Valmieras Ziņas

Burtnieku apvienības pārvaldes vadītāja Kristīne Auziņa: iedzīvotājiem jāzina, ka esmu viņu interešu pārstāve

Lasīšanas laiks: 4 min

Jau ziņots, ka 1.septembrī darbu uzsāka Valmieras novada pašvaldības teritoriālo apvienību pārvaldes. Apvienību pārvaldes pildīs divas galvenās funkcijas – nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un klientu apkalpošanu. Par Burtnieku apvienības pārvaldes vadītāju tika apstiprināta KRISTĪNE AUZIŅA.

Kādēļ uzņēmāties šī amata pienākumus?

Man ir salīdzinoši liela pieredze darbā bijušā Burtnieku novada pašvaldībā, esot gan izpildvaras pusē kā attīstības nodaļas vadītājai, gan pēdējos četrus gadus esot deputātei. Līdz ar to esmu iepazinusi pašvaldības darbu arī no lēmējvaras pozīcijas. Manuprāt, šī ir laba pieredze, ar kuru startēt šajā amatā tik sarežģītā un grūtā laikā.

Kāda ir situācija Burtnieku apvienībā, izveidojot Valmieras novadu?

Es nesaskatu milzīgas problēmas, kas būtu steidzami jārisina, jo bijusī novada pašvaldība kopš iepriekšējās reformas ir gādājusi, lai attīstība notiktu. Protams, katram priekšsēdētājam bija savs darbs stils un prioritātes, bet visi ir strādājuši pēc sirdsapziņas, kā viņi to ir izpratuši. Var diskutēt, kādā secībā ir veikti lielie ieguldījumi. Iespējams, vispirms vajadzēja ieguldīt ceļu infrastruktūras uzlabošanā, nevis kultūras iestāžu rekonstrukcijā. Mēs esam gājuši citu ceļu. Savā ziņā tas ir labi, jo tagad nav jādomā par kultūras centru un tautas namu glābšanu no sabrukšanas. Mēs varam pārorientēties uz pamatinfrastruktūras – ceļu un ūdenssaimniecības sistēmas sakārtošanu. Es ceru, ka lielnovadā to izdarīt būs vienkāršāk, jo lielam spēlētājam piesaistīt Eiropas Savienības fondu līdzekļus ir vieglāk nekā mazai pašvaldībai, konkurējot ar kaimiņu pašvaldībām. Tagad būs iespēja izsvērtāk plānot turpmāko attīstību. 

Kādi ir galvenie uzdevumi, kas ir jārisina Burtnieku apvienībā?

Ir jānodrošina, ka iepriekš iesāktie darbi tiek veiksmīgi pabeigti. Viens no tiem ir bērnudārza „Burtiņš” piebūves celtniecība. Tas būs liels izaicinājums, jo dažādu objektīvu apstākļu dēļ ar iepirkumu nav veicies tik labi, kā cerēts. Līdz gadam beigām process ir jānoslēdz, lai netiktu zaudēts piešķirtais aizņēmums no Valsts kases.

Starp svarīgiem projektiem ir jāmin arī apgaismojuma līniju izbūve divās ielās Burtniekos un Matīšu depo ēkas jumta remonts.

Izmaiņas ir paredzētas Burtnieku Ausekļa pamatskolas stadiona risinājumā, atsakoties no vērienīgas sporta būves 300 tūkstošiem eiro vērtībā, tā vietā ir izstrādāts jauns projekts, kas paredz vienkāršāku risinājumu stadiona sakārtošanai, tostarp drenāžas sistēmas izbūvi. Projektu plānots sākt īstenot nākamgad.  

Kādas aktualitātes ir Burtnieku ezera apsaimniekošanā?

Pēc domes lēmuma par zvejas tīklu limita būtisku samazināšanu iesniegti dokumenti atbildīgajās valsts institūcijās, gaidām saskaņojumu. Visticamāk tīklu limits tiks samazināts, atstājot vien iespēju ļoti limitētai rūpnieciskai zvejai, lai atjaunotu Burtniekā zivju resursus un attīstītu makšķerēšanas tūrisma nozari ezera apkārtnē. Vienlaikus tiek strādāts pie Burtnieku zandarta zīmola izveides un aizsargātas preču zīmes reģistrācijas.

Vai ir vēl kādas jaunas iniciatīvas, ko Burtnieku apvienības pārvalde rosinās īstenot?

Viens no jautājumiem, par ko būs jādiskutē deputātiem un jāpieņem politisks lēmums, ir Burtnieku skolas ēkas nākotne. Domes ziņā ir lemt, vai skola paliks līdzšinējās ēkās, vai tuvāko gadu laikā tiks sakārtota infrastruktūra, lai skola varētu pārcelties uz Burtnieku centru, pārbūvējot tagadējā jauniešu centra, kultūras centra un bibliotēkas ēku kompleksu. Manuprāt un pēc daudzu vietēju iedzīvotāju viedokļa, šis ir optimāls risinājums, kas piešķirtu Burtniekiem jaunu dzīvību.

Patlaban arī plānojam nepieciešamos remontdarbus Burtnieku apvienības pārvaldes ēkā Burtniekos, lai tuvākajā laikā pārvalde varētu tur sākt strādāt. Līdz ar pārvaldes pārcelšanos uz jaunajām telpām tā kļūs tuvāka lielākai daļai apvienības teritorijas iedzīvotāju. Savukārt Valmieras pagasta iedzīvotājiem pieejamība pašvaldības pakalpojumiem būtiski nemainīsies. Viņi varēs tos saņemt Valmierā.

Kā tiks nodrošināta Burtnieku apvienības iedzīvotāju interešu pārstāvniecība novadā?

Es esmu atvērta jebkuram aicinājumam no iedzīvotājiem un iedzīvotāju grupām un cenšos risināt aktuālos jautājumus. Pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas tikos ar senioru biedrības pārstāvjiem un uzklausīju viņu viedokli. Pašlaik saziņa ar iedzīvotājiem notiek pa telefonu un elektroniski. Iedzīvotājiem esmu uzsvērusi, ka esmu viņu galvenais rupors, kas nodos informāciju par problēmām un ierosinājumus pašvaldības vadībai. Man ir prieks, ka kolēģi pašvaldībā manī ieklausās un ir gatavi palīdzēt risināt iedzīvotājiem aktuālos jautājumus. Esmu gandarīta, ka jaunajā novada pašvaldībā veidojas spēcīga komanda, uz kuru var paļauties.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri