Valmieras Ziņas

Augsti novērtē ZAAO darbību vides jomā

Lasīšanas laiks: 3 min

Ikgadējās klientu aptaujas rezultāti apliecina, ka SIA “ZAAO” klientiem ir svarīgi, ka uzņēmums nodrošina ne tikai kvalitatīvu atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu, bet arī īsteno vides projektus un sniedz ieguldījumu nozares attīstībā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA ZAAO sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Kovala Sēne.

Kā rāda 2022. gada novembrī veiktā ikgadējā SIA “ZAAO” (turpmāk tekstā – ZAAO) klientu aptauja, klienti savstarpējo sadarbību ar ZAAO arī šajā gadā vērtē kā ļoti labu/labu, īpaši novērtējot uzņēmuma iesaisti vides projektu īstenošanā, kas ir arī viens no uzņēmuma stratēģiskiem mērķiem, vērsts uz ilgtspējīgas vides veidošanu un saglabāšanu. Kā nozīmīgu to vērtē 53 % respondenti, par ko gandarīta ir arī ZAAO Korporatīvās pārvaldības un audita daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova: “Priecājamies, ka klienti ir pamanījuši un novērtē to, ka ZAAO īsteno vides projektus, modernizējot atkritumu apsaimniekošanas procesus, tādējādi samazinot kaitējumu apkārtējai videi, veicinot arī kopējās izpratnes veidošanos par šiem procesiem, kas ir būtiski, lai mērķi tiktu sasniegti!” 

Apkopotajos datos redzams, ka nemainīgi augsts ir arī klientu apmierinātības indekss (turpmāk tekstā – KAI), sasniedzot 78 punktus no 100. Tas tiek noteikts, ņemot vērā gan sniegto vērtējumu par saņemtajiem pakalpojumiem, gan klientu vēlmi ieteikt citiem izmantot ZAAO pakalpojumus, kā arī uzticēšanos un kopējo sadarbību. KAI rādītājus pozitīvi ietekmē mūsu atkritumvedēju vadītāju un savācēju ikdienas darbs. Viņi ir mūsu uzņēmuma vizītkarte un nodrošina klientiem nozīmīgo profesionālo pakalpojuma sniegšanu. 

Neskatoties uz to, ka telefona īsziņu jeb SMS sūtīšana savstarpējā komunikācijā vairs nav tik populāra, tieši par šo ZAAO pakalpojumu apmierinātība klientu vidū 2022. gadā ir pieaugusi. To pozitīvi vērtē Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Mārtiņš Vīgants: “Piedāvājam dažādus SMS pakalpojumus un tie ir pieprasīti. Vispopulārākais ir atgādinājuma SMS par plānoto konteinera tukšošanas datumu, to izmanto lielākā daļa ZAAO klientu. Tāpat pēdējos 2 gadus nodrošinām paziņojuma nosūtīšanu pēc konteinera iztukšošanas, kā arī ar SMS palīdzību par rēķina apmēru un apmaksu informējam tos klientus, kuriem nav e-pasta adreses.”

Viens no klientu aptaujas mērķiem ir noskaidrot gan pilnveidojamās jomas, gan arī aspektus, kas būtu jāņem vērā jaunu pakalpojumu ieviešanā. 2022. gadā ir samazinājies to klientu skaits, kas vērtē ZAAO pakalpojumu pieteikšanas sistēmu kā ērtu, tās novērtējums ir 3,8 no 5 punktiem (2021. gadā 4,1 punkts). Pie šī jautājuma ir kopumā strādāts jau no 2022. gada vidus, jo drīzumā ZAAO klientiem tiks nodota lietošanā gan jauna uzņēmuma mājas lapa, gan klientu pašapkalpošanās portāls, kas tiek veidots, lai uzlabotu tieši šo pakalpojuma pusi. Domājot par jauniem pakalpojumiem, tika noskaidroti klientu paradumi un viedoklis gan par bioloģiski noārdāmajiem atkritumiem, kuru savākšanas sistēma jāizveido līdz 2023. gada beigām, gan EKO laukumu pakalpojumu pilnveidi un lietu nodošanas, apmaiņas vai iegādes centra izveidi, kas ir viena no LIFE Waste To Recources IP* projekta aktivitātēm, ko ZAAO īsteno kopā ar 21 sadarbības partneri. Sniegtie priekšlikumi un secinājumi ir vērtīgi un tiks ņemti vērā, strādājot pie projektu izstrādes. 

Pateicamies ikvienam klientam gan par veltīto laiku aptaujas aizpildīšanā, gan par konstruktīviem priekšlikumiem un ceram uz veiksmīgu sadarbību arī turpmāk! 

________

*Eiropas Savienības LIFE programmas integrētais projekts Nr. LIFE20 IPE/LV/000014 “Atkritumi kā resursi Latvijā – Reģionālās ilgtspējas un aprites veicināšana, ieviešot atkritumu kā resursu izmantošanas koncepciju”.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri