Valmieras Ziņas

Piecas lietas, ko tu, iespējams, nezināji par “Skype”

Lasīšanas laiks: 3 min

Daudzas no mūsdienu tehnoloģijām var salīdzināt ar Šveices armijas nazi, proti, viens vienkāršs rīks ar daudz iespējām. Tomēr bieži vien no visa pieejamā klāsta izmantojam vien pāris funkciju, kas galu galā neļauj mums īstenot visu izvēlētā rīka potenciālu un novērtēt tā pozitīvo ietekmi uz mūsu ikdienu un darba produktivitāti.

Šogad pie lietotājiem nonāca arī “Skype” versija uzņēmumiem, kas sevī ietver pietiekami daudz jaunu funkciju un iespēju, kas ļautu darbiniekiem atvieglot savstarpējo komunikāciju, uzlabot efektivitāti, bet uzņēmumam kopumā – ietaupīt.

Tāpēc BiSMART ir apkopojis vairākas vērtīgas funkcijas, kas ikdienā varētu lieti noderēt:

Visi kontakti vienuviet

Komunikācijas laikmetā kontaktu loks mēdz pieaugt ļoti strauji, it sevišķi, ja tā ir biznesa specifika. Domājam ikviens ir pieredzējis situāciju, ka pa visu biroju tiek meklēta kādas konkrētas personas kontaktinformācija. Meklēšanā tiek pavadīts laiks, bet mūsdienās, kā zināms, laiks ir nauda. Tāpēc “SkypeforBusiness” šo problēmu atrisina – var veidot kopīgu uzņēmuma kontaktu datu bāzi, kas būs pieejama visiem darbiniekiem.

Dalies ar savu darbvirsmu, dokumentu hipersaitēm, kontaktiem

Viena no labākajām “Skypeforbusiness” funkcijām, kura lieti noder kopīgam darbam, ir iespēja ar savu video sarunas biedru dalīties ar sava datora darbvirsmu. Tā otram sarunas biedram var attālināti demonstrēt prezentāciju, radīt video, attēlus dokumentus utt. daudz ērtāk un pārskatāmāk.

Savukārt, ja uzņēmums izmanto “Office 365” biznesa versiju, tad augšupielādējot dokumentu mākonī, būs iespējams dalīties ar hipersaiti uz dokumentu. “Outlook” automātiski piešķirs rediģēšanas atļauju cilvēkiem, kam sūtīsiet hipersaiti, tā dokumentus varēsiet caurskatīt un labot tiešsaistē.

Sapulces tiešsaistē vai vebināri līdz pat 10 tūkstošiem lietotāju

Protams, lielākā “Skype” priekšrocība ir bezmaksas ziņojumapmaiņa, taču, ja jāveido ciešas ilgtermiņa attiecības, bez video iztikt nav iespējams. Tiešsaistes attēli atklāj sarunas biedra reakciju – acu skatienu, sejas izteiksmi, utt. Lietotāju aptaujas liecina, ka teju trīs ceturtdaļas zina par iespēju sarīkot videokonferences, taču tās izmanto tikai daži procenti tērzētāju.

Iespējams, ir vērts mainīt paradumus un neskaitāmas tērzēšanas ar kolēģiem aizvietot ar vienu videokonferenci. “Skype” bezmaksas vienai video sapulcei var pieslēgties līdz pat 25 cilvēkiem, “Skype forBusiness”- līdz 250, savukārt apvienojumā ar “Office365” ļauj palielināt dalībnieku līdz pat 10 tūkstošiem lietotāju.

Izmanto aptaujas rīku, lai uzzinātu kolēģu viedokli

Pagātnē ir palikuši laiki, kad kolēģu vai partneru viedokļu noskaidrošanai vajadzēja izmantot papīra anketas, ārējos resursus vai arī pašam visus aptaujāt. Tagad to var izdarīt ar aptaujas rīku, kas ir pieejams “Skype” versijā uzņēmumiem. Piemēram, ja videokonferences vai prezentācijas laikā raisās diskusija par kādu jautājumu, tad to droši var risināt caur šo aptaujas rīku.

Sāc tērzēt vai video zvanu no PowerPoint vai Word

“SkypeforBusiness” (bijusī platforma “Microsoft Lync”) ir veidota tieši uzņēmumu vajadzībām, tā ir visai cieši integrēta “Microsoft Office” rīkos un ir pieejama kā mākoņpakalpojums “Office 365”. Tas ļauj arī sākt sapulces no lietojumprogrammām, piemēram, Word un PowerPoint, lai prezentētu savu darbu. Nav vairs jāsūta failu dokumenti turpu šurpu, pietiek vien uzklikšķināt uz lietotāja vizītkartes un sākt sarunu.

Ja “Skype” plānots izmantot kā biznesa komunikācijas platformu, jāatceras, ka ierastā ziņojumapmaiņas vide un tās biznesa versija nav gluži viens un tas pats.

“Biznesa versija nodrošina iespēju strādāt kopā attālināti tikpat efektīvi kā klātienē, daloties ar saturu (dokumenti, prezentācijas, piezīmes u.t.t.), izmantojot dažādus saziņas veidus, piemēram, čatu, video zvanus, interneta konferences no jebkuras vietas un ierīces. “Skype forBusiness” nodrošina arī administrēšanas rīkus, kas palīdz viegli pārvaldīt lietotājus un aizsargāt informāciju,” skaidro “Microsoft Latvia” Office Biznesa grupas vadītājs Andrejs Juščenko.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri