Valmieras Ziņas

Aicina pievienoties diskusijai par Valmieras pilsētas pašvaldības e-vides attīstību

Lasīšanas laiks: 2 min

“Latvijas pašvaldību e-indeksa” darba grupas un Valmieras pilsētas domes pārstāvji tiksies ceturtdien, 13.augustā, plkst.10 Valmieras domes mazajā konferenču zālē (1.stāvs) Lāčplēša ielā 2, Valmierā, lai publiskā diskusijā apspriestu Valmieras pašvaldības uzrādītos rezultātus un turpmāko pašvaldības e-vides attīstību. Diskusijai aicināti pievienoties un izteikties arī iedzīvotāji, informē Valmieras pilsētas pašvaldībā.

Šī gada janvārī tika publiskoti pirmie “Latvijas e-indeksa” mērījumu rezultāti, kas raksturo pašvaldību un valsts iestāžu e-vides attīstības līmeni. Augstākos rezultātus republikas nozīmes pilsētu grupā uzrādīja Valmiera pilsēta.

Diskusijā piedalīsies: Aigars Vītols, Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektors, Ilze Brēdenfelde, Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centra vadītāja, Mārtiņš Apinis, Valmieras pilsētas pašvaldības Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs, Ansis Bērziņš, Valmieras novada fonda valdes priekšsēdētājs; “Latvijas pašvaldību e-indeksa” darba grupas pārstāvji: Elīna Abika, “Latvijas e-indeksa” pašvaldību mērījuma darba grupas vadītāja, Lattelecom Biznesa klientu daļas direktore, Jānis Briedis, SIA Projektu un kvalitātes vadība “Latvijas e-indekss” valsts institūciju novērtējuma izstrādātāju pārstāvis; Arnis Kaktiņš, Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS vadītājs, Latvijas pašvaldību e-indeksa mērījuma īstenotājs.

Dalību lūdz apstiprināt līdz 12.augusta plkst. 10:00, sazinoties pa tālruni 26480407 vai e-pastu lasma.trofimova@ka.lv.

Lai izstrādātu pārskatāmu e-vides iespēju izmantošanas novērtējumu pašvaldībās un valsts iestādēs, 2014. gadā “Latvijas e-indeksa” partnerības iniciatīvu uzsāka Lattelecom un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija kopā ar partneriem – Latvijas Pašvaldību savienību, Latvijas Lielo pilsētu asociāciju, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociāciju un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Uzvarētāji noteikti, pēc pašvaldību aptaujās noskaidrotiem faktoriem: e-vides infrastruktūra, pašvaldības interneta resursu popularitāte un cilvēku prasmes, e-pārvalde un drošība.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Aicinām darbā PERSONĀLA SPECIĀLISTU MĒS TEV UZTICĒSIM: plānot un organizēt darbinieku kvalifikācijas celšanas kursus un apmācības plānot un organizēt pilnu personāla atlases ciklu uzturēt personāla lietvedības sistēmu, sagatavojot un izstrādājot visa veida personāla dokumentus organizēt un veikt atvaļinājumu grafika plānošanu, apstiprināšanu un izpildi organizēt un vadīt darbinieku novērtēšanas procesu organizēt un nodrošināt komercsabiedrības dokumentu arhivēšanas procesu atbilstoši tiesību aktu prasībām organizēt un kontrolēt veselības pārbaudes darbiniekiem (sagatavot un izsniegt nosūtījumus) veikt darbinieku ikmēneša darba grafiku pārbaudi, saskaņošanu un darbinieku nostrādāto stundu un virsstundu analīzi veikt komercsabiedrības darbinieku darbnespējas lapu uzskaiti iesaistīties komercsabiedrības iekšējo pasākumu un aktivitāšu organizēšanā atbalstīt un sniegt konsultācijas kolēģiem personāla vadības jautājumos NOVĒRTĒSIM, JA TEV BŪS: vēlme un interese attīstīties personāla vadības jomā augstākā izglītība personāla vadībā ne mazāk kā divu gadu pieredze līdzvērtīgā amatā augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja argumentēt savu viedokli teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, vēlme sniegt atbalstu citiem kolēģiem zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā labas datorprasmes un esi gatava/-s savu digitālo prasmju attīstīšanai un pilnveidošanai pieredze darbā ar resursu vadības sistēmām, piemēram, Microsoft Business Solutions Navision teicamas latviešu valodas zināšanas pieredze darbā ar vizuālo materiālu sagatavošanu programmās, piemēram, Corel Draw, Adobe Illustrator MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: ikmēneša atalgojumu EUR 1300 līdz EUR 1450 bruto (viss atkarīgs no tavām zināšanām, prasmēm un līdzšinējās pieredzes) darbu stabilā uzņēmumā sadarbību uz nenoteiktu laiku normālu darba laiku (piecu dienu darba nedēļa, 40 stundas nedēļā) dinamisku un profesionālu darba vidi pilnas sociālās garantijas veselības apdrošināšanas polisi darba vietu mūsdienīgā un labiekārtotā birojā Brandeļos, Kocēnu pagastā CV un motivācijas vēstuli ar norādi vakancei „Personāla speciālists” līdz š.g. 26. maijam iesniegt: sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv Informācija 64229332 Ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai, sazināsimies nedēļas laikā pēc sludinājumā norādītā pieteikšanās termiņa beigām. * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: PERSONĀLA SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-26

Mūsu partneri