Valmieras Ziņas

Kā iekārtot darba vietu mājas apstākļos?

Lasīšanas laiks: 3 min

Tagad, kad apkārt valda pandēmija un dažādi ierobežojumi, arvien vairāk cilvēku izvēlas strādāt no mājām. Lai arī darbam no mājām ir vairākas priekšrocības, tam ir arī viens milzīgs trūkums – var krasi mazināties produktivitāte. Par laimi, pastāv risinājums, kā no tā izvairīties – iekārtojot veiksmīgu darba vietu. Lai darbs no mājām saglabātu prieku, nevis mocības, esam apkopojuši dažus noderīgus padomus, kā iekārtot darba vietu mājas apstākļos!

Apdomā, kas Tev nepieciešams

Lai varētu pēc iespējas veiksmīgāk izlemt, kur iekārtot darba vietu, sākumā apdomā, kas Tev nepieciešams: rakstāmgalds, datorkrēsls, dators, skapis. Apdomā arī, vai Tev nav nepieciešams kaut kas specifisks, lai veiktu sava darba pienākumus. Tad, atkarībā no tā, cik daudz priekšmetu Tev nepieciešami, izlem par labu konkrētai vietai.

Nosaki konkrētu vietu

Kad Tu zini, kas un cik nepieciešams darbam, vari izvērtēt, cik daudz vietas nepieciešams – darba vietai pietiks ar nelielu telpas daļu vai tomēr nepieciešama atsevišķa telpa? Lai darba pienākumi tiktu veikti pēc iespējas veiksmīgāk un apkārtējā vide netraucētu, tai noteikti vajadzētu būt vietai, kur valda klusums un iespējams nodrošināt privātumu, īpaši, ja ģimenē ir daudz cilvēku. Varbūt vari ierīkot darba vietu bēniņos vai pagrabā?

Pievieno piemērotu un efektīvu apgaismojumu

Apgaismojums ir darba vietas svarīgākā sastāvdaļa. Ja iespējams, izveido darba vietu pēc iespējas tuvāk logam – tā varēsi izmantot dabisko apgaismojumu jeb sauli. Tomēr, neatkarīgi no dabiskā apgaismojuma, vajadzētu pievienot arī papildu apgaismojumu, piemēram, galda lampu. Kopumā svarīgi, lai apgaismojums ir līdzsvarā, nerada spriedzi redzei – ja darbam izmanto datoru, pārliecinies, ka monitorā nerodas atspīdums.

Izveido uzglabāšanas vietu

Rēķinies, ka darba vieta mājoklī var būt ļoti ierobežota, līdz ar to nepieciešams izveidot gudru uzglabāšanas vietu – tas nodrošinās, ka mājas birojs vienmēr ir kārtīgs. Ja vietas ir ļoti maz, priekšmetus, kurus izmanto reti, uzglabā citā telpā. Esi radošs! Lieli skapji ne vienmēr ir labākais risinājums – darba vietai svarīga funkcionalitāte, līdz ar to visbiežāk piemērotas tieši plauktu sistēmas. Plauktus vari izveidot arī paša spēkiem – piestiprinot pie sienas koka dēļus.

Iekārtojot darba vietu mājas apstākļos, ievēro principu ”katrai lietai sava vieta”. Dokumentus organizē mapēs, savukārt priekšmetus organizē kastēs – to visu vari novietot uz koka dēļiem. Rūpējoties par kārtību, organizatoriem vajadzētu būt vienkāršiem un vienkrāsainiem.

Izvēlies atbilstošas krāsas

Krāsas atbildīgas par mūsu garastāvokli, līdz ar to darba vietā tām ir izšķiroša nozīme. Tomēr jāsaprot, ka nav vienas pareizās krāsas, viss atkarīgs no Tavām sajūtām. Domā par to, kas Tevi iedvesmo un stimulē! Spilgtas krāsas mēdz ātri apnikt, tādēļ tās izmanto akcentos. Nekļūdīsies, ja dosi priekšroku melniem, baltiem, kā arī zemes toņiem, kas ir un būs aktuāli vienmēr.

Pievieno dekorācijas

Dekorācijas var padarīt darba vietu personiskāku un dzīvīgāku. Galvenokārt noteikti nepieciešams pievienot augus, kas piestāvēs ikvienam stilam, savukārt pēc tam viss atkarīgs no Tavām sajūtām – tās var būt ģimenes un draugu fotogrāfijas, skulptūras, arī funkcionāli priekšmeti, piemēram, pulkstenis. Tomēr esi uzmanīgs un nepārspīlē – pārāk daudz dekorācijas var radīt haotisku vidi, kas pavisam noteikti nebūs produktīva, lai veiktu darba pienākumus.

Plāno iekārtot darba vietu mājas apstākļos? Ieskaties interneta veikalā 220.lv, kur plašā izvēlē pieejami rakstāmgaldi un datorkrēsli, kā arī viss cits, kas nepieciešams, lai efektīvi strādātu no mājām.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „VIDZEMES SLIMNĪCA” aicina savā komandā personāla speciālistu/-i (uz noteiktu laiku, ar iespēju turpināt karjeras izaugsmi Vidzemes slimnīcā) Galvenie amata pienākumi: personāla lietvedības dokumentu noformēšana, kārtošana, uzturēšana; darbinieku konsultēšana pašapkalpošanas sistēmas HoP lietošanā un pieteikumu apstrāde; personāla datu apkopošana, analizēšana, atskaišu un pārskatu sagatavošana resursu vadības sistēmā Horizon; atbalsta un konsultāciju sniegšana darbiniekiem personāla jautājumos; personāla atlases procesu organizēšana un mācību un attīstības pasākumu plānošana. Prasības pretendentiem: 1.līmeņa profesionālā vai augstākā izglītība sociālajās zinātnēs; pieredze darba tiesisko attiecību procesu organizēšanā vismaz 2 gadi; LR Darba likuma un saistošo normatīvo aktu pārzināšana; labas analītiskās un lēmumu pieņemšanas spējas; precizitāte un augsta atbildības sajūta; enerģija, iniciatīva, labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; labas iemaņas darbā ar MS Office programmām, pieredze darbam ar resursu vadības sistēmu Horizon. Jaunā kolēģa ieguvumi: iespēja veikt atbildīgu un interesantu darbu vienā no labākajām ārstniecības iestādēm Vidzemē un TOP 10 labākā darba devēja Vidzemē; iespēja gūt ieredzi personāla vadības procesu organizēšanā lielā uzņēmumā; darba līgums uz noteiktu laiku ar iespēju turpināt karjeru Vidzemes slimnīcā; normālais darba laiks; atbildīgs, dinamisks un interesants darbs komandā; stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas (mēnešalga 1400 EUR); prēmijas un motivējošs labumu grozs; darba devēja apmaksātas apmācības; veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām); stabila, droša un sakārtota darba vide; Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201 Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2025.gada 20.februārim uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: SIA„Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Personāla vadības daļas vadītājas Sanitas Kandeles pa tālr.: 29443898. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “Vidzemes slimnīca” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos SIA “Vidzemes slimnīca” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201, tālrunis 25277799. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi SIA “Vidzemes slimnīca”: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/ Profesija: PERSONĀLA SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-20 Kontaktpersona: CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv Tālrunis: 29443898 Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu INSPEKTORS/-E PĀRTIKAS UZRAUDZĪBAS JOMĀ ZIEMEĻVIDZEMES PĀRVALDĒ (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darba vieta: Raiņa iela 21, Valmiera un objekti Ziemeļvidzemes pārvaldes uzraudzības teritorijā) Iepazīsties: https://www.pvd.gov.lv/lv JA TEV IR: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; 2.līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā), veterinārmedicīnā, medicīnā, ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām; vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē; datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai; ļoti labas latviešu valodas zināšanas; vēlamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata darbības jomā – dzīvnieku un pārtikas produktu eksporta dokumentu noformēšana, iespēja mācīties starptautiskajā mācību platformā; B kategorijas autovadītāja apliecība; vēlme darboties komandā un prasme sadarboties; prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes; vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu. JA VĒLIES IEGULDĪT SAVAS ZINĀŠANAS UN PRASMES INTERESANTĀ, ATBILDĪGĀ UN DINAMISKĀ DARBĀ: kontrolējot pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto; sastādot administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām; apgūt un strādāt ar informācijas sistēmām; organizējot un veicot paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem. PIEVIENOJIES MŪSU KOMANDAI UN IEGŪSI: neatsveramu profesionālu pieredzi; mācību iespējas profesionālajai pilnveidei; mācību periodu un mentoru pienākumu apguvē; darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā; atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, sākotnēji 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas; apmaksātu papildatvaļinājumu;  normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 4 mēnešiem; pārbaudes laiks līdz 6 mēnešiem – ierēdņa amats. Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumentu lūdzam elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: konkursi@pvd.gov.lv ar norādi – Ziemeļvidzemes pārvaldes pārtikas inspektors vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050. Pieteikumus gaidīsim līdz 2025. gada 12.martam. Tālrunis uzziņām 67084629. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka: 1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests (Peldu iela 30, Rīga, LV-1050).  Profesija: INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 21, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-12 Kontaktpersona: Tālrunis: 67084629 E-pasts: konkursi@pvd.gov.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri