Valmieras Ziņas

Ārkārtējo situāciju pagarina līdz aprīlim; par komandantstundas turpināšanu vēl diskutēs

Lasīšanas laiks: 3 min

Ar Covid-19 izplatības mazināšanu izsludinātā ārkārtējā situācija tiks pagarināta līdz 6.aprīlim, bet par komandantstundas turpināšanu valdība vēl diskutēs, piektdien lēmusi valdība.

Kopš 2020.gada 9.novembra valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija ar mērķi mazināt Covid-19 izplatību. Piektdien valdība lēma pagarināt ārkārtējo situāciju arī pēc 7.februāra, proti, līdz 6.aprīlim.

Vienlaikus Ministru kabinets vēl nelēma par komandantstundas turpināšanu, diskusijas par šo tematu atliekot uz nākamo nedēļu.

Veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP) pēc valdības sēdes preses konferences virtuālās telpas sarakstē mediju pārstāvjus informēja, ka komandantstunda turpināsies šajā nedēļas nogalē, bet par turpmāko plānots lemt nākamnedēļ. “Valdībai jādiskutē kā optimāli izmantot policijas un citus resursus kontroles pasākumos, būtiski palielināt arī pašizolācijas un karantīnas ievērošanas kontroli, kā arī ierobežojumu ievērošanu tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās,” norādīja Pavļuts.

Pēc valdības sēdes Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV) žurnālistiem norādīja, ka piektdien valdība lēma par tiem jautājumiem, kas jau ilgstoši tikuši apspriesti, savukārt nākamnedēļ ministri spriedīs par mājsēdi un “kādā veidā pārkārtot vienu otru ierobežojumu”.

Kariņš skaidroja, ka situācija ar Covid-19 izplatību Latvijā joprojām ir smaga, pieaug saslimstības skaitļi, kā arī slimnīcās ir vērojama krīze. Ņemot to vērā, valdība lēma ārkārtējo situāciju pagarināt līdz 6.aprīlim.

Skaidrojot piektdien valdībā lemto, Kariņš norādīja uz jaunā, daudz lipīgākā Covid-19 paveida izplatību pasaulē, kā rezultātā ministri vienojās palēnināt šī vīrusa paveida nonākšanu Latvijā, uzliekot ierobežojumus ceļojumiem uz un no atsevišķām valstīm, kā arī stingrāk kontrolējot ārējo robežu.

Premjers arī informēja, ka turpmāk personai, kas vēlēsies ceļot, būs jāinformē par ceļojuma nepieciešamību. Pēc Kariņa teiktā, šāda prasība tiks ieviesta, lai apturētu “vieglprātīgu ceļošanu”, jo patlaban ceļot nav droši.

Pēc premjera stāstītā, valdība arī vienojusies ierobežot ierašanos Latvijā tiem, kuriem ir izsniegtas termiņuzturēšanās atļaujas (TUA), izņemot gadījumus, kad TUA turētājs vēlēsies ierasties Latvijā darba vajadzībās.

Tāpat, ņemot vērā, ka Covid-19 pandēmija ieilgs, valdība lēma ieviest “drošas tirdzniecības” koncepciju, kā rezultātā augs drošības prasības tirdzniecības vietās, vienlaikus samazinoties pircēju daudzumam veikalos. Kariņš piebilda, ka turpmāk policijai būs tiesības pieņemt lēmumu slēgt veikalu līdz septiņām dienām gadījumā, ja veikalā tiks konstatēti drošības prasību pārkāpumi.

Ministru prezidents arī informēja, ka no pirmdienas, 8.februāra, pārtikas un higiēnas preču veikalos, kā arī grāmatnīcās tiks atcelti līdz šim spēkā esošie ārkārtējās situācijas laikā iegādājamie preču saraksti. “Turpmāk veikalos ar mazāku pircēju skaitu varēs nopirkt visu, kas veikalā tiek piedāvāts,” piebilda premjers.

Kariņš arī norādīja, ka, pēc ekspertu ieteikuma, patlaban ir pāragri atļaut mazākajām klasēm atsākt mācības klātienē.

Ārkārtējās situācijas laikā ir noteikta virkne citu ierobežojumu, tostarp attiecībā uz pulcēšanos, pakalpojumu un tirdzniecības jomām, arī izglītību.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Matīšu Tautas nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Matīšu Tautas namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 16, Matīši, Matīšu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Amata mērķis: · Nodrošināt digitālās vides nepārtrauktu attīstību un darbspēju, pārvaldīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) infrastruktūru, nodrošinot efektīvu, drošu un mūsdienīgu atbalstu visiem lietotājiem – darbiniekiem un izglītojamajiem. · Veidot un īstenot ilgtspējīgu IKT attīstības stratēģiju atbilstoši Valmieras tehnikuma mērķiem un valsts digitālās transformācijas virzieniem Galvenie pienākumi: · Administrēt datortīklus, serverus un datortehniku – nodrošināt to darbspēju, konfigurēšanu un profilaktisko apkopi Plānot un koordinēt IKT iepirkumus: izstrādāt tehniskās specifikācijas, uzraudzīt piegādes, pārbaudīt kvalitāti, sekot garantijas saistībām Nodrošināt IKT incidentu uzraudzību, dokumentēšanu un risināšanu – tostarp drošības pārkāpumu gadījumā Plānot un uzturēt IKT infrastruktūras kartējumu, dokumentāciju un sistēmu pārraudzības ierakstus Nodrošināt informācijas sistēmas drošību Administrēt un pārvaldīt elektronisko skolvadības sistēmu E-klase, dokumentu un darbplūsmas vadības sistēmu Namejs, u.c. Koordinēt sadarbību ar informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem drošības jautājumos (hostings, e-klase, datu glabāšanas pakalpojumi) Informēt darbiniekus un izglītojamos par informācijas drošības pamatprincipiem, koordinēt kiberdrošības apmācības Piedalīties projektu sagatavošanā un īstenošanā, kas saistīti ar datortīklu, sistēmu, informācijas tehnoloģiju, datortehnikas uzlabošanu un tml. Prasības: · Augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā · Vismaz 3 gadu pieredze darbā informācijas tehnoloģiju jomā · Spēja saprast iekārtu tehnisko dokumentāciju, instrukcijas un lietot iegūto informāciju darba procesā · IKT jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana · Pārzināt darbā lietojamo tehnisko līdzekļu un tehnoloģisko iekārtu darbības principus un lietošanas noteikumus · Spēja sistemātiski analizēt IKT riskus un ieviest aizsardzības pasākumus Latviešu valodas prasme Augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1)  Spēja sagatavot tehnisko dokumentāciju, izglītojošus materiālus un instrukcijas Augsta atbildības sajūta, prasme veikt darbu patstāvīgi, plānojot un nosakot termiņus Pozitīva attieksme pret darbu, augsta saskarsmes kultūra Prasme saskatīt nepieciešamību optimizēt darba procesus, īpaši izmantojot elektronisko tehnoloģiju priekšrocības Tālrunis informācijai: Administratīvās nodaļas vadītāja Laima Studenkova-Jolkina, tālr. 26450931. CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv. Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju administratora vakancei” līdz 2025.gada 8.septembrim. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-08 Kontaktpersona: Laima Studenkova - Jolkina Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri