Valmieras Ziņas

Atkritumu izvešanas kalendāri ir ceļā pie klientiem

Lasīšanas laiks: 2 min

SIA ZAAO (ZAAO) ir sākusi izsūtīt klientiem nākamā gada atkritumu izvešanas kalendārus sadzīves un šķiroto atkritumu konteineru tukšošanai. Privātpersonas saņems arī informāciju par plānotajiem maksājumiem par nešķiroto sadzīves atkritumu konteineru tukšošanu 2018.gadā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jegorova.

Gan sadzīves atkritumu, gan šķirotu atkritumu izvešanas kalendārs ietver informāciju par katra klienta adresē esošā konteinera tukšošanas datumiem. Savukārt kalendāra otrajā pusē atrodamas norādes pareizai atkritumu šķirošanai un izmešanai, lai otrreizējai pārstrādei derīgie materiāli nenonāktu sadzīves atkritumu konteineros, bet tiktu nodoti pārstrādātājiem.

Klientiem reizē ar kalendāru tiek sūtīts aprēķins jeb informācija par veicamajiem maksājumiem, atsevišķi izdalot summu par saņemtajiem pakalpojumiem 2017.gadā, kā arī plānoto maksu par pakalpojumiem 2018.gadā. Atgādina, ka ikgadējās pakalpojuma maksas apmēru var regulēt paši klienti, izvēloties atkritumu konteinera veidu, daudzumu, kā arī tukšošanas biežumu. Ikdienā pareizi šķirojot un nododot otrreiz izmantojamos materiālus, var ievērojami samazināt maksājumus par nešķirotu sadzīves atkritumu apsaimniekošanu, jo pārstrādei derīgos materiālus ZAAO savāc bez maksas.

ZAAO aicina klientus izvērtēt iespēju atteikties no papīra formāta informācijas saņemšanas pa pastu, piesakot informācijas saņemšanu elektroniski. Ērti izmantojama ir ZAAO klientu pašapkalpošanās sistēma, kas darbojas caur uzņēmuma mājas lapu www.zaao.lv. Tajā klients jebkurā laikā var piekļūt saviem datiem – saņemto pakalpojumu sarakstam, norēķinu stāvoklim, konteineru tukšošanas grafikam, kā arī veikt maksājumus.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri