Valmieras Ziņas

Augsti novērtē ZAAO darbību vides jomā

Lasīšanas laiks: 3 min

Ikgadējās klientu aptaujas rezultāti apliecina, ka SIA “ZAAO” klientiem ir svarīgi, ka uzņēmums nodrošina ne tikai kvalitatīvu atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu, bet arī īsteno vides projektus un sniedz ieguldījumu nozares attīstībā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA ZAAO sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Kovala Sēne.

Kā rāda 2022. gada novembrī veiktā ikgadējā SIA “ZAAO” (turpmāk tekstā – ZAAO) klientu aptauja, klienti savstarpējo sadarbību ar ZAAO arī šajā gadā vērtē kā ļoti labu/labu, īpaši novērtējot uzņēmuma iesaisti vides projektu īstenošanā, kas ir arī viens no uzņēmuma stratēģiskiem mērķiem, vērsts uz ilgtspējīgas vides veidošanu un saglabāšanu. Kā nozīmīgu to vērtē 53 % respondenti, par ko gandarīta ir arī ZAAO Korporatīvās pārvaldības un audita daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova: “Priecājamies, ka klienti ir pamanījuši un novērtē to, ka ZAAO īsteno vides projektus, modernizējot atkritumu apsaimniekošanas procesus, tādējādi samazinot kaitējumu apkārtējai videi, veicinot arī kopējās izpratnes veidošanos par šiem procesiem, kas ir būtiski, lai mērķi tiktu sasniegti!” 

Apkopotajos datos redzams, ka nemainīgi augsts ir arī klientu apmierinātības indekss (turpmāk tekstā – KAI), sasniedzot 78 punktus no 100. Tas tiek noteikts, ņemot vērā gan sniegto vērtējumu par saņemtajiem pakalpojumiem, gan klientu vēlmi ieteikt citiem izmantot ZAAO pakalpojumus, kā arī uzticēšanos un kopējo sadarbību. KAI rādītājus pozitīvi ietekmē mūsu atkritumvedēju vadītāju un savācēju ikdienas darbs. Viņi ir mūsu uzņēmuma vizītkarte un nodrošina klientiem nozīmīgo profesionālo pakalpojuma sniegšanu. 

Neskatoties uz to, ka telefona īsziņu jeb SMS sūtīšana savstarpējā komunikācijā vairs nav tik populāra, tieši par šo ZAAO pakalpojumu apmierinātība klientu vidū 2022. gadā ir pieaugusi. To pozitīvi vērtē Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Mārtiņš Vīgants: “Piedāvājam dažādus SMS pakalpojumus un tie ir pieprasīti. Vispopulārākais ir atgādinājuma SMS par plānoto konteinera tukšošanas datumu, to izmanto lielākā daļa ZAAO klientu. Tāpat pēdējos 2 gadus nodrošinām paziņojuma nosūtīšanu pēc konteinera iztukšošanas, kā arī ar SMS palīdzību par rēķina apmēru un apmaksu informējam tos klientus, kuriem nav e-pasta adreses.”

Viens no klientu aptaujas mērķiem ir noskaidrot gan pilnveidojamās jomas, gan arī aspektus, kas būtu jāņem vērā jaunu pakalpojumu ieviešanā. 2022. gadā ir samazinājies to klientu skaits, kas vērtē ZAAO pakalpojumu pieteikšanas sistēmu kā ērtu, tās novērtējums ir 3,8 no 5 punktiem (2021. gadā 4,1 punkts). Pie šī jautājuma ir kopumā strādāts jau no 2022. gada vidus, jo drīzumā ZAAO klientiem tiks nodota lietošanā gan jauna uzņēmuma mājas lapa, gan klientu pašapkalpošanās portāls, kas tiek veidots, lai uzlabotu tieši šo pakalpojuma pusi. Domājot par jauniem pakalpojumiem, tika noskaidroti klientu paradumi un viedoklis gan par bioloģiski noārdāmajiem atkritumiem, kuru savākšanas sistēma jāizveido līdz 2023. gada beigām, gan EKO laukumu pakalpojumu pilnveidi un lietu nodošanas, apmaiņas vai iegādes centra izveidi, kas ir viena no LIFE Waste To Recources IP* projekta aktivitātēm, ko ZAAO īsteno kopā ar 21 sadarbības partneri. Sniegtie priekšlikumi un secinājumi ir vērtīgi un tiks ņemti vērā, strādājot pie projektu izstrādes. 

Pateicamies ikvienam klientam gan par veltīto laiku aptaujas aizpildīšanā, gan par konstruktīviem priekšlikumiem un ceram uz veiksmīgu sadarbību arī turpmāk! 

________

*Eiropas Savienības LIFE programmas integrētais projekts Nr. LIFE20 IPE/LV/000014 “Atkritumi kā resursi Latvijā – Reģionālās ilgtspējas un aprites veicināšana, ieviešot atkritumu kā resursu izmantošanas koncepciju”.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri