Valmieras Ziņas

Burtnieku apvienības pārvaldes vadītāja Kristīne Auziņa: iedzīvotājiem jāzina, ka esmu viņu interešu pārstāve

Lasīšanas laiks: 4 min

Jau ziņots, ka 1.septembrī darbu uzsāka Valmieras novada pašvaldības teritoriālo apvienību pārvaldes. Apvienību pārvaldes pildīs divas galvenās funkcijas – nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un klientu apkalpošanu. Par Burtnieku apvienības pārvaldes vadītāju tika apstiprināta KRISTĪNE AUZIŅA.

Kādēļ uzņēmāties šī amata pienākumus?

Man ir salīdzinoši liela pieredze darbā bijušā Burtnieku novada pašvaldībā, esot gan izpildvaras pusē kā attīstības nodaļas vadītājai, gan pēdējos četrus gadus esot deputātei. Līdz ar to esmu iepazinusi pašvaldības darbu arī no lēmējvaras pozīcijas. Manuprāt, šī ir laba pieredze, ar kuru startēt šajā amatā tik sarežģītā un grūtā laikā.

Kāda ir situācija Burtnieku apvienībā, izveidojot Valmieras novadu?

Es nesaskatu milzīgas problēmas, kas būtu steidzami jārisina, jo bijusī novada pašvaldība kopš iepriekšējās reformas ir gādājusi, lai attīstība notiktu. Protams, katram priekšsēdētājam bija savs darbs stils un prioritātes, bet visi ir strādājuši pēc sirdsapziņas, kā viņi to ir izpratuši. Var diskutēt, kādā secībā ir veikti lielie ieguldījumi. Iespējams, vispirms vajadzēja ieguldīt ceļu infrastruktūras uzlabošanā, nevis kultūras iestāžu rekonstrukcijā. Mēs esam gājuši citu ceļu. Savā ziņā tas ir labi, jo tagad nav jādomā par kultūras centru un tautas namu glābšanu no sabrukšanas. Mēs varam pārorientēties uz pamatinfrastruktūras – ceļu un ūdenssaimniecības sistēmas sakārtošanu. Es ceru, ka lielnovadā to izdarīt būs vienkāršāk, jo lielam spēlētājam piesaistīt Eiropas Savienības fondu līdzekļus ir vieglāk nekā mazai pašvaldībai, konkurējot ar kaimiņu pašvaldībām. Tagad būs iespēja izsvērtāk plānot turpmāko attīstību. 

Kādi ir galvenie uzdevumi, kas ir jārisina Burtnieku apvienībā?

Ir jānodrošina, ka iepriekš iesāktie darbi tiek veiksmīgi pabeigti. Viens no tiem ir bērnudārza „Burtiņš” piebūves celtniecība. Tas būs liels izaicinājums, jo dažādu objektīvu apstākļu dēļ ar iepirkumu nav veicies tik labi, kā cerēts. Līdz gadam beigām process ir jānoslēdz, lai netiktu zaudēts piešķirtais aizņēmums no Valsts kases.

Starp svarīgiem projektiem ir jāmin arī apgaismojuma līniju izbūve divās ielās Burtniekos un Matīšu depo ēkas jumta remonts.

Izmaiņas ir paredzētas Burtnieku Ausekļa pamatskolas stadiona risinājumā, atsakoties no vērienīgas sporta būves 300 tūkstošiem eiro vērtībā, tā vietā ir izstrādāts jauns projekts, kas paredz vienkāršāku risinājumu stadiona sakārtošanai, tostarp drenāžas sistēmas izbūvi. Projektu plānots sākt īstenot nākamgad.  

Kādas aktualitātes ir Burtnieku ezera apsaimniekošanā?

Pēc domes lēmuma par zvejas tīklu limita būtisku samazināšanu iesniegti dokumenti atbildīgajās valsts institūcijās, gaidām saskaņojumu. Visticamāk tīklu limits tiks samazināts, atstājot vien iespēju ļoti limitētai rūpnieciskai zvejai, lai atjaunotu Burtniekā zivju resursus un attīstītu makšķerēšanas tūrisma nozari ezera apkārtnē. Vienlaikus tiek strādāts pie Burtnieku zandarta zīmola izveides un aizsargātas preču zīmes reģistrācijas.

Vai ir vēl kādas jaunas iniciatīvas, ko Burtnieku apvienības pārvalde rosinās īstenot?

Viens no jautājumiem, par ko būs jādiskutē deputātiem un jāpieņem politisks lēmums, ir Burtnieku skolas ēkas nākotne. Domes ziņā ir lemt, vai skola paliks līdzšinējās ēkās, vai tuvāko gadu laikā tiks sakārtota infrastruktūra, lai skola varētu pārcelties uz Burtnieku centru, pārbūvējot tagadējā jauniešu centra, kultūras centra un bibliotēkas ēku kompleksu. Manuprāt un pēc daudzu vietēju iedzīvotāju viedokļa, šis ir optimāls risinājums, kas piešķirtu Burtniekiem jaunu dzīvību.

Patlaban arī plānojam nepieciešamos remontdarbus Burtnieku apvienības pārvaldes ēkā Burtniekos, lai tuvākajā laikā pārvalde varētu tur sākt strādāt. Līdz ar pārvaldes pārcelšanos uz jaunajām telpām tā kļūs tuvāka lielākai daļai apvienības teritorijas iedzīvotāju. Savukārt Valmieras pagasta iedzīvotājiem pieejamība pašvaldības pakalpojumiem būtiski nemainīsies. Viņi varēs tos saņemt Valmierā.

Kā tiks nodrošināta Burtnieku apvienības iedzīvotāju interešu pārstāvniecība novadā?

Es esmu atvērta jebkuram aicinājumam no iedzīvotājiem un iedzīvotāju grupām un cenšos risināt aktuālos jautājumus. Pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas tikos ar senioru biedrības pārstāvjiem un uzklausīju viņu viedokli. Pašlaik saziņa ar iedzīvotājiem notiek pa telefonu un elektroniski. Iedzīvotājiem esmu uzsvērusi, ka esmu viņu galvenais rupors, kas nodos informāciju par problēmām un ierosinājumus pašvaldības vadībai. Man ir prieks, ka kolēģi pašvaldībā manī ieklausās un ir gatavi palīdzēt risināt iedzīvotājiem aktuālos jautājumus. Esmu gandarīta, ka jaunajā novada pašvaldībā veidojas spēcīga komanda, uz kuru var paļauties.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (canva, photoshop u.c.); • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 12.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 29446642. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-12 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 29446642

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 10.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 27807444

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Dikļu Kultūras centrs (turpmāk – Kultūras centrs) aicina darbā Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties izstāžu, ekspozīciju un citu aktivitāšu ieviešanas projektos; • organizēt izstādes; • uzturēt un papildināt informāciju, apkopot un izvietot ekspozīcijas materiālus; • vadīt nodarbības un ekskursijas; • sniegt konsultācijas apmeklētājiem; un ja Tev ir: • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs; • vēlama pieredze ekskursiju gida darbā; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: teicamas organizatoriskās, komunikācijas un saskarsmes prasmes, strādājot individuāli un komandā; iniciatīva un radoša pieeja darbam; • labas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • nepilnu darba laiku 16 stundas nedēļā (0,4 slodze); • pamatalgu pārbaudes laikā 399,60 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 420,80 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Pieteikums Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāja/-s amatam” līdz 2025.gada 8.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26486115. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-08 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26486115

Mūsu partneri