Valmieras Ziņas

Elektrības rādītājus nodevuši vairāk nekā 80% “Latvenergo” klientu

Lasīšanas laiks: 3 min

Šobrīd vairāk nekā 80% Latvijas energoapgādes kompānijas “Latvenergo” klientu, kuri izvēlējušies par elektroenerģiju norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, nodevuši skaitītāju rādījumus, aģentūrai BNS pavēstīja uzņēmuma preses sekretāre Sandra Vējiņa.

“Mūsu pieredze rāda, ka šāda klientu skaitītāju rādījumu nodošanas aktivitāte ir ierasta to klientu vidū, kuriem rādījumi ir jānodod.

Par rādījumu nenodošanu netiek piemērotas arī nekādas soda sankcijas. Faktiski, rādījumu nenodošana ir klienta alternatīva izvēle,”

skaidroja Vējiņa.

Pēc viņas teiktā, “Latvenergo” ir vairāki tādi klienti, kas apzināti nevēlas nodot rādījumus, īpaši, ja viņu patēriņš ir neliels.

“Vēlamies uzsvērt, ka rādījumu nodošana nav obligāta un to nenodošanas gadījumā klients bez rēķina nepaliks – tas tiks izrakstīts pēc vidējā vēsturiskā patēriņa,”

teica Vējiņa.

Viņa arī atzīmēja, ka skaitītāju rādījumu nodošanas termiņu pagarināt vēlreiz nav nepieciešams, jo pēdējās dienās rādījumi praktiski vairs neienāk, tādēļ pēdējais to nodošanas datums ir 15.februāris, kas iepriekš pagarināts no 3.februāra.

“Dažu dienu problēmas portālā ar rādījumu nodošanu, kas bija saistītas ar masveida līgumu migrāciju, ir novērstas.

Zvanot uz klientu servisu, klientiem bija iespēja atstāt rādījumus arī balss pastos – visi balss pastos atstātie ziņojumi ir apstrādāti. Līdz ar to, mēs varam apgalvot, ka skaitītāja rādījumu reģistrēšana noritējusi sekmīgi,” klāstīja Vējiņa.

Aģentūra BNS jau rakstīja, ka “Latvenergo” klientiem no februāra, norēķinoties par janvārī patērēto elektroenerģiju, stājās spēkā jauna norēķinu kārtība. Elektroenerģijas tirgus apstākļos vairs netiek saglabāta līdzšinējā norēķinu kārtība, kad klients pats aprēķināja savu maksājuma summu.

“Tāpēc turpmāk maksājumu summu aprēķinās elektroenerģijas tirgotājs un nosūtīs klientam informāciju par to – vai tas būtu izlīdzinātais maksājums vai ikmēneša rēķins,”

skaidroja Vējiņa.

Klientiem, kuri izvēlējušies norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, līdz nākamā mēneša 3.datumam ir jānodod skaitītāja rādījums. Rēķins būs izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai SMS veidā uz tālruņa numuru.

Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās “Elektrum Universālais” vai citu produktu ar izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, ir jāizmanto “Latvenergo” sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. No februāra klientam katru mēnesi par patērēto elektroenerģiju ir jāmaksā šī summa. Vienlaikus, ja ģimenē mainās elektroenerģijas patēriņš, maksājuma summu ir iespējams izmainīt klientu portālā e- latvenergo.lv vai sazinoties ar “Latvenergo” klientu servisu.

Klients līguma darbības periodā var arī brīvi mainīt norēķinu metodes, taču atsevišķiem elektroenerģijas produktiem var būt pieejama tikai noteikta norēķinu metode – izlīdzinātais maksājums vai rēķins.

Tāpat ziņots, ka no šā gada ir pilnībā liberalizēts elektroenerģijas tirgus, tajā iekļaujot arī mājsaimniecības. Mājsaimniecības  var mainīt tirgotāju, līdz katra mēneša 15.datumam izvēloties piegādātāju. Ja mājsaimniecības nenoslēdz elektroenerģijas tirdzniecības līgumu ne ar vienu tirgotāju, elektroenerģijas piegādi tām nodrošina esošais tirgotājs – “Latvenergo” – universālā pakalpojuma ietvaros – tarifs 16,9 centi par kilovatstundu.

“Latvenergo” ir Latvijas valstij piederošs energoapgādes komersants, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un tirdzniecību, kā arī sniedz telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

Mūsu partneri