Valmieras Ziņas

Citadele: agrāk – rindas un papīru kalni, tagad telefons un internets

Vēl pirms 10 gadiem, lai atrisinātu kādus jautājumus saistībā ar banku, ievērojamā skaitā gadījumu bija nepieciešams doties uz bankas filiāli. Tomēr tehnoloģiju attīstība uz vietas nestāv, un arvien vairāk pakalpojumu ir iespējams saņemt, neizejot no savām mājām. Lai gan Valmieras filiālē mēs vienmēr ar prieku esošajiem un topošajiem klientiem sniedzam finanšu pakalpojumus un konsultācijas, attālināta klientu apkalpošana – tas ir ļoti svarīgs aspekts šodienas sarežģītajos apstākļos. Piedāvāju ieskatu, kā pēdējo gadu laikā ir mainījušies banku pakalpojumi.

Covid-19 krīze ieviesa būtiskas korekcijas cilvēku ikdienas dzīvē. Tas skāra ne tikai katru no mums, bet arī faktiski visu nozaru uzņēmumus. Citadele bija ļoti labi gatava attālināta darba režīmam, līdz ar to banka varēja turpināt attālinātu darbu, tajā pašā laikā klientiem neizjūtot to, ka finanšu iestādes darbinieki strādā attālināti.

Kopumā dati par klientu komunikāciju ar Citadeli ārkārtējās situācijas laikā rāda, ka banka attālināti apkalpoja par 30% vairāk klientu.

Kopumā vērojams, ka bankas klienti ārkārtējās situācijas laikā ir devuši priekšroku attālinātajiem pakalpojumiem, kas pozitīvi ir ietekmējis gan klientu finanšu pratību, gan arī veicinājis attālināto pakalpojumu izmantošanas prasmes.

Lai arī kopš 9. jūnija filiāļu apmeklējumam nav vajadzīgs iepriekšējais pieraksts pa telefonu, redzam, ka filiālēs, ts.k. Valmieras, joprojām ir vērojama mazāka klientu plūsma, jo mūsu klienti turpina arvien aktīvāk izmantot attālinātos bankas finanšu pakalpojumus. Savukārt filiāles apmeklējumus pamatā izmanto, lai saņemtu kvalitatīvas finanšu konsultācijas, piemēram par kreditēšanas vai uzkrājuma pakalpojumiem.

Lai palīdzētu vēl vairāk uzlabot savas attālināto pakalpojumu izmantošanas prasmes, esmu sagatavojis ieteikumus svarīgāko un biežāk lietoto finanšu pakalpojumu izmantošanā.

Bankas konta atvēršana

Lai kļūtu par bankas klientu, vēl pirms dažiem gadiem bija nepieciešams atrast laiku bankas apmeklējumam, stāvēt rindā un vēl aizpildīt neskaitāmas formas. Tomēr šobrīd, lai to izdarītu, nepieciešams viedtālrunis ar internetu un personu apliecinošs dokuments.

Ar mobilo lietotni pieteikt bankā kontu un karti iespējams visu diennakti. To var darīt jebkurā vietā, kur pieejami mobilie sakari un internets.

Konta atvēršanai Citadelē ir trīs vienkārši soļi, pirmkārt, lejupielādēt mobilo lietotni, otrkārt, uztaisīt pašbildi jeb selfiju un, treškārt, nofotografēt pasi vai ID karti, norādot informāciju par sevi. Pieteikšanās aizņem piecas līdz septiņas minūtes. Klienti, kuri piesakās maksājumu kartei mobilajā lietotnē vai mājas lapā, bez maksas saņem kartes piegādi pa pastu, kas šobrīd ir īpaši aktuāli.

Sava kredītreitinga noskaidrošana

Process, kā tiek izvērtēta klienta spēja uzņemties kredītsaistības, ir piedzīvojis lielas pārmaiņas.

Šobrīd katrs var noskaidrot savu finanšu veselību, nemaz nepiesakoties kredīta saņemšanai. Kredītreitinga noskaidrošana palīdzēs gan tiem, kuri jau šobrīd meklē iespējas saņemt papildu finanšu līdzekļus kāda mērķa īstenošanai, gan tiem, kuri plāno finansējumu kādam nākotnes projektam. Izprotot, ko bankas vērtē, izskatot kredīta pieteikumus, būs iespējams uzlabot vājās vietas. Kredītreitingu pāris minūšu laikā var noskaidrot mājas lapā, internetbankā, kā arī bankas filiālēs.

Rēķinu apmaksa un bezkontakta maksājumu izmantošana

Šobrīd savus maksājumus ir iespējams veikt sev ērtākajā veidā – zvanot uz klientu apkalpošanas centru, interneta bankā vai mobilajā lietotnē. Lielas izvēles iespējas esam ieguvuši arī pārskaitījumu veikšanā un saņemšanā – varam sekundes laikā veikt pārskaitījumu, izmantojot zibmaksājumus, varam pārskaitīt naudu, pat nezinot saņēmēja konta numuru, bet tā vietā izmantot saņēmēja mobilā telefona numuru no kontaktu saraksta, ja tas reģistrēts Latvijas Bankas zibsaišu reģistrā.

Revolūciju piedzīvojusi arī maksāšana par pirkumiem veikalos – varam norēķināties ar telefonu, izmantojot Citadeles mobilo lietotni vai Apple Pay, ar pulksteņiem, aprocēm, gredzeniem, kā arī bezkontakta maksājumu kartēm.

Citadeles misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju. Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem, Mēs saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot pirmie Baltijā piedāvājot atvērt kontu ar selfiju un maksāt uz mobilā tālruņa numuriem.

Izmantot finanšu pakalpojumus nekad nav bijis ērtāk un vieglāk. Kopā ar Citadeli ceļš uz ērtāku ikdienu jau šodien!

Apmaksāta publikācija.

"Valmieras ziņas" jautā

Kā vērtējat jauno mākslas objektu "Krodera ābele"?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Mūsu partneri