Valmieras Ziņas

Aizdevums biznesa attīstībai mazajiem uzņēmumiem

Lasīšanas laiks: 3 min

“Šobrīd mazajiem uzņēmumiem ir grūtības iegūt lielo banku finansējumu sava biznesa attīstīšanai, tāpēc redzam šo kā izaicinošu, bet arī perspektīvu nišu, kur attīstīt mūsdienīgu un tieši mazā biznesa vajadzībām piemērotu finanšu pakalpojumu,” par drīzumā pieejamo SIA “PayRay” pakalpojumu – kredītu biznesa attīstībai – stāsta uzņēmuma vadītājs un finanšu nozares eksperts Mareks Basankovičs.

Lietuvas bankas meitasuzņēmums SIA “PayRay” darbību Latvijā uzsācis šogad un plāno attīstīt savus pakalpojumus jomās, kurās šobrīd Latvija atpaliek no citām valstīm. “Primāri tā būs faktoringa tirgus attīstīšana un kredītu izsniegšana mazajiem un vidējiem uzņēmumiem,” informē M. Basankovičs.

Finansējums, kas pielāgots mazā biznesa vajadzībām

Maza biznesa vadīšana uz attīstīšana ir izaicinoša, jo parasti neliels cilvēku skaits nodarbojas ar visu, tāpēc ir risks, ka birokrātiskie, finanšu un citi jautājumi atņem tik dārgo laiku un spēkus, ko patiesībā vajadzētu veltīt pašam produktam vai pakalpojumam, darbam ar klientiem. 

Lai mazais uzņēmums varētu koncentrēties uz savu darbu, nepieciešams iegūt uzticamu un zinošu partneri, kurš nodrošina attīstībai vajadzīgo finansējumu. SIA “PayRay”, kas ir mazā biznesa eksperts un pārzina tā vajadzības un specifiku, savu pakalpojumu veido tieši tādu – vienkāršu, elastīgu un saprotamu. Uzticot finansējuma jautājumus “PayRay” speciālistiem, uzņēmums var koncentrēties uz savu tiešo darbu un attīstības jautājumiem. Šādā tandēmā ir iespējams realizēt pat drosmīgākos biznesa plānus un ambīcijas.

Kredīts biznesam, kas jau drīzumā pieejams SIA “PayRay” klientiem, būs:

  • ar vienkāršu pieteikšanās kārtību;
  • ar elastīgām atmaksas iespējām;
  • pieejams arī bez ķīlas;
  • ar naudas izmaksu jau 48 stundu laikā;
  • piemērots arī biznesam ar 200+ darbiniekiem.

Nauda kā līdzeklis biznesa potenciāla īstenošanai

Ja uzņēmuma vadība un darbinieki patiešām tic savai biznesa idejai un tās potenciālam, tad nav būtiski, cik liels vai mazs šajā brīdī ir uzņēmums. Atliek tikai atrast īstos veidus, kā piepildīt ieceres un attīstīties. Naudas līdzekļi ir viens no galvenajiem instrumentiem, kas to var palīdzēt izdarīt. Tāpēc SIA “PayRay” kredīts biznesam būs pieejams arī tiem uzņēmumiem, kuri kādu iemeslu dēļ nav varējuši saņemt atbalstu no bankām. 

Protams, ka SIA “PayRay” eksperti pirms lēmuma pieņemšanas izvērtēs uzņēmuma finanšu datus, esošās ķīlas un citu būtisku informāciju, bet lēmuma pieņemšanā nozīmīga loma ir arī tam, kādā nozarē uzņēmums darbojas, cik šī joma ir perspektīva, kāds ir uzņēmuma potenciāls, jo biznesa aizdevuma mērķis ir kalpot par atspēriena punktu, lai sasniegtu iecerētās virsotnes.

Nav divu vienādu uzņēmumu un identisku biznesa situāciju, tāpēc arī finanšu pakalpojumiem jāspēj pielāgoties katra biznesa specifikai un vajadzībām. Individuāla pieeja katra klienta vajadzībām un ātra lēmumu pieņemšana ir tās priekšrocība, kas noteikti izceļ SIA “PayRay” pakalpojumus citu vidū.

Arī faktorings piemērots mazajiem biznesiem

“Faktorings jeb rēķinu finansēšanas pakalpojums ļauj uzņēmumam nodrošināt stabilu un paredzamu apgrozāmo līdzekļu plūsmu. Latvijā faktoringa pakalpojumi līdz šim vēl nav tik pieprasīti kā citās valstīs, bet interese par faktoringu un tā sniegtajām iespējām pieaug, tāpēc šajā finanšu jomā redzam ievērojamu potenciālu,” par to, kāpēc tieši faktorings izvēlēts par vienu un “PayRay” pamatpakalpojumiem, stāsta M. Basankovičs.

Faktoringa pakalpojums darbojas pēc šādas shēmas:

  • uzņēmējs savu klientam izrakstīto rēķinu iesniedz faktoringa uzņēmumam;
  • faktoringa nodrošinātājs pārskaita līdz 90% no rēķina summas uz uzņēmuma kontu;
  • pircējs rēķinu norādītajā termiņā apmaksā faktoringa uzņēmumam;
  • uzņēmumam tiek izmaksāta atlikusī rēķina summa, ieturot procentus par faktoringu.

Faktorings kā alternatīvs finansējuma veids piemērots arī maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai stabilizētu naudas plūsmu un iegūtu konkurences priekšrocības.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Latvijas Pasts aicina komandā C kategorijas Kurjeru/-i (uz noteiktu laiku) Valmierā Darba pienākumi: Saņemt un pārbaudīt piegādē izsniegtos sūtījumus; Veikt sūtījumu piegādi un sūtījumu saņemšanu. Prasības kandidātiem: B, C kategorijas autovadītāja apliecība un 95 kods; Latviešu valodas prasmes atbilstoši vidējā līmeņa B(1) pakāpei; Labas komunikācijas un saskarsmes prasmes; Spēja un vēlme ātri pielāgoties dažādiem darba apstākļiem un pienākumiem. Mūsu piedāvājums: Atalgojums 1020,00 - 1250,00 EUR (bruto) mēnesī; Darba laiks no plkst. 06:00 līdz 15:00; Veselības apdrošināšanas polise pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; Obligātās veselības pārbaudes izdevumu segšana pēc pārbaudes laika; Nelaimes gadījumu apdrošināšana no pirmās dienas; Plašs labumu grozs, tostarp papildatvaļinājuma dienas (par darba stāžu un veselības veicināšanai) dažādi pabalsti, dāvanas un citas priekšrocības; Darba apģērbs visiem gadalaikiem un darba telefons. Papildu informācija: Interesentus aicinām sūtīt savu CV - cv@pasts.lv vai zvanīt uz norādīto telefona numuru: 26165707 Novērtējam katru saņemto pieteikumu, taču informējam, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei personāla atlases vajadzībām konkrētā konkursa ietvaros. Datu apstrādes termiņš – 3 (trīs) mēneši no atlases konkursa noslēguma dienas. Profesija: KURJERS Darba vietas adrese: LATVIJA, Cempu iela 8D, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-02 Kontaktpersona: VAS Latvijas Pasts

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris,  kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība),  klātienē veicot vizītes pie tiem. Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli rodi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un esi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga: 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-12-15 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Dizaina un mākslas vidusskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā direktora vietnieku/-ci izglītības jomā (profesijas kods 1345 04) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Purva iela 12, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Ja Jūs vēlaties: • piedalīties izglītības procesa organizēšanā un nodrošināt izglītības procesa metodisko vadību Iestādē; • nodrošināt Valsts izglītības standarta, izglītības programmu un mācību priekšmetu programmu īstenošanas metodisko vadību; • piedalīties Iestādes iekšējo kārtību un reglamentējošo normatīvo aktu izstrādē; • sagatavot mācību gada pārskatus par metodiskā darba izvērtējumu; • piedalīties mācību gada darba plāna sastādīšanā, sadarbībā ar mācību priekšmetu skolotājiem; • sadarbībā ar pedagogiem, sagatavot mācību priekšmetu programmas; • vadīt mācību programmu metodisko kopu vadītāju/nodaļu vadītāju sapulces un organizēt metodiskās pedagogu sapulces, tikšanās u.c.; • vadīt izglītības programmu realizācijas kvalitātes uzraudzību; • organizēt izglītojamo profesionālo priekšmetu darbu skates, profesionālās ievirzes izglītības nobeiguma un profesionālās vidējās izglītības kvalifikācijas darbu norisi; • koordinēt Valsts konkursa norisi un citu Iestādes konkursu norisi skolā un Vidzemē; • organizēt izglītojamo līdzdalību mācību priekšmetu olimpiādes, konkursos, skatēs; un Jums ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas un izpratne nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā; • kompetences: prasme organizēt un plānot savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; prasme analizēt un vispārināt problēmas, noteikt darbības virziena prioritātes; prasme pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību; labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, digitālās prasmes, psiholoģiskā noturība; precizitāte un iniciatīva, elastība; • prasme strādāt ar biroja tehniku un informāciju tehnoloģijām; mēs piedāvājam: • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (pārbaudes laikā no 1876,50 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • darbu radošā, uz sadarbību vērstā kolektīvā, aktīvu, dinamisku darbu, iespēju gūt jaunu pieredzi un pilnveidot profesionālās iemaņas; • sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītības dokumentu kopijas lūdzam iesniegt elektroniski sūtot uz e-pastu: vdmv@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Dizaina un mākslas vidusskolā, Purva ielā 12, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi “Direktora vietnieka/-ces vakancei”, līdz 2025.gada 17.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 64207372. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /IZPILDDIREKTORS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Purva iela 12, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-17 Kontaktpersona: vdmv@valmiera.edu.lv 64207362

Mūsu partneri