Valmieras Ziņas

Piecas lietas, ko tu, iespējams, nezināji par “Skype”

Lasīšanas laiks: 3 min

Daudzas no mūsdienu tehnoloģijām var salīdzināt ar Šveices armijas nazi, proti, viens vienkāršs rīks ar daudz iespējām. Tomēr bieži vien no visa pieejamā klāsta izmantojam vien pāris funkciju, kas galu galā neļauj mums īstenot visu izvēlētā rīka potenciālu un novērtēt tā pozitīvo ietekmi uz mūsu ikdienu un darba produktivitāti.

Šogad pie lietotājiem nonāca arī “Skype” versija uzņēmumiem, kas sevī ietver pietiekami daudz jaunu funkciju un iespēju, kas ļautu darbiniekiem atvieglot savstarpējo komunikāciju, uzlabot efektivitāti, bet uzņēmumam kopumā – ietaupīt.

Tāpēc BiSMART ir apkopojis vairākas vērtīgas funkcijas, kas ikdienā varētu lieti noderēt:

Visi kontakti vienuviet

Komunikācijas laikmetā kontaktu loks mēdz pieaugt ļoti strauji, it sevišķi, ja tā ir biznesa specifika. Domājam ikviens ir pieredzējis situāciju, ka pa visu biroju tiek meklēta kādas konkrētas personas kontaktinformācija. Meklēšanā tiek pavadīts laiks, bet mūsdienās, kā zināms, laiks ir nauda. Tāpēc “SkypeforBusiness” šo problēmu atrisina – var veidot kopīgu uzņēmuma kontaktu datu bāzi, kas būs pieejama visiem darbiniekiem.

Dalies ar savu darbvirsmu, dokumentu hipersaitēm, kontaktiem

Viena no labākajām “Skypeforbusiness” funkcijām, kura lieti noder kopīgam darbam, ir iespēja ar savu video sarunas biedru dalīties ar sava datora darbvirsmu. Tā otram sarunas biedram var attālināti demonstrēt prezentāciju, radīt video, attēlus dokumentus utt. daudz ērtāk un pārskatāmāk.

Savukārt, ja uzņēmums izmanto “Office 365” biznesa versiju, tad augšupielādējot dokumentu mākonī, būs iespējams dalīties ar hipersaiti uz dokumentu. “Outlook” automātiski piešķirs rediģēšanas atļauju cilvēkiem, kam sūtīsiet hipersaiti, tā dokumentus varēsiet caurskatīt un labot tiešsaistē.

Sapulces tiešsaistē vai vebināri līdz pat 10 tūkstošiem lietotāju

Protams, lielākā “Skype” priekšrocība ir bezmaksas ziņojumapmaiņa, taču, ja jāveido ciešas ilgtermiņa attiecības, bez video iztikt nav iespējams. Tiešsaistes attēli atklāj sarunas biedra reakciju – acu skatienu, sejas izteiksmi, utt. Lietotāju aptaujas liecina, ka teju trīs ceturtdaļas zina par iespēju sarīkot videokonferences, taču tās izmanto tikai daži procenti tērzētāju.

Iespējams, ir vērts mainīt paradumus un neskaitāmas tērzēšanas ar kolēģiem aizvietot ar vienu videokonferenci. “Skype” bezmaksas vienai video sapulcei var pieslēgties līdz pat 25 cilvēkiem, “Skype forBusiness”- līdz 250, savukārt apvienojumā ar “Office365” ļauj palielināt dalībnieku līdz pat 10 tūkstošiem lietotāju.

Izmanto aptaujas rīku, lai uzzinātu kolēģu viedokli

Pagātnē ir palikuši laiki, kad kolēģu vai partneru viedokļu noskaidrošanai vajadzēja izmantot papīra anketas, ārējos resursus vai arī pašam visus aptaujāt. Tagad to var izdarīt ar aptaujas rīku, kas ir pieejams “Skype” versijā uzņēmumiem. Piemēram, ja videokonferences vai prezentācijas laikā raisās diskusija par kādu jautājumu, tad to droši var risināt caur šo aptaujas rīku.

Sāc tērzēt vai video zvanu no PowerPoint vai Word

“SkypeforBusiness” (bijusī platforma “Microsoft Lync”) ir veidota tieši uzņēmumu vajadzībām, tā ir visai cieši integrēta “Microsoft Office” rīkos un ir pieejama kā mākoņpakalpojums “Office 365”. Tas ļauj arī sākt sapulces no lietojumprogrammām, piemēram, Word un PowerPoint, lai prezentētu savu darbu. Nav vairs jāsūta failu dokumenti turpu šurpu, pietiek vien uzklikšķināt uz lietotāja vizītkartes un sākt sarunu.

Ja “Skype” plānots izmantot kā biznesa komunikācijas platformu, jāatceras, ka ierastā ziņojumapmaiņas vide un tās biznesa versija nav gluži viens un tas pats.

“Biznesa versija nodrošina iespēju strādāt kopā attālināti tikpat efektīvi kā klātienē, daloties ar saturu (dokumenti, prezentācijas, piezīmes u.t.t.), izmantojot dažādus saziņas veidus, piemēram, čatu, video zvanus, interneta konferences no jebkuras vietas un ierīces. “Skype forBusiness” nodrošina arī administrēšanas rīkus, kas palīdz viegli pārvaldīt lietotājus un aizsargāt informāciju,” skaidro “Microsoft Latvia” Office Biznesa grupas vadītājs Andrejs Juščenko.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Biedrība “Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem “ZELDA” (turpmāk RC ZELDA), reģ. Nr. 40008114387 aicina darbā atbalsta personu lēmumu pieņemšanā – sociālo mentoru Valmieras novadā pilngadīgām personām ar garīga rakstura traucējumiem. Kas ir Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā? Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā ir personai ar garīga rakstura traucējumiem sniegts atbalsts lēmumu pieņemšanā, lai palīdzētu viņai vienlīdzīgi ar citiem sabiedrības locekļiem īstenot savu tiesībspēju un rīcībspēju. Atbalsts lēmumu pieņemšanā ļauj personai paust savu gribu, izvēli, plānot un pašai pieņemt lēmumus par savu dzīvi, veselības un sociālo aprūpi, finansēm un īpašumiem, kā arī palīdz personai paplašināt savu dabisko atbalsta loku, palīdz pilnveidot spējas pārstāvēt sevi un aizsargāt savas tiesības un intereses. Pakalpojuma ietvaros atbalsts tiek nodrošināts 6 dzīves jomās: tiesību un interešu aizstāvības jomā, finanšu jomā, ikdienas dzīves jomā, veselības aprūpes jomā, sociālā aprūpes jomā un atbalsta loka veidošanā. Atbalsta personas lēmumu pieņemšanā galvenie darba pienākumi: atbalsta sniegšana lēmumu pieņemšanā personām ar garīga rakstura traucējumiem (turpmāk – atbalstāmajām personām); atbalstāmo personu atbalsta plāna sagatavošana, balstoties uz stipro pušu un vajadzību izvērtēšanu; palīdzība atbalstāmajām personām apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, veicinot atbalstāmo personu motivāciju lēmumu pieņemšanā un saistīto problēmu risināšanā; palīdzība dokumentu sagatavošanā iesniegšanai valsts un pašvaldību institūcijās; atbalsta loka veidošana atbalstāmajām personām; atbalstāmās personas patstāvīgai dzīvei nepieciešamo lēmumu pieņemšanas prasmju attīstīšana un veicināšana (t.sk. nodrošināt lēmuma pieņemšanai nepieciešamo informāciju un sniegt to atbalstāmajai personai saprotamā veidā un valodā, kā arī sniegt nepieciešamo atbalstu, lai atbalstāmā persona varētu paust savu gribu un izdarīt patstāvīgu izvēli); iknedēļas saturisko atskaišu un mēneša atskaites – atbalsta personas pakalpojuma uzskaites lapas sagatavošana. Prasības kandidātam: pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajā darbā, sociālajā aprūpē, sociālajā rehabilitācijā, psiholoģijā, tiesību zinātnēs vai citās sociālajās vai humanitārajās zinātnēs; vēlamas pamatprasmes un pieredze darbā un komunikācijā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem; labas latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 2. pakāpe (C2)); pamatzināšanas par valsts pārvaldi un prasme sagatavot dokumentus valsts un pašvaldību institūcijām; prasme strādāt ar datoru; prasme strādāt gan individuāli, gan komandā; spēja plānot savu darbu individuāli; augsta saskarsmes kultūra, komunikabilitāte, empātija, tolerance un atvērtība jaunām idejām. Atbalsta personai nepieciešamās kompetences: iecietība pret personām ar garīga rakstura traucējumiem, lai veidotu veiksmīgu kontaktu; spēja analizēt situāciju un identificēt iespējamos cilvēktiesību pārkāpumus pret atbalstāmo personu; spēja strādāt komandā un piemēroties mainīgiem darba apstākļiem; spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunicēt, risināt problēmas un konfliktus; spēja motivēt atbalstāmo personu pārmaiņām; spēja plānot un organizēt savu darbu; augsti ētikas standarti. Mēs piedāvājam: Pilna vai nepilna laika darba slodzi ar summēto darba laiku; Veselības apdrošināšana; Nodrošinām darba datoru, kā arī telefona un interneta pieslēgumus; Darba laiks tiek organizēts, pamatojoties uz katrai atbalstāmajai personai izstrādātu atbalsta plānu; Atalgojumu 7.73 EUR/h pirms nodokļu nomaksas, slēdzot ar personu terminētu darba līgumu, nodrošinot visas sociālās garantijas (darba līguma termiņš 31.12.2024. ar iespēju līgumu pagarināt); Ar darbu saistīto izdevumu atmaksa (degviela, sabiedriskā transporta biļetes, kancelejas preces u.tml.); Apmācību pirms darba uzsākšanas, regulāru pakalpojuma koordinatora, sociālā darbinieka un citu RC ZELDA speciālistu atbalstu ikdienas darbā, kovīzijas vai supervīzijas. Darba vietas adrese : Mārupes iela 4, Rīga un visā Latvijas teritorijā. Pieteikumu ar CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt: zelda@zelda.org.lv  Profesija: Sociālais MENTORS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-03 Kontaktpersona: Tālrunis: 67442828 E-pasts: zelda@zelda.org.lv Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Sprīdītis” aicina darbā skolotāja palīgu uz noteiktu laiku (40 stundas nedēļā jeb 1,0 likme).  Darba vietas adrese: Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • veikt bērnu aprūpi ikdienā; • sadarboties ar grupas skolotājām, sniegt atbalstu bērniem mācību jomu apguvē; • veidot bērnos kulturālas uzvedības un higiēnas iemaņas; • rūpēties par bērnu dienas režīma ievērošanu; • nodrošināt telpu, inventāra tīrību un kārtību; un ja Tev ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība (vēlams auklītes sertifikāts vai praktiskā pieredze darbā ar bērniem); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 702 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 731 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2024. gada 27.maijam personīgi (adrese: Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras novads) vai e-pastā spriditis@valmiera.edu.lv. Tālrunis papildu informācijai: 64231434. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SKOLOTĀJA PALĪGS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūpniecības iela 29, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-27 Kontaktpersona: CV, piet.vēst.un izgl.dok.kopijas ar norādi sūtīt uz spriditis@valmiera.edu.lv, 64231434. Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri