Valmieras Ziņas

Citadele: agrāk – rindas un papīru kalni, tagad telefons un internets

Lasīšanas laiks: 4 min

Vēl pirms 10 gadiem, lai atrisinātu kādus jautājumus saistībā ar banku, ievērojamā skaitā gadījumu bija nepieciešams doties uz bankas filiāli. Tomēr tehnoloģiju attīstība uz vietas nestāv, un arvien vairāk pakalpojumu ir iespējams saņemt, neizejot no savām mājām. Lai gan Valmieras filiālē mēs vienmēr ar prieku esošajiem un topošajiem klientiem sniedzam finanšu pakalpojumus un konsultācijas, attālināta klientu apkalpošana – tas ir ļoti svarīgs aspekts šodienas sarežģītajos apstākļos. Piedāvāju ieskatu, kā pēdējo gadu laikā ir mainījušies banku pakalpojumi.

Covid-19 krīze ieviesa būtiskas korekcijas cilvēku ikdienas dzīvē. Tas skāra ne tikai katru no mums, bet arī faktiski visu nozaru uzņēmumus. Citadele bija ļoti labi gatava attālināta darba režīmam, līdz ar to banka varēja turpināt attālinātu darbu, tajā pašā laikā klientiem neizjūtot to, ka finanšu iestādes darbinieki strādā attālināti.

Kopumā dati par klientu komunikāciju ar Citadeli ārkārtējās situācijas laikā rāda, ka banka attālināti apkalpoja par 30% vairāk klientu.

Kopumā vērojams, ka bankas klienti ārkārtējās situācijas laikā ir devuši priekšroku attālinātajiem pakalpojumiem, kas pozitīvi ir ietekmējis gan klientu finanšu pratību, gan arī veicinājis attālināto pakalpojumu izmantošanas prasmes.

Lai arī kopš 9. jūnija filiāļu apmeklējumam nav vajadzīgs iepriekšējais pieraksts pa telefonu, redzam, ka filiālēs, ts.k. Valmieras, joprojām ir vērojama mazāka klientu plūsma, jo mūsu klienti turpina arvien aktīvāk izmantot attālinātos bankas finanšu pakalpojumus. Savukārt filiāles apmeklējumus pamatā izmanto, lai saņemtu kvalitatīvas finanšu konsultācijas, piemēram par kreditēšanas vai uzkrājuma pakalpojumiem.

Lai palīdzētu vēl vairāk uzlabot savas attālināto pakalpojumu izmantošanas prasmes, esmu sagatavojis ieteikumus svarīgāko un biežāk lietoto finanšu pakalpojumu izmantošanā.

Bankas konta atvēršana

Lai kļūtu par bankas klientu, vēl pirms dažiem gadiem bija nepieciešams atrast laiku bankas apmeklējumam, stāvēt rindā un vēl aizpildīt neskaitāmas formas. Tomēr šobrīd, lai to izdarītu, nepieciešams viedtālrunis ar internetu un personu apliecinošs dokuments.

Ar mobilo lietotni pieteikt bankā kontu un karti iespējams visu diennakti. To var darīt jebkurā vietā, kur pieejami mobilie sakari un internets.

Konta atvēršanai Citadelē ir trīs vienkārši soļi, pirmkārt, lejupielādēt mobilo lietotni, otrkārt, uztaisīt pašbildi jeb selfiju un, treškārt, nofotografēt pasi vai ID karti, norādot informāciju par sevi. Pieteikšanās aizņem piecas līdz septiņas minūtes. Klienti, kuri piesakās maksājumu kartei mobilajā lietotnē vai mājas lapā, bez maksas saņem kartes piegādi pa pastu, kas šobrīd ir īpaši aktuāli.

Sava kredītreitinga noskaidrošana

Process, kā tiek izvērtēta klienta spēja uzņemties kredītsaistības, ir piedzīvojis lielas pārmaiņas.

Šobrīd katrs var noskaidrot savu finanšu veselību, nemaz nepiesakoties kredīta saņemšanai. Kredītreitinga noskaidrošana palīdzēs gan tiem, kuri jau šobrīd meklē iespējas saņemt papildu finanšu līdzekļus kāda mērķa īstenošanai, gan tiem, kuri plāno finansējumu kādam nākotnes projektam. Izprotot, ko bankas vērtē, izskatot kredīta pieteikumus, būs iespējams uzlabot vājās vietas. Kredītreitingu pāris minūšu laikā var noskaidrot mājas lapā, internetbankā, kā arī bankas filiālēs.

Rēķinu apmaksa un bezkontakta maksājumu izmantošana

Šobrīd savus maksājumus ir iespējams veikt sev ērtākajā veidā – zvanot uz klientu apkalpošanas centru, interneta bankā vai mobilajā lietotnē. Lielas izvēles iespējas esam ieguvuši arī pārskaitījumu veikšanā un saņemšanā – varam sekundes laikā veikt pārskaitījumu, izmantojot zibmaksājumus, varam pārskaitīt naudu, pat nezinot saņēmēja konta numuru, bet tā vietā izmantot saņēmēja mobilā telefona numuru no kontaktu saraksta, ja tas reģistrēts Latvijas Bankas zibsaišu reģistrā.

Revolūciju piedzīvojusi arī maksāšana par pirkumiem veikalos – varam norēķināties ar telefonu, izmantojot Citadeles mobilo lietotni vai Apple Pay, ar pulksteņiem, aprocēm, gredzeniem, kā arī bezkontakta maksājumu kartēm.

Citadeles misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju. Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem, Mēs saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot pirmie Baltijā piedāvājot atvērt kontu ar selfiju un maksāt uz mobilā tālruņa numuriem.

Izmantot finanšu pakalpojumus nekad nav bijis ērtāk un vieglāk. Kopā ar Citadeli ceļš uz ērtāku ikdienu jau šodien!

Apmaksāta publikācija.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Ja Tev rūp vides aizsardzība, Tev ir drosme pārstāvēt valsti darbā par zaļāku un labvēlīgāku vidi, Tevi interesē darbs normatīvo aktu ievērošanā zemes dzīļu un dabas resursu izmantošanas jomā iespējams, tieši Tevi gaidām mūsu komandā Valsts vides dienesta (Nr. 90000017078) Atļauju pārvaldes Piesārņojuma un dabas resursu departamenta Resursu pārvaldības daļas eksperta amatā (viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) Piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē vides aizsardzības jomā; apmācību un vērtīgu profesionālo pieredzi; darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem; mēnešalgu no 1008 līdz 1512 euro pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kvalifikācijai un līdzšinējai pieredzei; veselības apdrošināšanu, atvaļinājuma pabalstu, papildatvaļinājumu no 8 līdz 10 darba dienām, kā arī citus valsts pārvaldē paredzētus ar papildu atlīdzību saistītus pasākumus; darba vietu kādā no mūsu reģionālajiem birojiem Rīgā, Valmierā, Daugavpilī, Rēzeknē, Jelgavā, Ventspiī vai Liepājā, ar iespēju strādāt attālināti pēc pārbaudes laika. Uzticēsim Tev:  sagatavot zemes dzīļu izmantošanas licences, derīgo izrakteņu atradnes pases un derīgo izrakteņu ieguves limitus  sagatavot dabas resursu un ūdens resursu lietošanas atļaujas  saskaņot derīgo izrakteņu ieguves projektus un spridzināšanas darbu projektus veikt ietekmes sākotnējos izvērtējumus un sagatavot tehniskos noteikumus derīgo izrakteņu ieguvei, dīķu ierīkošanai ievadīt un aktualizēt informāciju Valsts vides dienesta informācijas sistēmās sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju iesniegumiem Sagaidām, lai Tev ir: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, dabas zinātnēs, ģeoloģijā, ģeogrāfijā, inženierzinātnē (izglītība ģeoloģijā tiks uzskatīta par priekšrocību); izpratne par normatīvo aktu piemērošanu un vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana; profesionālā darba pieredze vides aizsardzības vai ģeoloģijas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību; prasme strādāt ar ģeotelpisko datu apstrādes programmām ESRI ArcGIS, QGIS u.c tiks uzskatīta par priekšrocību; prasme un vēlēšanās strādāt komandā; prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās, augsta atbildības sajūta un labas komunikācijas un sadarbības prasmes; labas datora lietošanas prasmes (Microsoft Office); elektroniskais paraksts. Gaidīsim Tavu pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) Valsts vides dienestam uz e-pasta adresi: CV@vvd.gov.lv (ar norādi „Konkursam – Resursu pārvaldības daļas eksperts”) Tālrunis uzziņām: 67084203. Vairāk par iestādi: http://www.vvd.gov.lv/ Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs iekļuvuši otrajā kārtā. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis: Valsts vides dienests, reģistrācijas numurs 90000017078, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV 1045. Profesija: EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Pāvila Rozīša iela 13, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-04 Kontaktpersona: Dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi: CV@vvd.gov.lv Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Ja esi enerģisks un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas profesionālās zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu, kā kolēģis, esi nepieciešams Valsts sociālās aprūpes centra "Zemgale" komandai!* Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" kā  lielākais valsts ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniedzējs Latvijā AICINA DARBĀ APRŪPĒTĀJU filiālē "Jelgava" (uz noteikt laiku, pilnu slodzi) Mēs piedāvājam: sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; algu (bruto) EUR 715 – EUR 768; pārbaudes laikā atalgojums līdz EUR 716; Summēto darba laiku (saskaņā ar darba grafiku); 25% ikmēneša piemaksu par darbu, kas saistīts ar īpašu risku; Profesionālus kolēģus, izaugsmes un apmācības iespējas; Sociālās garantijas; papildus atvaļinājuma dienas par īpašo risku un ikgadējo novērtējumu; Veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem. Būtiskākie amata pienākumi: Veikt klientu aprūpi atbilstoši klientu funkcionālajam stāvoklim; Atbildēt par klientu drošību un sekot, lai klienti ievērotu iekšējās kārtības noteikumus; Nodrošināt tīrību un kārtību klientu dzīvojamās telpās, koplietošanas telpās, veicot mitro uzkopšanu ne retāk kā vienu reizi dienā; Labas komunikācijas un sadarbības prasmes. Prasības pretendentam: Pamatizglītība vai vidējā izglītība. Vēlama praktiskā darba pieredze šajā vai līdzīgā amatā. Darba vieta: VSAC "Zemgale" filiāle "Jelgava", Kalnciema ceļš 109, Jelgava. Profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Aprūpētājs" sūtīt uz e-pastu: vakances@vsaczemgale.gov.lv. Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Valsts sociālās aprūpes centram “Zemgale”. Detalizēta informācija par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai ir norādīta iestādes mājas lapā, adrese: https://www.vsaczemgale.gov.lv/lv/media/2279/download Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Par atteikumu ziņosim tikai tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz interviju. Gadījumā, ja divu nedēļu laikā pēc CV nosūtīšanas neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, varat uzskatīt, ka Jūsu kandidatūra netika virzīta pārrunu kārtai. *Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" (reģ.nr.40900035103) ir Labklājības ministra pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas sniedz valsts apmaksātu ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu abu dzimumu pilngadīgām personām institūcijā ar smaga garīga rakstura traucējumiem (I un II invaliditātes grupa).  Profesija: APRŪPĒTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūja, Jeri, Jeru pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-26 Kontaktpersona: Jānis Flaksis Izglītības līmenis: Pamatizglītība

SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” aicina savā komandā kolēģi inženiertīklu un iekārtu TEHNIĶI Galvenie amata pienākumi: apsekot ēku inženiertīklus, siltummezglus, ventilācijas iekārtas, novērst avārijas situācijas un par konstatēto noformēt aktus plānot, organizēt, kontrolēt inženiertīklu, siltummezglu, ventilācijas iekārtu līgumu izpildi atbilstoši normatīvo aktu un līgumu prasībām sastādīt ēku iekšējo inženiertīklu, siltummezglu, ventilācijas iekārtu remonta, izbūvju izmaksu tāmes atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām noformēt darbu izpildes aktus par izpildītajiem darbiem Prasības kandidātiem: izpratne par ēku iekšējo inženiertīklu un iekārtu izbūves, montāžas darbiem, pielietojamiem materiāliem 1. līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlams inženierzinātņu jomā (var būt pēdējo kursu students) B kategorijas autovadītāja apliecība vēlama pieredze ēku iekšējo inženiertīklu apkalpošanā vēlamas zināšanas un pieredze būvniecības izmaksu tāmju sastādīšanā labas MS Office zināšanas labas komunikācijas un sadarbības prasmes valsts valodas zināšanas ne mazākas kā pamata līmenī (A2) Piedāvājam: atbildīgu darbu vienā no lielākajiem namu pārvaldīšanas uzņēmumiem Vidzemē veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, pabalstu sistēmu dažādos nozīmīgos dzīves gadījumos atalgojumu no EUR 1400 pirms nodokļu nomaksas. Pieteikties līdz 2024.gada 7.jūnijam, sūtot CV un motivācijas vēstuli elektroniski uz namsaimnieks@v-nami.lv vai uz adresi: SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras nov., LV-4201. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Tālrunis informācijai: 28329013. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras nov., LV-4201. Profesija: INŽENIERKOMUNIKĀCIJU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Semināra iela 2A, Valmiera, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-06-07 Kontaktpersona: Valmieras Namsaimnieks Sūtīt CV uz namsaimnieks@v-nami.lv, Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Mūsu partneri