Valmieras Ziņas

Aizdevums biznesa attīstībai mazajiem uzņēmumiem

“Šobrīd mazajiem uzņēmumiem ir grūtības iegūt lielo banku finansējumu sava biznesa attīstīšanai, tāpēc redzam šo kā izaicinošu, bet arī perspektīvu nišu, kur attīstīt mūsdienīgu un tieši mazā biznesa vajadzībām piemērotu finanšu pakalpojumu,” par drīzumā pieejamo SIA “PayRay” pakalpojumu – kredītu biznesa attīstībai – stāsta uzņēmuma vadītājs un finanšu nozares eksperts Mareks Basankovičs.

Lietuvas bankas meitasuzņēmums SIA “PayRay” darbību Latvijā uzsācis šogad un plāno attīstīt savus pakalpojumus jomās, kurās šobrīd Latvija atpaliek no citām valstīm. “Primāri tā būs faktoringa tirgus attīstīšana un kredītu izsniegšana mazajiem un vidējiem uzņēmumiem,” informē M. Basankovičs.

Finansējums, kas pielāgots mazā biznesa vajadzībām

Maza biznesa vadīšana uz attīstīšana ir izaicinoša, jo parasti neliels cilvēku skaits nodarbojas ar visu, tāpēc ir risks, ka birokrātiskie, finanšu un citi jautājumi atņem tik dārgo laiku un spēkus, ko patiesībā vajadzētu veltīt pašam produktam vai pakalpojumam, darbam ar klientiem. 

Lai mazais uzņēmums varētu koncentrēties uz savu darbu, nepieciešams iegūt uzticamu un zinošu partneri, kurš nodrošina attīstībai vajadzīgo finansējumu. SIA “PayRay”, kas ir mazā biznesa eksperts un pārzina tā vajadzības un specifiku, savu pakalpojumu veido tieši tādu – vienkāršu, elastīgu un saprotamu. Uzticot finansējuma jautājumus “PayRay” speciālistiem, uzņēmums var koncentrēties uz savu tiešo darbu un attīstības jautājumiem. Šādā tandēmā ir iespējams realizēt pat drosmīgākos biznesa plānus un ambīcijas.

Kredīts biznesam, kas jau drīzumā pieejams SIA “PayRay” klientiem, būs:

  • ar vienkāršu pieteikšanās kārtību;
  • ar elastīgām atmaksas iespējām;
  • pieejams arī bez ķīlas;
  • ar naudas izmaksu jau 48 stundu laikā;
  • piemērots arī biznesam ar 200+ darbiniekiem.

Nauda kā līdzeklis biznesa potenciāla īstenošanai

Ja uzņēmuma vadība un darbinieki patiešām tic savai biznesa idejai un tās potenciālam, tad nav būtiski, cik liels vai mazs šajā brīdī ir uzņēmums. Atliek tikai atrast īstos veidus, kā piepildīt ieceres un attīstīties. Naudas līdzekļi ir viens no galvenajiem instrumentiem, kas to var palīdzēt izdarīt. Tāpēc SIA “PayRay” kredīts biznesam būs pieejams arī tiem uzņēmumiem, kuri kādu iemeslu dēļ nav varējuši saņemt atbalstu no bankām. 

Protams, ka SIA “PayRay” eksperti pirms lēmuma pieņemšanas izvērtēs uzņēmuma finanšu datus, esošās ķīlas un citu būtisku informāciju, bet lēmuma pieņemšanā nozīmīga loma ir arī tam, kādā nozarē uzņēmums darbojas, cik šī joma ir perspektīva, kāds ir uzņēmuma potenciāls, jo biznesa aizdevuma mērķis ir kalpot par atspēriena punktu, lai sasniegtu iecerētās virsotnes.

Nav divu vienādu uzņēmumu un identisku biznesa situāciju, tāpēc arī finanšu pakalpojumiem jāspēj pielāgoties katra biznesa specifikai un vajadzībām. Individuāla pieeja katra klienta vajadzībām un ātra lēmumu pieņemšana ir tās priekšrocība, kas noteikti izceļ SIA “PayRay” pakalpojumus citu vidū.

Arī faktorings piemērots mazajiem biznesiem

“Faktorings jeb rēķinu finansēšanas pakalpojums ļauj uzņēmumam nodrošināt stabilu un paredzamu apgrozāmo līdzekļu plūsmu. Latvijā faktoringa pakalpojumi līdz šim vēl nav tik pieprasīti kā citās valstīs, bet interese par faktoringu un tā sniegtajām iespējām pieaug, tāpēc šajā finanšu jomā redzam ievērojamu potenciālu,” par to, kāpēc tieši faktorings izvēlēts par vienu un “PayRay” pamatpakalpojumiem, stāsta M. Basankovičs.

Faktoringa pakalpojums darbojas pēc šādas shēmas:

  • uzņēmējs savu klientam izrakstīto rēķinu iesniedz faktoringa uzņēmumam;
  • faktoringa nodrošinātājs pārskaita līdz 90% no rēķina summas uz uzņēmuma kontu;
  • pircējs rēķinu norādītajā termiņā apmaksā faktoringa uzņēmumam;
  • uzņēmumam tiek izmaksāta atlikusī rēķina summa, ieturot procentus par faktoringu.

Faktorings kā alternatīvs finansējuma veids piemērots arī maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai stabilizētu naudas plūsmu un iegūtu konkurences priekšrocības.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri