Valmieras Ziņas

Atkritumu izvešanas kalendāri ir ceļā pie klientiem

Lasīšanas laiks: 2 min

SIA ZAAO (ZAAO) ir sākusi izsūtīt klientiem nākamā gada atkritumu izvešanas kalendārus sadzīves un šķiroto atkritumu konteineru tukšošanai. Privātpersonas saņems arī informāciju par plānotajiem maksājumiem par nešķiroto sadzīves atkritumu konteineru tukšošanu 2018.gadā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jegorova.

Gan sadzīves atkritumu, gan šķirotu atkritumu izvešanas kalendārs ietver informāciju par katra klienta adresē esošā konteinera tukšošanas datumiem. Savukārt kalendāra otrajā pusē atrodamas norādes pareizai atkritumu šķirošanai un izmešanai, lai otrreizējai pārstrādei derīgie materiāli nenonāktu sadzīves atkritumu konteineros, bet tiktu nodoti pārstrādātājiem.

Klientiem reizē ar kalendāru tiek sūtīts aprēķins jeb informācija par veicamajiem maksājumiem, atsevišķi izdalot summu par saņemtajiem pakalpojumiem 2017.gadā, kā arī plānoto maksu par pakalpojumiem 2018.gadā. Atgādina, ka ikgadējās pakalpojuma maksas apmēru var regulēt paši klienti, izvēloties atkritumu konteinera veidu, daudzumu, kā arī tukšošanas biežumu. Ikdienā pareizi šķirojot un nododot otrreiz izmantojamos materiālus, var ievērojami samazināt maksājumus par nešķirotu sadzīves atkritumu apsaimniekošanu, jo pārstrādei derīgos materiālus ZAAO savāc bez maksas.

ZAAO aicina klientus izvērtēt iespēju atteikties no papīra formāta informācijas saņemšanas pa pastu, piesakot informācijas saņemšanu elektroniski. Ērti izmantojama ir ZAAO klientu pašapkalpošanās sistēma, kas darbojas caur uzņēmuma mājas lapu www.zaao.lv. Tajā klients jebkurā laikā var piekļūt saviem datiem – saņemto pakalpojumu sarakstam, norēķinu stāvoklim, konteineru tukšošanas grafikam, kā arī veikt maksājumus.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Naukšēnu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.; un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (no 1724,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2025.gada 6.jūnijam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-06 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri