultātus ilgtermiņā.

Darīt pašiem vai meklēt speciālistus?

Foto: Freepik.com

Nav noslēpums, ka gan Google Ads, gan SEO optimizācijas ieviešanai nepieciešamas specifiskas zināšanas, tāpēc uz apakšvirsrakstā uzdoto jautājumu atbilde ir visai vienkārša – jāizvēlas attiecīgās nozares eksperti. Google Ads gadījumā ir jāzina virkne nianšu, un to neievērošana ne vien ietekmēs kampaņas rezultātus, bet arī būtiski palielinās iztērētās naudas apjomu. Tas pats attiecas arī uz SEO optimizāciju, turklāt Google algoritmi nemitīgi attīstās un mainās, tāpēc darbības, kas derēja vakar, šodien var arī nestrādāt.

Ja vēlies, lai arī tava uzņēmuma mājaslapa atrastos Google labākajās pozīcijās, ienāc Infinitum.agency – šajā digitālā mārketinga aģentūrā darbojas augstākā līmeņa SEO un digitālās reklāmas (tostarp Google Ads) speciālisti ar daudzu gadu pieredzi attiecīgajā nozarē!

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri