Valmieras Ziņas

Citadele: agrāk – rindas un papīru kalni, tagad telefons un internets

Lasīšanas laiks: 4 min

Vēl pirms 10 gadiem, lai atrisinātu kādus jautājumus saistībā ar banku, ievērojamā skaitā gadījumu bija nepieciešams doties uz bankas filiāli. Tomēr tehnoloģiju attīstība uz vietas nestāv, un arvien vairāk pakalpojumu ir iespējams saņemt, neizejot no savām mājām. Lai gan Valmieras filiālē mēs vienmēr ar prieku esošajiem un topošajiem klientiem sniedzam finanšu pakalpojumus un konsultācijas, attālināta klientu apkalpošana – tas ir ļoti svarīgs aspekts šodienas sarežģītajos apstākļos. Piedāvāju ieskatu, kā pēdējo gadu laikā ir mainījušies banku pakalpojumi.

Covid-19 krīze ieviesa būtiskas korekcijas cilvēku ikdienas dzīvē. Tas skāra ne tikai katru no mums, bet arī faktiski visu nozaru uzņēmumus. Citadele bija ļoti labi gatava attālināta darba režīmam, līdz ar to banka varēja turpināt attālinātu darbu, tajā pašā laikā klientiem neizjūtot to, ka finanšu iestādes darbinieki strādā attālināti.

Kopumā dati par klientu komunikāciju ar Citadeli ārkārtējās situācijas laikā rāda, ka banka attālināti apkalpoja par 30% vairāk klientu.

Kopumā vērojams, ka bankas klienti ārkārtējās situācijas laikā ir devuši priekšroku attālinātajiem pakalpojumiem, kas pozitīvi ir ietekmējis gan klientu finanšu pratību, gan arī veicinājis attālināto pakalpojumu izmantošanas prasmes.

Lai arī kopš 9. jūnija filiāļu apmeklējumam nav vajadzīgs iepriekšējais pieraksts pa telefonu, redzam, ka filiālēs, ts.k. Valmieras, joprojām ir vērojama mazāka klientu plūsma, jo mūsu klienti turpina arvien aktīvāk izmantot attālinātos bankas finanšu pakalpojumus. Savukārt filiāles apmeklējumus pamatā izmanto, lai saņemtu kvalitatīvas finanšu konsultācijas, piemēram par kreditēšanas vai uzkrājuma pakalpojumiem.

Lai palīdzētu vēl vairāk uzlabot savas attālināto pakalpojumu izmantošanas prasmes, esmu sagatavojis ieteikumus svarīgāko un biežāk lietoto finanšu pakalpojumu izmantošanā.

Bankas konta atvēršana

Lai kļūtu par bankas klientu, vēl pirms dažiem gadiem bija nepieciešams atrast laiku bankas apmeklējumam, stāvēt rindā un vēl aizpildīt neskaitāmas formas. Tomēr šobrīd, lai to izdarītu, nepieciešams viedtālrunis ar internetu un personu apliecinošs dokuments.

Ar mobilo lietotni pieteikt bankā kontu un karti iespējams visu diennakti. To var darīt jebkurā vietā, kur pieejami mobilie sakari un internets.

Konta atvēršanai Citadelē ir trīs vienkārši soļi, pirmkārt, lejupielādēt mobilo lietotni, otrkārt, uztaisīt pašbildi jeb selfiju un, treškārt, nofotografēt pasi vai ID karti, norādot informāciju par sevi. Pieteikšanās aizņem piecas līdz septiņas minūtes. Klienti, kuri piesakās maksājumu kartei mobilajā lietotnē vai mājas lapā, bez maksas saņem kartes piegādi pa pastu, kas šobrīd ir īpaši aktuāli.

Sava kredītreitinga noskaidrošana

Process, kā tiek izvērtēta klienta spēja uzņemties kredītsaistības, ir piedzīvojis lielas pārmaiņas.

Šobrīd katrs var noskaidrot savu finanšu veselību, nemaz nepiesakoties kredīta saņemšanai. Kredītreitinga noskaidrošana palīdzēs gan tiem, kuri jau šobrīd meklē iespējas saņemt papildu finanšu līdzekļus kāda mērķa īstenošanai, gan tiem, kuri plāno finansējumu kādam nākotnes projektam. Izprotot, ko bankas vērtē, izskatot kredīta pieteikumus, būs iespējams uzlabot vājās vietas. Kredītreitingu pāris minūšu laikā var noskaidrot mājas lapā, internetbankā, kā arī bankas filiālēs.

Rēķinu apmaksa un bezkontakta maksājumu izmantošana

Šobrīd savus maksājumus ir iespējams veikt sev ērtākajā veidā – zvanot uz klientu apkalpošanas centru, interneta bankā vai mobilajā lietotnē. Lielas izvēles iespējas esam ieguvuši arī pārskaitījumu veikšanā un saņemšanā – varam sekundes laikā veikt pārskaitījumu, izmantojot zibmaksājumus, varam pārskaitīt naudu, pat nezinot saņēmēja konta numuru, bet tā vietā izmantot saņēmēja mobilā telefona numuru no kontaktu saraksta, ja tas reģistrēts Latvijas Bankas zibsaišu reģistrā.

Revolūciju piedzīvojusi arī maksāšana par pirkumiem veikalos – varam norēķināties ar telefonu, izmantojot Citadeles mobilo lietotni vai Apple Pay, ar pulksteņiem, aprocēm, gredzeniem, kā arī bezkontakta maksājumu kartēm.

Citadeles misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju. Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem, Mēs saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot pirmie Baltijā piedāvājot atvērt kontu ar selfiju un maksāt uz mobilā tālruņa numuriem.

Izmantot finanšu pakalpojumus nekad nav bijis ērtāk un vieglāk. Kopā ar Citadeli ceļš uz ērtāku ikdienu jau šodien!

Apmaksāta publikācija.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Buratino” aicina darbā remonstrādnieku (galdnieks, atslēdznieks, elektromontieris) (0,5 likmes 20 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Beātes iela 42,Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • pārzināt darbā izmantojamo iekārtu darbības principus, ekspluatācijas, kontroles un apkopes noteikumus, kā arī tehnisko līdzekļu darbības principus un lietošanas noteikumus; • pārzināt savstarpēji saistīto darba procesu izpildes secību, to racionālu organizāciju, darba režīmus, ar nozari saistītos normatīvos aktus un standartus, darba un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības; • atbildēt par elektrisko ierīču, iekārtu, elektrības sadales skapju, telpu un teritorijas apgaismojuma uzraudzību atbilstoši drošības tehnikas un ugunsdrošības noteikumiem; • veikt apgaismes ķermeņu remontu, bojāto nomaiņu; un ja Tev ir: • vidējās pakāpes profesionālā izglītība vai arodizglītība elektrozinībās (ne mazāk kā otrais profesionālās kvalifikācijas līmenis); • darba pieredze elektriķa, elektromontiera vai līdzvērtīgā amatā ne mazāk kā 2 gadi; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme analizēt situāciju, atrast piemērotāko risinājumu; komunikācijas un sadarbības prasmes; prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; mēs piedāvājam: • atalgojumu 370.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli un izglītības dokumenta kopiju gaidīsim līdz 2025.gada 24.februārim e-pastā: buratino@valmiera.edu.lv. Tālrunis informācijai: 29151878. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: REMONTSTRĀDNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-02-24 Kontaktpersona: buratino@valmiera.edu.lv 29151878

Biedrības “Latvijas Sarkanais Krusts” sociālās aprūpes un rehabilitācijas centrs “Seda” uz nenoteiktu laiku aicina darbā sociālo aprūpētāju (profesijas kods 3412 01) Galvenie amata pienākumi: sastādīt klienta individuālo sociālās aprūpes plānu, veikt tā realizāciju un pilnveidi; veikt sociālā darba speciālistu norādījumus klientu vajadzību apmierināšanai; sekmēt klienta prasmi ievērot vispārējās ētikas normas; individuālās sarunas ar klientiem vai sarunas ar klientiem grupās; veicināt klientu līdzdalību savu sociālo prasmju apgūšanā; attīstīt klienta prasmi izvirzīt mērķi un plānot darbības tā sasniegšanai; pārskata, starpziņojuma un ziņojuma nodošana sociālajam darbiniekam par plāna izpildi, novērojumiem un prognozēm; veikt citus darba pienākumus, kas saistīti ar darba specifiku un sociālā darbinieka norādījumiem. Prasības kandidātiem: pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās aprūpes jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze līdzīgā darbā; humānisms, dažādību respektēšana, jebkura cilvēka cieņa, empātija, tolerance, diskrētums; mērķtiecība, organizētība, precizitāte, paškontrole, pacietība; atbildības sajūta, patstāvība, izturība, atklātība; saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem. Piedāvājam: savlaicīgu un regulāru atalgojumu – 1000 eiro (bruto), sociālās garantijas; darbu sakārtotā darba vidē; atbalstu no kolēģu puses; apmācības un seminārus; veselības apdrošināšanu pēc nostrādāta gada. CV un izglītību apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt uz e-pastu: sarc.seda@redcross.lv. Jautājumu gadījumā sazinieties ar Lindu Lāci pa tālr.: 28312307. Profesija: SOCIĀLAIS APRŪPĒTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Parka iela 23, Seda, Valmieras nov. Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-05-16 Kontaktpersona: Linda Lāce

Mūsu partneri