Valmieras Ziņas

Kā 5 vienkāršos soļos strukturēt savu mājaslapu SEO optimizācijai

Lasīšanas laiks: 4 min

Jūsu mājaslapas struktūrai ir būtiska nozīme, lai uzlabotu meklētājprogrammas optimizācijas (SEO) stratēģiju. Bet kā Jūs varat izveidot SEO draudzīgu mājaslapas struktūru savam uzņēmumam?

Par laimi, tam ir atbildes. Mēģināsim paskaidrot kā strukturēt savu mājaslapu SEO vajadzībām, izmantojot 5 soļus.

Kāpēc vietnes struktūra ir svarīga SEO?

Tādas meklētājprogrammas kā Google izmanto daudzus klasifikācijas faktorus, lai noteiktu Jūsu vietnes pozīciju meklēšanas rezultātos, un Jūsu vietnes struktūra ir viens no tiem.

Lūk, daži svarīgi iemesli, kāpēc vietnes struktūra ir svarīga SEO:

1. Veido pozitīvu lietotāja pieredzi

Labas lietošanas pieredzes nodrošināšana Jūsu lapas apmeklētājiem ir būtisks jebkuras veiksmīgas SEO stratēģijas pamatelements. Patiesībā 89 % patērētāju pēc sliktas lietotāja pieredzes iepirksies pie konkurenta.

Ja Jūsu vietnes apmeklētāji pamet vietni, Google saņems signālus, ka Jūsu vietne nav noderīga lietotājiem, kā rezultātā samazināsies Jūsu pozīcija. Laba mājaslapas struktūra ļauj patērētājiem ātri atrast vajadzīgo informāciju un pārvietoties pa Jūsu mājaslapu, tādējādi noturot lietotājus ilgāk pašā lapā.

2.Optimizē tīmekļa vietni pārlūkiem

Tādas meklētājprogrammas kā Google izmanto tīmekļa pārlūkprogrammas, lai pārlūkotu lapas struktūru. Šie pārlūkošanas rīki palīdz meklētājprogrammām uzzināt vairāk par Jūsu lapas saturu un tēmām, uz kurām tā koncentrējas, lai meklētājprogramma varētu indeksēt Jūsu lapas un atgriezt tās meklēšanas rezultātos.

3.Atbalsta iekšējo saišu struktūru

Sitelinks ir funkcija meklēšanas rezultātos, kas parāda Jūsu galveno lapas saiti un dažas citas Jūsu lapu iekšējās saites. Meklēšanas rezultāta iegūšana ar vairākiem Sitelink var palīdzēt palielināt klikšķu skaitu un apmeklētāju plūsmu uz vairākām Jūsu vietnes lapām.

 

Kā strukturēt mājaslapu SEO optimizācijai?

1.Izplānojiet mājaslapas hierarhiju

Jūsu mājaslapas hierarhija ir sistēma, kas organizē Jūsu lapas un saturu. Citiem vārdiem sakot, domājiet par vietnes hierarhiju kā par savas vietnes karti. Vispirms izplānojot lapas hierarhiju, Jūs varat izveidot tās struktūras pamatu, kas palīdzēs Jums izveidot lapu, kas uzlabo Jūsu SEO stratēģiju.

Vispirms apsveriet galvenās kategorijas, kas Jūsu uzņēmumam nodrošinās visvairāk konversiju un ieņēmumu. Piemēram, ja Jūs galvenokārt pārdodat apģērbu pēc pasūtījuma, Jums var būt galvenā vietnes kategorija džemperi.

Pēc tam varat padomāt par apakškategorijām, piemēram, bītlenes vai brīvā stila džemperi, kas ietilpst Jūsu galvenajās kategorijās. Ja piedāvājat vairākus produktus, iespējams, katram produktu veidam var būt nepieciešams iekļaut atsevišķas lapas.

Lai nodrošinātu, ka Jūsu hierarhija ir SEO draudzīga, galveno kategoriju skaits ir no divām līdz septiņām. Lielāks kategoriju skaits var pārslogot Jūsu mājaslapu. Tomēr, ja Jums ir lielāka e-komercijas vietne ar vairākiem produktiem, Jums varētu būt lietderīgi izmantot vairāk kategoriju.

2.URL optimizēšana

Kad esat izplānojis  hierarhiju, varat optimizēt URL adreses, lai nodrošinātu optimālu SEO veiktspēju. URL ir vēl viens faktors, kas var ietekmēt Jūsu pozīciju meklēšanas rezultātu lapās. Gan meklētājprogrammām, gan lietotājiem patīk vienkārši URL, kas satur atslēgvārdus ar pazīstamiem vārdiem.

Jūsu URL ir jāatspoguļo virzība, lai sasniegtu lapu. Piemēram, Jūsu URL būs galvenā domēna nosaukums, pēc tam galvenās kategorijas lapa, kam sekos Jūsu lapas nosaukums. Īss URL, kas ir viegli lasāms un satur atslēgvārdus, ir viens no labākajiem veidiem, kā izveidot mājaslapu veiksmīgai SEO optimizācijai.

3.Izveidojiet navigācijas struktūru

Lai nodrošinātu lielisku lietotāja pieredzi, ir svarīgi nodrošināt, ka Jūsu vietnes apmeklētāji var viegli atrast meklēto informāciju, pārvietoties starp vairākām lapām un galu galā veikt pirkumus. Viens no labākajiem veidiem, kā to panākt, ir izveidot navigācijas struktūru.

Ja Jūsu navigācija ir sarežģīta vai grūti saprotama, lietotāji var pamest mājaslapu un tās vietā apmeklēt konkurentu. Navigācijas struktūra ļauj Jūsu lapas apmeklētājiem viegli un ātri piekļūt svarīgākajām lapām.

Jums jānodrošina, ka lietotāji var nokļūt vajadzīgajā lapā ar dažiem klikšķiem. Rezultātā neliela navigācijas struktūra nodrošina, ka Jūsu ienākumus veicinošās lapas nav pārāk grūti atrast, tādejādi palielinot uzņēmuma konversijas un pārdošanas apjomus.

4.Izveidojiet galveni un kājeni

Nākamais solis kā strukturēt vietni SEO optimizācijai, ir izveidot galveni un kājeni. Galvenē jāietver galvenie elementi un kategorijas, kas ir Jūsu vietnes hierarhijas pamatā. Lai uzlabotu tīmekļa vietnes struktūru SEO vajadzībām, galvenē (lapas augšpusē) vajadzētu attēlot uzņēmuma galvenās nozares.

Galvenās kategorijas no galvenes varat iekļaut arī lapas apakšā (kājenē). Tas nodrošina Jūsu lapas apmeklētājiem ērtu piekļuvi Jūsu vietnes lapām neatkarīgi no tā, kurā lapas vietā viņi atrodas.

5.Izmantojiet iekšējās saites

Vēl viens lielisks padoms, kā izveidot SEO draudzīgu struktūru, ir ievietot iekšējās saites. Iekšējās saites var:

  • palīdzēt lietotājiem orientēties Jūsu tīmekļa vietnē;
  • izveidot saikni starp Jūsu mājaslapas lapām un saturu;
  • palīdzēt meklētājprogrammām pārmeklēt un indeksēt Jūsu mājaslapu.

Ievietojot iekšējās saites savā mājaslapā un saturā, varat mudināt lietotājus turpināt pārlūkot lapas, līdz tie ir gatavi jau kaut ko iegādāties. Iekšējās saites var arī palīdzēt uzlabot meklēšanas rezultātu pozīcijas līdzīgiem atslēgvārdiem un saturam.

 

 

 

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

Mūsu partneri